Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

fredag, 9. oktober 2009, 17:33

Forfatter: K32A

Problemer med at installere Catalyst Control Center!

Driverne fungerer fint! Det er selve CCC som jeg ikke kan få til at virke. De driver der fulgte med (eller som ligger på HP's hjemmeside) medførte at mine spil gik i sort - men der virkede CCC. Efter jeg har opdateret driverne, kan jeg også spille - men nu kan jeg ikke få CCC til at makke ret.

fredag, 9. oktober 2009, 13:07

Der sker ikke det store efter jeg har installeret det, og genstartet .. Ingen ikoner, startup eller noget. Og jeg kan ikke finde det menu-punkt der burde være, når jeg højreklikker på skrivebordet.

fredag, 9. oktober 2009, 12:53

Den fortæller mig, at det allerede er installeret.

fredag, 9. oktober 2009, 11:06

Den siger at det ikke fungerer under 64-bit.

fredag, 9. oktober 2009, 10:23

Hej tweak.dk - efter laaang tids fravær herfra, vender jeg nu tilbage i håb om, at I kan hjælpe mig. Jeg har for nyligt installeret en frisk Vista x64 på min HP-bærbar, og i den forbindelse skulle jeg jo også have ny gfx-driver. Jeg henter så den som passer til min gfx på ati's hjemmeside, sammen med Catalyst control center. Her er mit problem så: Jeg kan IKKE få det til at virke - driverne virker efter lidt bøvlen, men control centeret er der overhovedet ikke. Heller ikke selvom jeg har prøvet ...

søndag, 5. april 2009, 21:29

Hjælp til Google Chrome

Skidt. - men tak for svaret.

søndag, 5. april 2009, 20:40

Hjælp til Google Chrome

Hej! Jeg benytter mig af Google Chrome, men jeg er blevet godt irriteret over, at jeg kun kan gemme de filer jeg henter på nettet - altså browseren spørger ikke om jeg vil åbne filen, men kun om jeg vil gemme den. Er der nogen der ved, om det er muligt at opsætte Chrome til det? - På forhånd tak!

mandag, 30. marts 2009, 10:37

HP bærbar hos elgiganten

Haha hvor er det svagt. Så var det åbenbart et tilbud komplett kørte med, så nu er prisen lige steget 1500kr I DAG! - og ja, jeg kunne ikke bestille igår, da jeg skulle have min løn til at gå ind, I DAG!?

mandag, 30. marts 2009, 09:30

Hvad er det ondste kabinet ever?

Du har lige hevet en 5 år gammel tråd frem - du må have været godt nede i støvet og lede

søndag, 29. marts 2009, 19:14

HP bærbar hos elgiganten

Så tror jeg sgu at det bliver den. Medmindre der kommer nogle skækhistorier om den

søndag, 29. marts 2009, 19:02

HP bærbar hos elgiganten

Den her ser da også god ud? Toshiba A300 http://edbpriser.dk/Products/Listprices.…s&Soegeord=hdmi

søndag, 29. marts 2009, 18:39

HP bærbar hos elgiganten

Mit krav er heller ikke en gamerlaptop. mit krav er blot hdmi hdd plads og ram

søndag, 29. marts 2009, 18:26

HP bærbar hos elgiganten

Der er en tusse at spare - så den er også aktuel. Hvad er det der gør, at du ville vælge den fremfor HP'en? EDIT: Der var jeg for hurtig - den på edbpriser er vist en anden model af R510 - den har i hvert fald ikke samme gfx http://edbpriser.dk/Products/Listprices.…5314&Specs=true

søndag, 29. marts 2009, 17:50

Ny bærbar? Hjææælp..

Jeg har selv kigget på den fra elmutanten, men valgte den fra da der tilsyneladende ikke er bluetooth i. Jeg har istedet kigget på denne hp http://edbpriser.dk/Products/Listprices.…s&Soegeord=hdmi

søndag, 29. marts 2009, 17:39

HP bærbar hos elgiganten

Tak for begge jeres svar - jeg har også droppet idéen med elmutanten, da jeg gerne vil have bluetooth. Så har jeg istedet luret lidt på denne Toshiba, da jeg synes det er lækkert at skærmen ikke er så stor - og så er det også et plus at det er en Intel dual core. Dog er grafikkortet ikke så godt. LINK Og så har jeg luret på denne HP, som jeg hælder mest til grundet den større harddisk, ram og gfx. LINK Hvis der er nogen som har et par bemærkninger om de to ovenstående, så sig endelig til. - btw ...

lørdag, 28. marts 2009, 18:11

HP bærbar hos elgiganten

Hej. Da min Zepto laptop fatter hat, skal den bare erstattes hurtigst muligt. Jeg har kigget på en HP hos elgiganten til 4500kr - ret billigt synes jeg. Jeg VIL have HDMI, så derfor er den tiltalende - men så ser jeg at der ikke er indbygget bluetooth i - hvad helvede er det for noget?! Men hvad har I ellers at sige om HP's laptops generelt? - jeg kommer fra en Zepto, så der skal nok næppe meget til at imponere mig Btw - det er denne jeg har kigget på.

onsdag, 25. februar 2009, 15:24

Opstarte Google Chrome i Inkognito?

Hej! Google Chrome har en indbygget feature der hedder Inkognito - et sted hvor man kan surfe uden at sætte spor efter sig. Ved I om det er muligt at få Google Chrome til at starte op der, istedet for at man hver gang skal trykke ctrl+shift+n ? På forhånd tak

søndag, 2. november 2008, 17:40

problemer med boot fra xp cd

jeg har slet ikke formateret noget endnu, fordi det plejer at komme af sig selv når man går igang med installationen jo. jeg har bare problemer med at få installationen igang.

søndag, 2. november 2008, 17:35

problemer med boot fra xp cd

hej jeg vil gerne have formateret min bærbar og installeret en frisk windows xp. jeg smidder cd'en i drevet, og trykker f1, vælger at den skal boote fra cd - så siger den at jeg skal trykke på en tast for at den skal boote, men når jeg har gjort det så begynder den bare at starte op i windows normalt. hvad er det jeg gør forkert?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.