Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 421.

onsdag, 6. juni 2012, 13:25

Forfatter: Ariel

Ny Tattoo

Her er den så efter at den er helet. Synes ofte, at de ændre sig i farven, når de er helet. Har smurt, og plejet den som jeg skal og synes, at den er blevet super flot. Jeg har også kunne holde mine negle fra fra den! Hehe.. Min gamle tattoo jeg fik lavet fik jeg at vide, at jeg skulle smørrer med Helosan og har også prøvet noget tattoo creme, men denne her har jeg KUN smurt med Panthenol Creme og vasket den i badet med sæbe uden parfume og må sige, at det ser ud til, at have givet det bedste re...

onsdag, 6. juni 2012, 13:10

Ny Tattoo

Citeret fra "Firedog" Den ser sgu godt ud det er faktisk et meget lækkert sted du har fået den placeret, og den ser sgu fandme lækker ud ! congrats Mange tak. Var faktisk i tvivl om hvor jeg ville have den. Min tanke har været længe, at jeg bare ville have en orkide. Havde overvejet, at få den lavet på siden. Men var bange for, at den ville blive ødelagt hen i fremtiden, altså den dag jeg skal have børn, så det blev altså bagpå

mandag, 4. juni 2012, 15:16

Ny Tattoo

Citeret fra "DXC" Citeret fra "Ariel" Jeg har fået den lavet i Århus ved Société G28 ved en jeg har gået på skole med engang, Julaika hedder hun. Super sted og rigtig lækker tattoo du har fået lavet... Har selv bestilt tid, men er ikke blevet enig med mig selv, om hvad der skal laves Ja, de er super dygtige begge to. Jeg havde kun orkideén i tankerne, men Julaika og jeg havde en snak og wupti, så havde hun lige tegnet noget, af det flotteste jeg havde set og så blev den til virkelighed! Fortæl ...

fredag, 1. juni 2012, 09:34

Ny Tattoo

Jeg har fået den lavet i Århus ved Société G28 ved en jeg har gået på skole med engang, Julaika hedder hun.

torsdag, 31. maj 2012, 08:28

Ny Tattoo

mange tak Det er mig selv.

tirsdag, 29. maj 2012, 15:53

Ny Tattoo

Hej! Er så glad for min nye tattoo, at jeg ville dele den med jer

lørdag, 28. maj 2011, 15:39

Begynder bil?

Nu har jeg kigget lidt på hvad i har skrevet og er glade for at, i har givet mig noget at tænke over. Jeg har nu fundet en Kia Picanto fra 2008, som har kørt 49.000 til en pris på 63.000. Jeg vil gerne høre hvad i mener om Kia? jeg kender flere der har Kia og har kun hørt positivt indtil videre. Det eneste jeg har hørt er, at reservedele er dyre i forhold til andre? Håber i giver lyd der ude!

fredag, 20. maj 2011, 09:16

Begynder bil?

Mange tak for jeres svar alle sammen. Nu har jeg noget at tænke på og noget at kigge efter God weekend til jer alle!

torsdag, 19. maj 2011, 11:06

Sommer aften

Super fedt billede.

torsdag, 19. maj 2011, 11:02

Begynder bil?

Okay, tak for jeres hurtige besvarelse. Jeg skal på "respekt for fart kursus" da det gør det noget billigere i forsikring. Vi gider bare ikke gå ud og bruge så mange penge på en bil i første omgang, da vi først lige skal "lære" at kører.

torsdag, 19. maj 2011, 08:15

Begynder bil?

Hej! Jeg skal begynde på kørekort nu her og manden og jeg er ved, at snakke om hvilken bil vi skal have. Han tager kørekort sammen med mig, så vi er begge nybegyndere. Vi er blevet enige om, at vi har 15000,- at købe den første bil for. Hvad skal man købe? Jeg har ikke forstand på biler overhovedet. Jeg ønsker mig blot en bil, som der er mindst 4 døre i og ikke sluger alt for meget bentzin. Nogen gode råd? Jeg håber i vil komme med alle de råd i kan om bilkøb og mærker! Tak, på forhånd.

onsdag, 18. maj 2011, 08:53

Samsung Galaxy S mobil sælges for 1999 kr! SOLGT!

Citeret Oprindeligt indlæg af maxx001 Citeret Oprindeligt indlæg af JuiCe Er ikke selv interesseret, men hvad med kvittering/garanti osv? Det jo ikke helt irrelevant. Ja den sælges med originalemballage samt kvittering og da den er knap et år gammel er der jo stadig et års reklamationsret tilbage på den Det er klart den bedste mobil jeg har haft og samtidig den mest undervurderede mobil i DK! Jeg ønsker at sælge den så jeg kan købe dens nye storebror, SGS 2. Godt at du kan svare for mig

tirsdag, 17. maj 2011, 19:48

SV: Samsung Galaxy S mobil sælges for 1999 kr!

Her er så lige et par billeder af telefonen, som er til salg

tirsdag, 17. maj 2011, 09:05

Samsung Galaxy S mobil sælges for 1999 kr! SOLGT!

Den er et år gammel men fejler ingenting. En af de bedste android mobiler på markedet med 1GHz CPU, 512MB RAM og 4" Super Amoled skærm. SÆLGES FOR 1999,- Der medfølger originalemballage. DEN ER SOLGT!

onsdag, 15. december 2010, 10:58

Nintendo Wii Black Edition m. Wii Fit Board + 2 MotionPlus (SOLGT!)

NY PRIS: 1900,- Jeg synes ikke, at 1900,- er for meget! Vi fik den i bryllupsgave d. 23 oktober og vi har været på bryllupsrejse og sådan. Vi har alt alt brugt den 4 - 5 gange!

tirsdag, 14. december 2010, 10:25

Citeret Oprindeligt indlæg af HerrMansen Ja det er da en skam - det er ellers en fin lille maskine med mange muligheder. Vi nyder godt af at streame vores film fra NAS til Wii når jeg er for doven til at slæbe storskærmen over hver weekend. Og spillene er også kanon. Ja det er Citeret Oprindeligt indlæg af kajen13 Forresten så kan du i gamestop bytte din wii til en xbox360 med kinect og et spil for 900 kr. , bare til orientering ;-) Ja det har jeg set.

søndag, 12. december 2010, 20:50

Nintendo Wii Black Edition m. Wii Fit Board + 2 MotionPlus Controllere samt tilhørende Nunchucks. Kun 2 måneder gammel og brugt meget få gange, fremstår som ny. Desværre har vi ikke originalemballagen mere, men byttebevis (kassebon) medfølger. Pakken indeholder følgende: 1 Nintendo Wii Black Edition 2 MotionPlus controllere i sort 2 Nunchucks i sort 1 Wii Fit Board i hvid 1 Wii Fit Sports spil 1 Wii Fit Sports Resorts spil 1 Just Dance spil Pris: 2000,-

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.