Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 411.

torsdag, 1. december 2011, 13:31

Forfatter: madan

Dagens gode gerning

hej derude. nogle er nok trætte af mig, men det er jeg ligeglad med. tidligere har jeg lavet en tråd omkring en konkurrence på facebook. Den som gik videre var dem som jeg linkede til og nu er den helt store præmie på spil. https://www.facebook.com/video/video.php?v=2751521234322 så gå venligst ind og synes godt om denne video :-) du vil være en stor hjælp. på forhånd tak. P.S. præmien er kamera og kameraudstyr for ca. 10.000 danske kroner!

fredag, 25. november 2011, 15:27

I vil være en stor hjælp hvis...

I må gerne dele den! det vil jeg sætte meget pris på :-)

fredag, 25. november 2011, 14:16

I vil være en stor hjælp hvis...

I vil være en stor hjælp hvis i vil gå ind og synes godt om den video. http://www.facebook.com/video/video.php?v=2701144734941 husk at synes godt om TV Syd ellers gælder stemmen ikke. Hvis mine venner vinder konkurrencen vinder de et video kamera til en værdi af 7000 tusinde. På forhånd tak! :-)

tirsdag, 15. november 2011, 16:47

Hvorfor drømmer man?

hej derude. kort sagt. hvorfor drømmer man? på forhånd tak :-) jeg har søgt lidt på google men synes ikke jeg kan finde noget..

onsdag, 9. november 2011, 20:59

Tweak.dk online butik – Grafik søges

Citeret Oprindeligt indlæg af Bubbi Kan da lige komme med et par forslag: Kan især godt li den med QR koden. ser fedt ud. men personligt ville jeg hellere have det uden det grå i baggrunden :-)

tirsdag, 8. november 2011, 18:29

Citeret Oprindeligt indlæg af HerrMansen Der var da vidst nogen der følte sig ramt af et eller andet - jeg sagde udelukkende at hans arbejde (dvs. det billede du linkede til fra tidligere i tråden, ikke kræver at hán specifik dukker op og laver igen i en højere opløsning da selve effekten er simpel). Men vær du da bare tvær - as if I give a muffin jeg følte mig nu ikke ramt. selvom det måske ikke er svært kunne det jo være han vil lave noget arbejde så administratorer kunne lave noget mere forn...

tirsdag, 8. november 2011, 17:56

Citeret Oprindeligt indlæg af HerrMansen Sgu ikke nødvendigt at kontakte ham - den effekt der bruges er en meget normal og nem at genskabe effekt i f.eks Photoshop. Jamen som kom da med et godt forslag fra din egen side, hvis det ikke er så svært.

tirsdag, 8. november 2011, 16:17

http://www.tweak.dk/forum/attachment.php…ntid=15610&sid= Jeg synes det ser godt ud. bare uden det gule så er det endnu federe! :-) tidligere billede fra slapzer. kontakt ham. han laver noget rigtig fedt! :d

lørdag, 29. oktober 2011, 21:31

SV: Dagens blondine joke

Citeret Oprindeligt indlæg af Pinky En blondine kommer ind i en bank i København og beder om at få et lån. Hun siger hun skal sydpå i Europa på forretningsrejse i tre uger, og er nødt til at låne 5.000 kroner. Bankmanden siger han behøver en form for sikkerhed for lånet. Blondinen gi´ r ...ham da nøglerne til en splinterny Mercedes, der står parkeret på gaden udenfor banken. Bankmanden og de andre i banken får sig alle en god latter...... på blondinens bekostning, som bruger en Benz`til 1.8 mil...

lørdag, 22. oktober 2011, 20:23

Polering

NYE BILLEDER

torsdag, 13. oktober 2011, 13:29

Juridisk mht. 30-knallert

Citeret Oprindeligt indlæg af NinjArne Er det, hvis man !evt.! har pillet begrænsninger ? ;P Ja.

torsdag, 6. oktober 2011, 14:07

Spørgeskema

Done. endelig en der gider sætte sig ind i sit spørgeskema!

fredag, 30. september 2011, 21:00

Polering

Citeret Oprindeligt indlæg af rasm401i super flot , men hvornår er det udstødningens tur? xD det kommer selvfølgelig

fredag, 30. september 2011, 21:00

Kun en bruger?

Citeret Oprindeligt indlæg af rasm401i eller skulle man sige en flue med 3 smæk? hvorfor dog det?

fredag, 30. september 2011, 18:31

Kun en bruger?

Headguard (26), Headguard1 (26), headguard11 (26) 3 fluer med 1 smæk!

fredag, 30. september 2011, 18:26

Polering

Hej derude. Jeg var lige ved at slibe og polerer mit Puch maxi kickstarter skjold Så ville lige dele dem her: Før: http://peecee.dk/upload/view/329240 (Billede fra tidligere ejer) Efter:http://peecee.dk/upload/view/329239 Fremgangsmåde: Først gjorde jeg overfladen ren med rensebenzin. Så sleb jeg med korn 240, 400, 600, 800 og 1200.(Evt. 2000 hvis du vil) Du skifter korn når du selv synes du har pudset nok. Jo mere du pudser, jo bedre resultat!( Du kan ikke pudse for meget) Og det SKAL slibes me...

mandag, 26. september 2011, 18:46

Den her er altså griner

ja det er sgu grineren.

søndag, 18. september 2011, 21:24

nyt forum?

Citeret Oprindeligt indlæg af Pinky Der er problemer med noget på serveren, der gør at vi ikke kan få flyttet data over. Der er tale om 1.8GB, og der er noget der gør at den timer ud efter cirka 25 procent det var da træls.

lørdag, 17. september 2011, 00:31

nyt forum?

ja.. godt nok har den været oppe og vende, men hvor blev det nye forum af?

tirsdag, 30. august 2011, 18:13

Hvad har du adgang til?

Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Kender en der gerne vil male hvis det er. Altså det vådlakering. hvad kan man få malet ved våd lakering? EDIT: jeg har fundet ud af hvad man kan få malet ved våd lakering. ved du hvad prisen er på at få malet et puch maxi stel? EDIT 2: men det dur nok ikke og få et puch stel våd lakeret da våd lakering ikke må udsættes for mere end 60 grader.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.