Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 17. september 2015, 09:04

Forfatter: neiro

K: AM3+ bundkort til en FX-8350

Enten bundkort eller cpu er for nyligt stået af, så jeg søger et erstatnings bundkort. Helst i sønderjylland så vi kan undgå en dummebøde hos post danmark.

mandag, 20. oktober 2014, 10:39

HDMI ind i pc

Det ved jeg ikke. Jeg har ikke set kameraet, eller fået så meget som et model navn

fredag, 17. oktober 2014, 13:37

HDMI ind i pc

af hvad jeg kan læse er den dog beregnet til capture af spil - nok bare en boks til twitch eller sådan noget. Så tror jeg hellere vi skal kigge på den anden, eller noget helt tredje.

fredag, 17. oktober 2014, 11:54

HDMI ind i pc

Quadro kort havde vi i forvejen i afdelingen, så derfor prøvede vi det først Formålet er at lave undervisningsvideoer så vidt jeg forstod. Og budgettet er 'entry level' vil jeg sige. Vi har camtasia og nogle maskiner med ssd diske til formålet. Anyway ja, det er vel bare et capture kort vi skal bruge. Dem har jeg bare ikke rørt ved siden windows 2000 tiden hvor man havde bånd i videokameraerne. Tænker mest på en usb3 løsning, så man ikke er låst til faste pc'er.

fredag, 17. oktober 2014, 11:10

HDMI ind i pc

Hej. Jeg skal have et hdmi video kamera til at levere data til en computer. Nogen der ved hvad jeg skal bruge hertil? Google siger, at nogle quadro kort kan. Har prøvet et quadro 2000 med dvi-hdmi converter, men det var ikke løsningen. Har via Google også fundet følgende, hvor usb3 modellen virker interessant. Nogen der kender til dem? eller alternativer? https://www.blackmagicdesign.com/products/intensity/models

lørdag, 30. november 2013, 16:57

Oplevelser med powercolor 7990?

Hej. Købte forleden et 7990 kort fra Powercolor som erstatning til mit 6950 fra his. Men det virker ikke som jeg håbede. Har andre haft lignende oplevelser? Jeg testede det gamle kort i furmark's stress test imens prime95 bankede min i7er (1900pts i 1080p bench) og kom frem til et maximal strømforbrug på 480W (kun pc). Derefter satte jeg det nye kort i og gjorde det samme. Nu var strømforbruget på 770W (5700pts i 1080p bench). Men hvad jeg opdagede var at blæserne larmede mere og mere ved bare a...

lørdag, 1. juni 2013, 14:34

K: surround højtaler sæt med forstærker

Søger et surround højtalersæt med passende forstærker til en full hd 3d projektor. dvs. hdmi ind og ud.

onsdag, 11. april 2012, 10:19

Hardware dele til salg

5k for et 8800gtx? de kostede 3.9k i december 2006 da jeg bestilte 2.... Anyway, kunne være interesseret i i7 og bundkort til hvis prisen kan oplyses.

torsdag, 22. marts 2012, 14:44

K: Passiv PSU

Passiv har jeg ikke, men jeg har en aflang en liggende fra en eller anden gammel dell computer - den har en lille bitte blæser i den ene ende og er ret lydsvag. Men det er med 20pin atx stik og ikke atx form factor

mandag, 6. februar 2012, 14:51

Radeon 4890 købes

Hvor i verden kommer du fra? Jeg har et 4870x2 som jeg tror måske kunne være defekt. Hvis du kan afhente det må du få det for en 50er. Det jeg observerede var, at det nogle gange mistede output til den ene skærm, og kort efter kørte op på fuld blæser hastighed og stoppede. Måske en bios ting, måske en defekt, måske bare et varmeproblem eller måske var det noget i den computer det sad i der var galt. Men i hvertfald har jeg det liggende i en kasse et sted. Club 3d 2GB model så vidt jeg husker.

søndag, 11. december 2011, 19:19

4 eller 8GB DDR2 klodser

Mangler nogle af dem til min server. Nogen der har noget liggende?

lørdag, 3. december 2011, 21:31

Joystick ?

Hej. Jeg søger sådan spontant efter et simpelt joystick til pc (usb) - ifølge edbpriser er det eneste til en fornuftig pris et logitech attack 3 som har en million knapper - ved nogen om der findes et simpelt et med 2-3 knapper og autofire ? skal bruges sammen med dosbox - de gamle joysticks jeg har er jo alle til gameport, og det har vi jo ik mer. ps. sorry hvis jeg ik svarer med det samme, men det nye layout her på siden gør det ikke nemt.

torsdag, 24. november 2011, 14:16

Budget computer, jeres mening

jeg byggede sidste måned følgende til min mormor (minus blæseren) - virkede ret godt. Smid dit grafikkort i, og færdig .. måske en tak større strømforsyning, men ellers et bud. ps. kabinettet er noget værre bras at arbejde med, men virker når først alt er samlet. Produkter: 1 ST 634955 AMD Athlon II X3 460 Socket-AM3, Triple Core, 3.4Ghz, 1,5MB, 95W, Boxed 1 ST 599037 Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB CL9 Kit w/2x 4GB XMS3, CL9-9-9-24, for Phenom II and Core i3/i5/i7, 1.5v 1 ST 639424 Corsair SSD Fo...

lørdag, 19. november 2011, 20:00

RAM mangler under boot

okay prøver at smide vtt højere op og det samme ved rammene

lørdag, 19. november 2011, 14:55

RAM mangler under boot

Hej. Jeg har i en længere periode (et års tid tror jeg) haft problemer med, at når jeg booter min maskine skal jeg tænde den, slukke den igen når bios poster og så starte den igen. Gør jeg ikke det initialiserer den kun 4 af 6GB ram eller 10 af 12GB ram. For en måneds tid siden fandt jeg så ud af, at hvis jeg kørte dualchannel med 8GB ram virkede det fint. Så jeg nøjedes med det. Men så her forleden bluescreenede min computer, og da den startede op igen havde jeg kun 4GB ram. Efter jeg slukkede ...

torsdag, 10. november 2011, 19:13

feedback på et case please

Det overlader jeg til smedene, men går ud fra pladerne og de store huller bliver skåret af plasmaskæreren og de små med en søjleboremaskine. Sådan gjorde de i hvertfald sidst (2006)

torsdag, 10. november 2011, 08:05

Det kommer lidt an på hvad smeden siger. Materialelære er ikke min stærke side. Men har taget udgangspunkt i 2mm rustfri stål plade, 6mm skruer og aluminium til fødder og samlingsklodserne i hjørnerne.

torsdag, 10. november 2011, 00:39

Kan ikke huske hvad den hedder. Vandkølingen ligger inde på stuebordet. Er købt her inde. EK et eller andet tror jeg. Ja planen er at lade hjørnerne være åbne så det ikke bare ligner en affaldsspand.

torsdag, 10. november 2011, 00:09

Hvad mener du med hun i kanterne? Angående reservoir så der jo et bygget ind i cpu køleren. Ellers har jeg kun det gamle fra mit P4 setup, og det er gammelt ½" anyway. Men ja. Kabelholdere var nok en god ide. Svejser måske nogle blik bøjler på indersiden eller klistrer nogle af de der plastik holdere i eller sådan noget. Kommer lidt an på hvordan kabelføringen ser ud når det er bygget.

onsdag, 9. november 2011, 23:17

Har ikke fået delene lavet endnu, men hvad siger i ? er den helt ved siden af? Jeg er først begyndt at rodde med cad i forgårs, så billederne er måske ikke helt ideelle. Farver : Vandkøler Fan stænger med gevind MB HDD PSU GPU Skruer

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.