Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 14. juli 2018, 09:57

Forfatter: HerrMansen

Kan det mon betale sig at købe nye patroner el. ny printer?

Tja... Inkjet printere er bare dyre generelt, selv hvis man bruger kopipatroner (Mener vi sælger et samlet sæt til din printer til omkring 399 her i Labtech). Printere i området op omkring en tusse kører typisk længere på en patron, men patronerne er typisk dyrere - Det er jo trods alt blækket producenterne tjener på. Ellers kan du jo overveje at tage springet til en Sort/Hvid Laserprinter og glemme alt om farveprint i hjemmet. Den jeg købte hjemtil bliver brugt flittigt af fruen til at printe o...

fredag, 13. juli 2018, 14:10

Rate my setup.

Det er da godt nok en nuttet lille sag.

onsdag, 11. juli 2018, 11:20

Nyt Grafikkort, hvilket

Det er lidt hvad man må tage med, når man køber skærm der overstiger den gængse standard. Ellers må du gå lidt på kompromis med settings, og se om dit 980 tager en slapper, og vente lidt med at opgradere.

tirsdag, 10. juli 2018, 20:44

Nyt Grafikkort, hvilket

Opløsningen taget i betragtning, er vi nok ude i et 1080, hvis ikke 1080TI alt efter hvor heftigt det skal se ud grafikmæssigt. Dit 980 svarer groft sagt til et 1070 hvis jeg ikke husker forkert.

tirsdag, 10. juli 2018, 11:33

TEST: Corsair H60 120mm AIO 2018 Edition

Corsair har været i gang med at genopfriske nogle af deres ældre AIO kølerdesigns, og i den anledning tager vi et kig på 2018 udgaven af deres populære H60 120mm AIO. Er det bare en ny omgang maling, eller kan det tænkes at der er lidt at hente i ydelse med det nye design? Læs hele testen HER.

mandag, 9. juli 2018, 20:27

Ny computer

Nu skal det også lige nævnes at Pascal serien af grafikkort i forvejen overclocker sig selv, dog lidt mindre end hvad man selv kan presse den til - det er ikke super relevant for de fleste. Det er lidt pest eller kolera hvad angår de kabinetter. Standard kabinettet er såvidt jeg kan se en af Phantek's, MMVision har licenseret og smidt deres eget logo på. Og alle kabinetterne man kan skifte til har mere eller mere det samme problem med begrænset luftindtag.

mandag, 9. juli 2018, 17:11

Ny computer

Du skal bare have fat i en 8GB (eller større) USB pen, og (eventuelt) ind i BIOS og vælge det som opstartsenhed den første gang du tænder PC'en. Hvis du får Windows på en DVD, så smid skidtet ud, da dataene er oldgamle. Du kan lave en Windows 10 Installation fra enhver PC med det officielle værktøj fra Microsoft med linket herunder. https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

mandag, 9. juli 2018, 17:05

Ny computer

Jeg ville faktisk ikke ændre på noget udover måske grafikkortet, hvis det endelig er (da både køler og strømforsyning er hvad jeg vil kalde fornuftige). Jeg har selv haft et 1080 siden de udkom på en 1440P skærm, og den kombination fungerer rigtig godt for mig. Det er ikke helt 144FPS i alle titler ved høje settings, men vi snakker stabile 60FPS og typisk også op omkring de 100 i mange spil. Du kan altid fravælge Windows, og prøve at føre din gamle licens over, eller købe en "brugt" licens på ne...

mandag, 9. juli 2018, 16:45

Ny computer

Nu tænker jeg højt - Men er det ikke lidt sjovere at få den bygget i en lokal(ish) butik, i stedet for at skulle sende hele dyret med posten hvis der er problemer? Det løber hurtigt op i mange penge af personlig erfaring. Men - Uanset hvad så ligger vi nok i noget 8600K processor, et 1070TI / 1080 grafikkort, 8GB RAM og en SSD på 240GB som udgangspunkt. Sørg for at (tilvælge) en kvalitetsstrømforsyning ala. Corsair/Seasonic/EVGA i stedet for at tage chancen med de billige kinesiske kopier. 650W ...

lørdag, 7. juli 2018, 20:39

Hjælp til Ryzen 2200g build, der kan opgarderes senere

Citeret fra "Lauridsen" Hvis du ikke skal bruge wifi på dit x470 mb vil jeg går efter de billigere modeller og spare en 400kr. Dem vil jeg bruge på at opgrade til en ryzen 2400g (8 tråde + bedre grafik) eller gennem dem til en større gpu. Medmindre han vil overclocke - Så giver 2200G mere/lige så meget.

lørdag, 7. juli 2018, 20:38

SSD forvandt under brug

Er det en lidt ældre model? Kan være power cycling tricket virker for dig. https://dfarq.homeip.net/fix-dead-ssd/

fredag, 6. juli 2018, 15:25

Det ser fjong ud - RAM'ene er sågar testet på bundkortet med Raven Ridge, så der skulle ikke være nogen konflikter der Du kan eventuelt kigge på nogle (bedre) alternativer til 212. Det er efterhånden en ældre køler (2011 mener jeg?), og du kan måske finde noget med mere køling til prisen. Fandt lige denne her forumtråd der snakker om emnet i farten i frokostpausen. http://www.overclock.net/forum/246-air-c…ternatives.html

fredag, 6. juli 2018, 13:20

Ja noget i retning af en EVO 212 skulle være rigeligt, med mindre du virkelig vil presse den til grænsen af hvad 1.Gen Ryzen kan klare (4/4.1Ghz typisk), så kan du godt blive nødt til at købe en heftig luftkøler og/eller få den deliddet. Men det er ikke en verden til forskel hvad FPS angår ift. et traditionelt overclock.

fredag, 6. juli 2018, 11:33

En Raven Ridge APU er et fint bud til en lille gaming PC - dog ville jeg lige se et par videoer om at overclocke den og købe en lidt større køler til den, for at få de sidste hestekræfter ud af CPU delen. 550W er alt rigeligt. Hvad angår bundkort er det forholdsvis ligemeget hvad du vælger, så længe det er 400 serien. De ældre 300 serie bundkort KAN opdateres til at køre med 2200 og 2400G, MEN jeg har selv forsøgt på flere bundkort, hvor RAM bliver ustabile ved deres XMP rated hastigheder (3200 ...

torsdag, 5. juli 2018, 10:05

Pc begyndt at crashe i nogen spil?

Prime95 torturerer din CPU. Memtest checker om dine fejl smider fejl. AIDA64 kan stresse begge samtidig.

lørdag, 30. juni 2018, 18:00

Bygge selv NAS box

Der er mange måder at barbere geden på - Enten kan du fokusere på dit nuværende Haswell setup, eller så kan du sælge det og kigge efter noget nuværende med lavere TDP og strømforbrug.

lørdag, 30. juni 2018, 17:30

Bygge selv NAS box

mATX / mITX Bundkort (svært at finde men kan lykkedes på det brugte marked) og et kabinet der ikke er for stort, og har plads til de harddiske du forventer. FreeNAS er et godt sted at starte, og så ellers UnRAID hvis du vil lege med lidt mere advancerede værktøjer.

fredag, 29. juni 2018, 22:01

Tweak.dk tester MSI Core Frozr XL RGB

Hvis vi skal fluekneppe er det vel det dobbelte? Ellers ville forskellen være 9 procentpoint

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.