Søg i resultater

Søg i resultater 1-16 af 16.

tirsdag, 20. juni 2006, 16:43

Forfatter: batteltyphoon

Internetforbrugtæller

naaaah fandt den her i stedet .. men ellers tak for hjælpen http://www.download.com/3000-2071-10227459.html?tag=lst-0-1

mandag, 19. juni 2006, 02:42

Internetforbrugtæller

Findes der ikke et program der kan fortælle hvor megen trafik man bruger i MB ..... man kan jo se hvor mange "pakker" man sender og modtager ... man kan også få en tidtæller , men et program der fortæller trafikken i MB har jeg ikke kunnet finde

søndag, 20. november 2005, 04:19

BF2 multiplayerfejl

Hmmm det er underligt .... det tar mellem 8 og 10 minutter og logge på loginserveren hvor det før tog ca. 1 min , men derefter er loadtiderne de samme , og nej , jeg har ikke snydt eller teamkillet så jeg er bannet *GGG* Men jeg venter lige og ser om der kommer bedring , ellers tak for hjælpen

lørdag, 19. november 2005, 12:28

BF2 multiplayerfejl

Jeg har spillet BF2 den sidste månedstid , men har ikke kunnet logge på multiplayer siden onsdag , jeg har ikke installeret nye programmer , .... Min firewall har ikke været et problem ! Spillet starter op og jeg klikker på mit onlinenick , derefter står den bare og gør ingenting "connecting to accountserver" står der . Jeg har spurgt flere , men alle kan logge på ..... min teori er at en af loginserverne er nede , men hvor kan man finde ud af det .... eller er det noget helt andet ??? Jeg kører...

søndag, 11. september 2005, 11:11

Grafikkort , hvilket er bedst ?

Det er en AMD Sempron , med 512mb ram , men vil ikke lige ud at købe nyt ... ved godt det ikke er jordens hurtigste kort (icemann) .... men hvorfor mener du ATI 9600 , Meinder ??

søndag, 11. september 2005, 10:21

Grafikkort , hvilket er bedst ?

Jeg har 2 putere hvor den ene er erklæret død , nu vil jeg samle det bedste i den ene , men er i tvivl om hvilket af de 2 nedenstående Grafikkort der er det bedste og hvorfor ? Det bruges til rimeligt krævende spil som HL2 og FarCry osv. http://www.leadtek.com.tw/eng/3d_graphic…1&pronameid=189 eller http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=102705

torsdag, 14. juli 2005, 10:44

mangler cpu bundkort og kabinet

Devil ... det ER kun fordi bundkortet er dødt jeg vælger at lave lidt om på det ... det skal jo bare kunne køre til han begynder at interessere sig for de mere krævende spil som HL2 eller Farcry osv ... men indtil da lyder det bedst til mit forbrug hvad Sprox foreslår , jeg synes bare der mangler en cpu ...

torsdag, 14. juli 2005, 09:51

Devil_dk .... ved godt der findes bedre gfx og ram .. men kan man ikke stadig få et bundkort der passer til agp-kort .. og kun ATA til HD .... ok så må sdrammene ryge over skulderen .... det ER jo kun spil som "legoracer" og "magnus og myggen" eller "command and conquer" den skal kunne køre ... Og lidt nærigpong skal man vel ha lov at være .... man er vel Nordjyde

torsdag, 14. juli 2005, 09:33

hmmmm Man er jo ved at kunne få en ny sempron 2400+ godt nok med ddr-ram ,men hwa !! AMD Sokkel 462 PC bundkort : Artikel 310523 cpu : Artikel 320755 kabinet : Artikel 810624 ........... Men hvordan er den her sempron i forhold til den gamle amd athlon 1400mhz jeg havde før ???

torsdag, 14. juli 2005, 08:45

Det er 2 x 128mb sdram kingston og et Radeon 9200se agp resten er vel standard

torsdag, 14. juli 2005, 03:39

SHG er ellers dejlig brugervenlig , mangler så bare lidt knowhow til hvad der passer sammen .... hvilken SOCKET man skal bruge (tror det blir en amd igen) , og hvilken cpu passer til hvilket bundkort .... og kabinet + evt tilbehør ... og køler ??? .... Det er en spillecomputer til sønneke så vil max ofre 1500 ellers er der jo guloggratis eller dba

torsdag, 14. juli 2005, 02:56

Er der nogen der ved hvor men kan købe en rå computer ..... jeg har agp grafikkort , sdram , cdrom , dvdrom , netkort osv... det jeg mangler er kabinet cpu og bundkort som kan bruges til det jeg har... det må gerne være nyt eller bare så hurtig som muligt (havde en amd1400mhz før)

fredag, 20. maj 2005, 20:42

skal driveren slettes ved gfx-skift ??

jo det er gule audiostik , men de passer ikke i kortet der er ... en videoout , en dvi-udgang og så en til skærmen .... det betyder ikke noget for mig da jeg ikke bruger det , men undrede mig bare ..... men tak for hjælpen :]

fredag, 20. maj 2005, 20:23

Sapphire ATi RADEON 9600 PRO Atlantis , 256mb ddr (advantage edition - 446mhz ddr memory speed)

fredag, 20. maj 2005, 20:06

oki takker det vil jeg prøve... Men lige et tillægsspørgsmål .. med det nye 9600 fulgte der en ledning med 2 audiohanstik + et løst hunstik .... hvor bruger man det når det ikke passer nogen steder i det nye kort , og hvorfor putte det i kassen ????

fredag, 20. maj 2005, 19:44

Jeg har købt et ATI 9600pro og har et 9200se siddende i .... spørgsmålet er så ... 1) Om jeg behøver at slette driverne fra 9200 ??? 9200 kortet skal i en anden puter hvor der sidder et ældgammelt woodoo kort og vil lige høre hvordan jeg gør det nemmest på begge putere ???

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.