Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 353.

mandag, 10. december 2012, 20:14

Forfatter: Alex

K: C2Q til LGA775 samt tilsvarende GFX, 500-700 kr. pr. stk

Som overskriften siger søges en C2Q til LGA 775 til omkring 500-700 kr. Samt et grafikkort til omtrent samme pris. Kan afhentes på det meste af Sjælland.

mandag, 10. december 2012, 19:24

Nyt grafikkort til ~3 år gammel pc

Der skal dog bruges et nyt da det gamle (8800 gts) ikke længere virker, jeg mistænker en dårlig memory chip da computeren virker med det nyindkøbte grafikkort! Tak for hjælpen :-)

mandag, 10. december 2012, 17:49

Nyt grafikkort til ~3 år gammel pc

Da jeg selv lige har bygget en ny maskine skal min lillebror arve den gamle, den har en E6750 og 4gb ram. Hvilket grafikkort vil i anbefale, der ikke er overkill til denne processor? Han spiller spil såsom Minecraft, WoW og en gang imellem CoD. Vil det kunne betale sig at lede efter en brugt q6600 eller lignende? På forhånd tak!

lørdag, 25. december 2010, 23:45

Hdmi til dvi/analog

Citeret Oprindeligt indlæg af ThyzoN Du burde kunne få lyd med igennem HDMI kabel Jaa, problemet er at fjernsynet ikke har en hdmi indgang, men kun DVI. Altså skal lyden igennem via en anden metode.

lørdag, 25. december 2010, 22:52

Hdmi til dvi/analog

Hejsa, min far har i julegave gået en AppleTV 2nd gen, men hans fjernsyn har kun DVI-ind, og de sædvanlige andre indgange som scart, s-video og component. AppleTV har af udgange kun s/pdif / Toslink og HDMI. Er der en nem metode at få dette til at spille sammen? Han har en forstærker med højttalere osv. stående som lyden eventuelt kan køres igennem fra s/pdif. Den har kun analoge indgange. I øjeblikket bruger vi bare et hdmi til dvi kabel, men lyden følger ikke med, og dette benyttes iøvrigt ogs...

onsdag, 10. december 2008, 11:34

K: CPU og Grafikkort.

Jeg har en 8800GTS 640mb jeg ikke længere bruger, du kan jo byde hvis det har interesse.

fredag, 5. december 2008, 20:40

BF2: Inadequate O/S Privileges

Det er denne her http://websec.evenbalance.com/downloader/download.php?file=1

fredag, 5. december 2008, 15:20

BF2: Inadequate O/S Privileges

Kør spillet som admin hvis du er på Vista. Og vær sikker på at Punkbuster er installeret med admin privilegier

torsdag, 4. december 2008, 12:10

Desperat mangel på tøris!!!!!!!

Ikke at jeg har noget, men du kan jo altid prøve på Københavns Universitet (Farmaceutisk, medicinsk fakultet etc.) De får tit varer der er pakket med tøris.

onsdag, 3. december 2008, 13:03

AAAARGHHH Leak!!!

Citeret Er vist også noget med at harddiskene ikk er så glade for at svømme i olien pga det vist nok kommer ind i dem og giver gøre modstand så motoren ikke kan trække dem mere eller noget i den stil. Der er i hvert fald ingen olie-kølede PC'er hvor harddisken også er i olie...

søndag, 16. november 2008, 13:56

coolshop.dk

Har kun gode erfaringer, alt er kommet til tiden. Og deres live chat har virket udemærket her.

fredag, 14. november 2008, 14:52

Problem med wow wotlk, need help :)

Prøv at kopiere CD'ens indhold over på harddisken og så kør installationen derfra.

onsdag, 12. november 2008, 23:56

Directx 10!!!

Det er vel ligemeget, Dx10 er inkludered med Vista og burde skulle ikke installeres for sig selv..

torsdag, 6. november 2008, 14:49

Hvem skal jeg være exhalted hos

Ikke at jeg spiller det mere, men da Wotlk kommer ud næste uge er det nok en bedre ide at vente til du er level 80

torsdag, 6. november 2008, 14:48

Program til indskrivning af matematisk problemregning.

Der er noget der hedder MathType til word, meget enkelt at bruge, kan skrive alt ind som pæne ligninger osv. Så er der Mathcad, det er et stand-alone program der simpelthen kan regne alt ud for dig, ligninger, differentiering osv. meget nemt når man lige har brugt det et stykke tid.

mandag, 3. november 2008, 14:17

Sv: ..

Citeret Oprindeligt indlæg af Schultztheman Jeg har en playstation 1 og jeg kan ikke se forskel på en xbox360 og min playstation 1. Så skal du nok have et bedre TV

fredag, 3. oktober 2008, 11:21

warhammer online..?? HÆLP

Citeret Oprindeligt indlæg af c-k Nogen herinde fra der spiller på Karak-Azgal? Og burde vi ikke også havde et dedikeret forum til WAR herinde ADMINS!! Jeg er på Karak-Azgal Invision - Order

torsdag, 2. oktober 2008, 23:54

Forvirring omkring dual core og dual channel

Det bryder ikke garantien at opdatere bios Hent @bios her Kør programmet og sæt kryds i "Clear DMI data pool" og derefter på "Update BIOS from GIGABYTE server" vær sikker på den skriver det rigtige bundkort og så lader du den bare opdatere og genstart osv. og så er det klaret.

torsdag, 2. oktober 2008, 23:50

Hjælp med langsom PC

Afinstaller F-secure og installer noget ordentligt såsom Kasperskys eller NOD32

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.