Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 238.

onsdag, 11. juli 2012, 13:39

Forfatter: vipvop

Dp 120 Hz !

Citeret fra "RTM" Jeg tror ikke at du skal regne med at et displayport til dvi kabel, vil løse dit problem. Årsagen er at der i den slags kabler sidder en chip som konverterer signalet, de chips kan som regel kun lige klare almindelig brug, så 120hz tvivler jeg stærkt på vil virke. Er du sikker på at din "mini hdmi" indgang ikke i virkeligheden er en mini displayport indgang? Citeret fra "RTM" Jeg tror ikke at du skal regne med at et displayport til dvi kabel, vil løse dit problem. Årsagen er a...

onsdag, 11. juli 2012, 11:55

Dp 120 Hz !

Hej allesammen. Skriver stort set aldrig herinde, men har alligevel brug for lidt hjælp, og tænkte at dette måske kunne være stedet. Jeg har lige investeret i en ny PC skærm af mærket: Samsung 23" SyncMaster S23A750D da min gamle skærm brændte sammen. Jeg valgte netop denne fordi den havde fået stor ros for sin kvalitet i spil. Info: Skærm: Samsung 23" SyncMaster S23A750D Grafikkort: GeForce GTX 570 Nyeste grafikdrivere er installeret Skærmen skulle kunne levere 120hz, og det er her problemet li...

onsdag, 3. august 2005, 18:39

Hjælp til køb af nyt Hardware!

Hej Tweakere! Mig og min buddy der har en del forstand på computere har forsøgt at sammensætte flere forskellige computere og jeg har haft svært ved at vælge hvad jeg ville. For ikke bare at være ivrig og for at bestille her og nu så har han rådet mig til at overveje hvad jeg gerne ville have og spørge rundt omkring på forskellige forums. Derfor spørger jeg jer herinde da jeg ved at i har en del forstand på det Vi brugte edbpriser til at finde de forskellige ting og fandt ud af at midtdata havde...

fredag, 22. april 2005, 12:24

Hvilken Wow server?

Spiller på ravencrest med min lvl 60 rogue !

onsdag, 2. marts 2005, 11:56

World of Warcraft - jeres character og andre ting

Har en lvl 32 Undead Warlock på Warsong men spiller ikke rigtigt med den mere. Spiller pt med min lvl 26 Nightelf rouge på Ravencrest

søndag, 6. februar 2005, 19:05

wow

Mange har købt wow ved preoder, men hvor gør man det henne? helst i dk

lørdag, 5. februar 2005, 15:23

Køb af processor og bundkort

Er der ikke nogen der evt kunne komme med et bedre forslag angående bundkortet, elller måske noget helt andet ?

lørdag, 5. februar 2005, 14:48

Køb af processor og bundkort

Ja, ved det godt, skrev tidligere at jeg måske ville købe en bærbar, men det må vente lidt, lidt for mange penge at bruge på noget man alligevel ikke bruger så ofte som ens stationære computer. Så jeg tænkte på at opgradere min computer en smule... Der findes både P-4, P-4 M, P4 Xeon, og specielle editions og kan ikke rigtigt se hvad det er folk køber og har.. så kan i hjælpe mig en smule.. har fundet noget og så ville jeg lige høre af om det var vildt eller ikke Og hvad i måske hellere ville fo...

fredag, 4. februar 2005, 05:05

s: Nyt hardware

jeg vil give 1500 for dit grafikkort

fredag, 4. februar 2005, 05:02

WoW i butikkerne den 11. feb

hvor har i bestilt det fra? ville nemlig også gerne preorder det

torsdag, 3. februar 2005, 23:13

Køb af bærbar

Hej jeg står i øjeblikket og overvejer om jeg skal købe en bærbar computer eller ej. Der findes så hulens mange forskellige modeller og mærker, at jeg ikke rigtig kan overskue det Derfor vil jeg gerne spørge jer af hvilken bærbar i ville foreslå.. Den skal have et okay grafikkort, derved mener jeg Radeon 9700, og deromkring .. Vil helst have en pentium processor og nok helst en pentium M... Den skal heller ikke være alt for gross... Prisklasse: Højst 12.000 + - 200 kr .. Håber i kan hjælpe -tak

fredag, 28. januar 2005, 14:04

B-one til grin !

For et par dage siden modtog jeg en email fra b-one om at jeg snart skulle betale min regning for www.vipvop.dk. Havde på ingen måde tænkt mig at opretholde mit domæne og regnede derfor med at jeg bare skulle lade være med at betale når regningen kom. Men nej. Skrev til deres kundeservice og sagde at jeg på ingen måde ville beholde www.vipvop.dk og derfor ikke længere ville betale for domænet, men det kunne jeg bare ikke. Fik nemlig at vide at der er 3 måneders opsigelse på ens domæne og at jeg ...

fredag, 21. januar 2005, 03:09

TWEAKs eget valg!

Venstre..

torsdag, 20. januar 2005, 01:52

Tweak.dk og Mozilla Firefox

Kan i ikke også få lavet en ny banner.. den der er her nu er mega grim, og alt for lille

onsdag, 12. januar 2005, 14:28

K: Skærm og Harddisk

Hvis du er villig til at smide 1000 kr for skærmen så er det din, og den bliver sendt så snart jeg får en adresse. Skærmen fejler intet....

onsdag, 12. januar 2005, 12:40

S : Computer

Hvilken p4 er det? 800 fsb eller 533?

onsdag, 12. januar 2005, 12:39

K: Skærm og Harddisk

Jeg sælger denne skærm.. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=24497 Billedet er knivskarpt, og jeg tror ikke du finder mange skærmen med en mere roligt og mere stille billede end denne.. tro mig..

mandag, 10. januar 2005, 12:42

Nye køkkenstole

Hver har vel sin smag, synes ikke de er specielt pæne

tirsdag, 4. januar 2005, 00:36

ny cpu.....

ja det vil i hvert fald være en smart ide, ved ikke om man overhovedet kan skifte cpu uden at formatere..

søndag, 2. januar 2005, 23:23

Age of Empires 3 på vej

det bliver det sygeste i verden .. hehe

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.