Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 194.

torsdag, 27. april 2006, 14:34

Forfatter: zero

Træt af wows lange vej til level!

ked af jeg ikke fik slette dette for lang tid siden men har haft sygdom osv irl men skulle stille og rolige kommer tilbare nu

lørdag, 11. februar 2006, 12:07

Trade staff of jordan

hvorfor putter du den ikke bare på AH trro ikke der kommer så mange for at købe items her

mandag, 23. januar 2006, 14:59

hvor spiller i

Citeret Originally posted by CarStone Citeret Originally posted by geneticx lvl 60 hunter på ravencrest - ally self. playtime : 65 dage Vi er ca 220 members rent dansk - guilden hedder Dominance. Vi er europas største lvl 60 guild dominance.dk hva der fedt ved at ha en guild med så mange members? kan jeg ikk lige se fordelen ved. de tag 2x 40 MC om per reset og 3 on så alle få jo lov til at raid Citeret Originally posted by Carlsen Citeret Originally posted by zero follk der tag en server marke...

lørdag, 14. januar 2006, 19:37

hvor spiller i

follk der tag en server marked med full gør det jo nok pga de har venner på den server som mig selv jeg har for en 4 uger siden lavet en warlock på RC nu lvl 58

lørdag, 7. januar 2006, 17:44

Problemer med character på server.

der kan gå lang tid eller kort tid hvem ved

torsdag, 22. december 2005, 01:17

19 mand Onyxia

har nakket on 16 man med druid som tank

onsdag, 7. december 2005, 11:45

nogle der kan finde noget musik ligesom det her

hej er der nogle der kunne finde noget musik der lyder ligesom det her eller noget i den stil http://www.gadeliv.dk/navigation.html ( i skal bare tykke på cden så komme det ) det skal ikke være Cd gadeliv men den musik der er på hjemmesiden

søndag, 4. december 2005, 13:51

Betalings problemer

Citeret Originally posted by ZeroKill3r Citeret Originally posted by niller Jo det kan man godt for jeg har betalt før men så gad jeg ik spille det mere og så vil jeg så til at spille det igen... sååå og jeg er kun 14 altså årgang 91 Prøv at post et screenshot.. Ellers, hvor lang tid siden er det du stoppede? Fordi Blizzard sletter dit account efter et stykke tid. Mener det er 3 måneder. og man kan godt bruge Visa elektron, brugte jeg selv i alle de mange måneder jeg spillede. blizzard sletter ...

søndag, 4. december 2005, 01:47

Betalings problemer

er visa electron ikke et af de der kort man har som 15-18 pga hvis det tror jeg det er der for. er ikke sikker på at man kan bruge dem.

torsdag, 1. december 2005, 18:29

Money grinding

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=46090&sid=

torsdag, 24. november 2005, 09:33

RE: sadasd

Citeret Originally posted by trixzion Også stor mulighed for at det udkommer imellem 10-15 dec iår !!! For som de skriver på en af blizzars's forums... Hvad er det blizzard vil ? Tjene penge JA med stor streg under.. De fleste quest og landskabet er færdigt, det kunne måske være at de mangler divs små ting.. Men en ellers er der et andet rygte der går på at det kommer om 4-6 mrd.. aso næste år.. blizzard har selv sagt mange ganed at det IKKE kommer i år det kan de ikke nå

torsdag, 24. november 2005, 00:07

RE: Burning Crusade - Wow Expantion Pakke

Citeret Originally posted by Jaiz Ja hvis du ikke er klarover det kommer der en expansion til WOW - og det skulle vidst eftersigende være alle pengene værd hvis man er til wow mer info her: http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/ men er der nogen som ved en release date eller bare en ca. hvad tror i der går før den kommer? jeg håber selv på 1 måned men det nok ikke realistisk det er ved at være et stykke tid siden men jeg kan i vær fald love dig at BC ikke kommer i det her år

onsdag, 16. november 2005, 00:25

godt gear til rouges ( Tips)

ja fik lige lyst til at skive om noget af det gear folk kan få unden at raid Mc/bwl/on osv hvis du altså er rouge ofc er der SC set men hvis man nu ikke gider det . er der også mange ander ting man kan få fat i. Mange af disse ting er BOE = at du kan få dem for gold [Devilsaur Gauntlets] [Shadowcraft Belt] [Devilsaur Leggings] [Shadowcraft Bracers] [Scarlet Kris] ( koster en del men er IMO det vær ) nogle ting der Ikke er Boe men okay nemme at få fat i [Masons Fraternity Ring] [Ancient Bone Bow]...

onsdag, 16. november 2005, 00:15

Hvordan kan vi forbedre WoWDanmark? Forslag og diskussion.

Citeret Originally posted by r3ptile Citeret Originally posted by Jimmy Jeg syntes at når nu folk brokker sig sådan over at der ingen nyheder kommer, at der er nogle flere som skulle melde sig under tweak fanen og hjælpe med at hæve wow sektionen her på tweak et nyk op. Meld jer som skribenter eller sørg for at komme med konstruktive forslag i stedet for at bitche konstand over hvad der mangler og ikke er nok af. ! Hvad snakker du om?! Det er JER der har valgt at stå for en WoW-sektion, hvis de...

søndag, 6. november 2005, 18:06

Ipod Nano 200 Gb

ja se nu kan man få en ipod nano med 200 GB http://uncyclopedia.org/wiki/Ipod_Nano_2…ructions/Page_3

onsdag, 2. november 2005, 18:22

Citeret Originally posted by ZeroKill3r Citeret Originally posted by zero Citeret Originally posted by r3ptile Citeret Originally posted by zero - Flere MOD's ikke nok med 1 aktiv. _________ heps ville være nice Så gør dog noget ved det. jeg gør nok også så meget jeg kan. men nu er det jo ikke mig der stå for World of warcraft på TWEAK. men Jimmy Men hvor fanden er ham Jimmy egentlig henne? to be true jeg ved det ikke

onsdag, 2. november 2005, 18:00

Citeret Originally posted by r3ptile Citeret Originally posted by zero - Flere MOD's ikke nok med 1 aktiv. _________ heps ville være nice Så gør dog noget ved det. jeg gør nok også så meget jeg kan. men nu er det jo ikke mig der stå for World of warcraft på TWEAK. men Jimmy

tirsdag, 1. november 2005, 22:25

tak sys det er et fedt topic. bare neden jeg ikke kan lave så mange af tingen om. men jeg sys vi skulle lave en liste med de gode forslag. og så lave en poll hvor vær bruger for måske 2 vote. og så kan man vote på de ting man sys lyder nice ( er jo ikke sikker at de top 5 ting kommer. men det kunne jo være ) - Flere nyheder ______ det kommer - Brugere kan indsende nyheder _______ det kunne være fedt hvis det kom - Screenshots galleri __________ kunne også være mega nice hvis kom men ved jo ikke ...

tirsdag, 1. november 2005, 19:33

jeg kan også lave felj

ja jeg kan også lave fejl og det her var en af dem og det er jeg ked af

tirsdag, 1. november 2005, 16:15

O M F G !

du har lavet et topic okay da bed Martin dig om at SKIVE TIL HAM efter det lavet du en til og da Martin har bedt dig om at skive til ham lukker JEG den men hvis der er nogle der godt vil snakke andet ind SHit kan i bare gøre det her

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.