Søg i resultater

Søg i resultater 1-5 af 5.

tirsdag, 3. april 2012, 20:31

Forfatter: Momberg

test af computer

det ser ud som om at det var det. har fået renset den så godt jeg kunne uden at åbne den, og det ser ud til at det holder nu. tak for det.

tirsdag, 3. april 2012, 17:48

trial eller demo?

super. tak for det. det prøver jeg. @kasper1233: har aldrig haft mods i HoN. all natural player

tirsdag, 3. april 2012, 17:47

test af computer

super tak for det. det prøver jeg.

mandag, 2. april 2012, 21:08

trial eller demo?

hej. min computer er begyndt at fryse i HoN og har generelt haft lidt problemer her på det sidste. alle problemer blev rettet med en formatering, på nær ét. at den fryser i HoN. jeg ville derfor se om det kun var HoN der var problemet eller om den osse fryser i andre spil. mit sprgsmål er derfor: er der nogen af jer der kender et gratis/trial/demo spil som er lidt krævende for computeren, som jeg kan afprøve min teori på? på forhånd tak Mvh Momberg

mandag, 2. april 2012, 20:08

test af computer

hej alle. jeg har for nyligt fået et problem med min ASUS N53SN. i flere programmer begyndte den at opføre sig underligt: 1) der sidder nogle knapper på linje over tastaturet til justering af lydstyrke, som pludselig holdt op med at virke. disse har jeg dog fået til at virke igen, men hvordan ved jeg ikke helt. (var inde og reparere nogle drivers og sån forkellige ting.) 2) mit intel WIDI (trådløs hdmi) ville ikke opretholde forbindelse til adapteren. 3) jeg spiller HoN, og det begyndte at fryse...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.