Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 451.

lørdag, 24. marts 2007, 23:03

Forfatter: vandahl

Vista upgrade?

Ja jeg venter på svaret fra zepto!

lørdag, 24. marts 2007, 21:36

Vista upgrade?

Nogen der er klar over hvordan man får opgraderet sin XP-pro til vista. Jeg betalte for vista i sin tid (December). Jeg ejer en Zepto 6615WD, men jeg synes ikke at jeg kan finde noget på Zeptos hjemmeside. Har sendt en mail til dem, men kunne være rart hvis computeren kunne stå og tykke Vista ned i løbet af søndagen. Har selvfølgelig søgt på nettet, men uden held? Nogen der kan hjælpe?

fredag, 7. april 2006, 21:54

Fotogaf søges!

Hej! Jeg skal giftes til sommer og kan derfor godt bruge en go' fotograf. Jeg har haft kontakt med en masse professionelle fotografer, men vi er lidt sent ude og de fleste er bookede. Jeg har haft kontakt med nogle stykker som kan på dagen. Har tidligere set at der er flere herinde, der tager rigtig gode billeder, som bestemt er på højde med dem jeg har haft kontakt med. Jeg tænker bla. på What, men mener også der har været andre..... Brylluppet er i Nordjylland 24 juni og vi havde regnet med at...

mandag, 27. marts 2006, 21:14

Gode flash tuts

http://www.ultrashock.com/ og ellers dem der er omtalt tidligere. Eller vil jeg anbefale en god bog: "ActionScript for Flash MX: The Definitive Guide". Den bog er guld værd hvis du vil gå lidt dybere med flash. Jeg har endnu ikke oplevet noget omhandlende AS som ikke ikke kunne findes i denne bog. Der bliver forklaret fra start til slut med eksempler. Gennemgang af scriptsproget gennemgang af variabler, funktioner array mm. Bogen er god hvis du er helt ny i AS, men også hvis du er øvet. Jeg brug...

lørdag, 14. januar 2006, 20:44

fladskærm på væg! Sync.172x

Er der nogen med samme skærm (samsung 172x) der kan forklare mig hvorledes man skal fastgøre beslaget i monitoren (med skruer) og samtidig i muren.....er ved at brænde totalt af! Damn...fik smidt den i forkert emne.....skulle selvfølgelig ha' været smidt i Hardware

torsdag, 22. december 2005, 08:14

Er det lovligt at ringe til folk ?

Citeret Sådan fravælger reklamer Hvis du ikke ønsker at blive ringet op eller at modtage reklamer, der er adresseret til dig, skal du henvende dig til CPR-registeret i din bopælskommune. Her kan du komme på den såkaldte “Robinsonliste”. Firmaerne skal tjekke “Robinson-listen” hvert kvartal, før de kontakter folk personligt.

torsdag, 22. december 2005, 08:10

messenger på mobilen!

nej det er billigere end at sende sms (ikke fordi jeg bruger det voldsomt meget). Der sendes/modtages meget lidt trafik over msn og da det er mængden af data man betaler for, kan det godt betale sig.

torsdag, 22. december 2005, 01:01

messenger på mobilen!

Kender i noget til det? Har prøvet at hente mic33 men får en java-fejl (illigal argument) på min 6230i nå jeg logger på?

onsdag, 21. december 2005, 20:05

Er det lovligt at ringe til folk ?

Det må de godt! Så længe det drejer sig om aviser, bøger og forsikringer (Mener også der er andre produkter). Havde tidligere samme problem, hvor man kunne blive ringet op 2-3 gange i løbet af en uge. Kan huske at jeg læste noget om en liste man kan føre sig på, hvorefter disse sælgere ikke må kontakte dig. Men droppede det til fordel for lidt morskab. Nu er det ved at være længe siden jeg sidst har fået en opringning, men ellers gør jeg brug af den velkendte "Jeg bruger ikke..." metode. Så alt ...

tirsdag, 20. december 2005, 21:14

Hjælp til handel m. uden moms ?

Han betaler moms....og får dem tilbage af toldskat i næste kvartal, med mindre han selv har solgt for mere med moms end han har anskaffet sig!

søndag, 4. december 2005, 01:33

Slideshow af en slags i flash

sådan kan den laves i flash, hvor der loades eksterne JPG-filer. http://md-media.dk/upload/pic.swf der findes 2 billeder ved navn pic1.jpg og pic2.jpg. Jeg har ikke lavet preloader da det er noget jeg har lavet for lang tid siden, så den skal lige køre en gang eller to før den har loadet det hele (alt efter din downstream). FLA filen er her http://md-media.dk/upload/pic.fla rimelig nemt at lave om til at indeholde de pågældende billeder.....ellers spørg hvis der skal forklares!

lørdag, 3. december 2005, 17:33

Jep det er unødvendigt at bruge ActionScript for at lave det i flash, såfremt du ikke loader JPG-filerne eksternt.

lørdag, 3. december 2005, 02:13

du kan lave det i flash ved at lade de forskellige billeder ligge i forskellige layer. Laver motion (Kræver at du har lavet movieclip ud af dine billeder). i den motion skal den tint'es fra helt hvid(baggrundsfarve) til 0% hvid. dette gør du med overlap i de forskellige layers så der på et givent tidspunkt mellem to billeder er 50% fade af begge.....så det ene fader ind og det andet fader ud! simpelt....men måske lidt svært at forklare....

mandag, 17. oktober 2005, 11:24

Photoshop & PNG

Jeg har fået et underligt problem med photoshop. Når jeg gemmer mine filer som PNG fremstår de ekstremt lyse i andre programmer. Problemet er kun med PNG-filer.....gemmer jeg dem som jpg, er der ingen forskel på "photoshop" og eksempelvis "windows picture viewer"??????

søndag, 16. oktober 2005, 13:33

På nettet med DBNET?

Tjaa dem har jeg også set igennem, men det er ikke fordi der står noget banebrydende. Nu er det jo også svært at guide over telefon, men jeg kan høre at der bliver tildelt en ip fra dbnet. men han kan ikke pinge forskellige adresser eller browse internet. Så kunne forestille mig at der var en sign-on side?

søndag, 16. oktober 2005, 12:51

På nettet med DBNET?

Jeg har en kammerat der lige har købt ny lejlighed, hvor der tilsyneladende er indlagt internet. Han er ikke lige den skarpeste med en computer så jeg har prøvet at guide over telefon. Men jeg kan ikke få ham på nettet. han bliver tilsyneladende tildelt ipadresse af dbnet (fremgår af command-prompt). Det jeg så tænkte var om der evt. skal angives en startside, hvor man opgiver et login eller noget? Er der nogen der har forstand på det?

søndag, 18. september 2005, 20:57

Lære at lave flash film?

www.flashkit.com Men tror det bedste sted at starte, er at gå på biblioteket og låne en bog der fortæller step by step hvordan man bruger de simple ting i flash........det er nemlig temmelig omfattende!

fredag, 16. september 2005, 15:04

splines i Photoshop/illustrator

Citeret Oprindeligt indlæg af fhqwhgad Citeret Oprindeligt indlæg af vandahl Er der ikke en mulighed for at tegne en lige streg og "trække den blød" i illustrator....? eller husker jeg forkert? Det kan da godt være. Jeg ved som sagt ikke så meget om illustrator. Hvordan husker du man gør det? Jeg prøvede det for lang tid siden og mindes at tegnedelen minder lidt om flash......hvor det er muligt at lave en ligestreg og lave den krum med "Pileværktøjet".

fredag, 16. september 2005, 10:30

splines i Photoshop/illustrator

Er der ikke en mulighed for at tegne en lige streg og "trække den blød" i illustrator....? eller husker jeg forkert?

søndag, 28. august 2005, 22:08

aRt Of NiGhT !

enig i at bygningerne skal være mørkere. Prøv at stoppe op og tænke lidt over: Hvor kommer lyset fra....fra bygningerne eller fra månen... og derefter placer lyset som det vil falde/stråle. jeg tænker specielt på jorden.....synes at den er for lys i toppen. selve regnen bør også gøres mørkere jo længere væk man komme fra månen.... endelig bryder jeg mig ikke om det "gule" lys fra månen.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.