Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 15. juli 2018, 13:01

Forfatter: AT0MAC

Projekt "Caution! Overclocked" - CrossFire 7970 / X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

Ikke så mange lækre produkter at vise mere, istedet er jeg så småt ved at tage tilløb til mod delen og restaurere de dele der skal bruges. Det er i sig selv et helt projekt... Der var ingen billeder igår, så I får 2 idag som kompensation. Har renset, lagt nye thermal pads, ny kølepasta og samlet det 7970 kort der skal vandkøles. Blev da ret lækkert syntes jeg selv. Idag tager jeg fordelene fra vejret heromkring, masser af varme og en lille blæst, perfekt dag at vaske og lufttørre kabinet delene,...

lørdag, 14. juli 2018, 17:47

Projekt "Caution! Overclocked" - CrossFire 7970 / X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

Citeret fra "dwmc" jesus det er da lidtr af en opgave du har sat dig selv på XD hvad med at male det højglans rød og så hvidt på indersiden ?? Sjovt du siger det, jeg overvejer faktisk en hvid inderside, med et twist af noget hemmeligt Det er mere det udenpå der giver mig problemer, jeg har en ide, men materialerne er imponerende svære at finde!

fredag, 13. juli 2018, 22:53

Trifecta! Dagens produkt: XSPC Dual DDC reservoir! Nu skulle min plan være nem at gennemskue.... Triple loop system! GPU + North Bridge + CPU, alle med sin egen pumpe, egen væske og egen radiator. Har også samlet denne uges dele i 1 billede, hvis jeg selv skal sige det ser det ret lækkert ud.... Fik også tid til en lille anden opgave idag, skil Corsair 800D ad! Hold nu op der er sindsygt mange dele i et supertower, oh boy... Stadig ikke helt sikker på hvad jeg skal gøre ved det, men nu er det ne...

torsdag, 12. juli 2018, 21:58

Lad os bygge lidt mere spænding op inden jeg afslører hvad jeg har I tankerne, måske du allerede har gættet det.... Dagens produkt - vandslanger! (Masterkleer)

onsdag, 11. juli 2018, 22:24

Dagens produkt(er): 2 stk. Laing DDC-1T pumper! Hvorfor 2? Det vil give mere mening når næste produkt afsløres. Det bliver vildt det her...

tirsdag, 10. juli 2018, 22:09

BONUS BILLEDE! Wayback machine og jeg fandt den originale produkt side hos Lamptron for FC2 blæser styringen (det nutidige link virker nemli ikke) - her er udpluk fra manualen fra dengang, "For the power user that wants the best!"

tirsdag, 10. juli 2018, 22:01

Citeret fra "HerrMansen" Hardwarelabs laver nogle voldfede radiators. Har to af deres SR2 Det gør de nemli, jeg har også en af deres i Killer Panda og har "i gamle dage" brugt et par af deres multi port modeller.

tirsdag, 10. juli 2018, 21:14

Dagens produkt: Radiator for grafik kort, 140mm til 1x 7970 burde være nok ...se det er det jeg skal bruge Helix blæserne til

mandag, 9. juli 2018, 19:51

Mens vi venter på det her build, så blev Killer Panda idag featured hos Cable Mod på både Twitter og Facebook -også hvis du af en eller anden grund ikke har set det endnu, så er det maskinen jeg skal konkurrere imod med builded her, at0mac vs at0mac

mandag, 9. juli 2018, 16:12

2 af de mods der skal i byggeriet bliver en vandal switch med lys som "tænd" knap og hvid sleewing til nogen af de mange små kabler som ikke er særligt kønne. Så dagens produkter: Paracord & Lamptron Vandal Switch!

søndag, 8. juli 2018, 21:59

Bonus billede!! Har haft lidt tid idag til faktisk at lave noget praktisk på projektet, som at rengøre det grafikkort der skal vandkøles og rense GPU blokken så den nu skinner som ny. ...og som det ses i baggrunden har jeg det helt rigtige "værktøj" til opgaven

søndag, 8. juli 2018, 19:15

Citeret fra "Senosk" Citeret fra "AT0MAC" Jeg sad lige og regnede på hvis nu jeg havde brugt de samme penge som jeg har brugt på projektet her, men på ny hardware istedet. Det er egentlig lidt deprimerende, for er ret sikker på det ville have slået Killer Panda i performance, selvom det koster under 3x så lidt som jeg har brugt på den maskine... Regnet ud i danske KR. Nå men, pyt med det, pengene er brugt og det her er garanteret mere sjovt og udfordrene end bare at klaske noget nyt sammen. Sel...

søndag, 8. juli 2018, 17:15

Hjælp til Ryzen 2200g build, der kan opgarderes senere

Nu er jeg bare nysgerrig, hvorfor egentlig bruge så mange penge på bundkortet, når der er andre kort som er stortset identisk? Hvad er killer featuren i dine øjne der siger det lige skal være netop det bundkort? Næsten 1500kr. er forholdsvist meget, når du kan få det samme for et par hundrede mindre, som f.eks. kan bruges på bedre køling af 2200G for et bedre OC.

søndag, 8. juli 2018, 17:05

Jeg sad lige og regnede på hvis nu jeg havde brugt de samme penge som jeg har brugt på projektet her, men på ny hardware istedet. Det er egentlig lidt deprimerende, for er ret sikker på det ville have slået Killer Panda i performance, selvom det koster under 3x så lidt som jeg har brugt på den maskine... Regnet ud i danske KR. Nå men, pyt med det, pengene er brugt og det her er garanteret mere sjovt og udfordrene end bare at klaske noget nyt sammen. Selv hele den her jagt på at finde delene er l...

søndag, 8. juli 2018, 14:52

Dagens produkt er måske ikke helt 100% alders korrekt, men "stilen" er ihvertfald: Bitspower true silver fitting og spændebånd! Vi snakker her soft tubing i original stil, før hard tubing blev mainstream og lige et niveau over plastic strips, den gyldne (eller sølvbelagte) mellemvej Bliver lidt sjovt at se jeres reaktioner når jeg har afsløret hele planen vedr. køling, det er lidt bananas

lørdag, 7. juli 2018, 23:50

Bygge selv NAS box

Jeg har en maskine jeg bruger som hjemme server, vil være forkert at kalde den NAS for den er meget mere end det. Købte en refurbished kontormaskine fra Tyskland i sådan en brugt PC butik, med SSD boot drev og ECC ram og hele dynen, en rigtig server. Den kan oveni købet times til at tænde på bestemte dage/tidspunkter. Pointen for mig i at gøre det på den måde er at jeg bruger stortset alle tænkelige online lagre til data fra diverse apps og services, så for at få dem alle sammen til at synkronis...

lørdag, 7. juli 2018, 23:25

Har lige løftet sløret for min komplette "indkøbsliste", se den i post #1. Som I kan se, det er ikke et budget build, det er istedet et build der fortæller en historie - "jeg byggede en computer i 2009 og opgraderede den i 2013, se hvor vild den er i 2018" Som sagt tidligere så var jeg i de år Mac modder og Apple bruger, så jeg var slet ikke med på PC vognen på det tidspunkt, så det retter vi op på nu og jeg finder ud af hvad jeg har misset... Jeg skal til at beslutte mig for hvilke mods jeg vil...

lørdag, 7. juli 2018, 08:30

Har lige set på statistikken, indtil videre er der 3.540 personer, som har set mine billeder, der fører op til dette projekt. Linus Tech Tips 950 Tweak.dk 931 Bit-tech 883 Overclock.net 776 ...og vi er slet ikke færdige endnu

lørdag, 7. juli 2018, 08:13

Sommerferie 2018 - hvor skal I hen

Citeret fra "bauner" Feriesystemet på min arbejdsplads gør, at jeg først har ferie de første tre uger af sep i år. Konen og ungerne har ferie fra på mandag. Jeg har ikke planlagt noget, men overvejer at male stuen..... der burde være en "like" knap på Tweak, det der er den bedste kommentar so far! Jeg har først ferie i august, men min kone og børn har ferie lige om lidt, så måske de tager et sted hend ~ "ferie" til mig også SÅ hvis det bliver en realitet, så får jeg måske tid til at starte selv...

lørdag, 7. juli 2018, 07:55

Jeg gjorde noget rigtig smart igår... Jeg har nu pakket alle de pakker ud jeg har fået den her uge, og det er ikke så lidt, for at tage billeder af hele skidtet - så nu har jeg billeder nok til lidt over 1 uge Så kan det være jeg kan leve op til 1 billede om dagen, hver dag, fra nu af. Dagens produkt: Lamptron FC2! Old school fan controller med ægte mekaniske potentiometre, ikke noget digitalt her, mekanik! Det er den her jeg har teaste nogen dage som løsningen på mine meget larmene blæsere, jeg...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.