Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 54.

onsdag, 7. februar 2007, 18:16

Forfatter: Cecil

Din tøjstil?

Ja jeg har et problem.. med hippier..!

onsdag, 7. februar 2007, 18:06

Din tøjstil?

Citeret Originally posted by MvK Citeret Originally posted by Cecil Citeret Originally posted by celfa Citeret Originally posted by Cecil Citeret Originally posted by celfa Citeret Originally posted by Cecil Celfa> det er jo kun hippier der går i cheap monday... derfor skriver folk det ikke.. Ørhm der er det jo så ikke! Det er stilet at gå i Cheap Monday bukser, hvis du har en smule forstand på mode. det er det sikker hvis man er en langhåret hippie.. hippier går i stramt tøj og sådan er det ba...

onsdag, 7. februar 2007, 18:04

Din tøjstil?

Citeret Originally posted by Slacker Citeret Originally posted by Cecil Citeret Originally posted by celfa Citeret Originally posted by Cecil Citeret Originally posted by celfa Citeret Originally posted by Cecil Celfa> det er jo kun hippier der går i cheap monday... derfor skriver folk det ikke.. Ørhm der er det jo så ikke! Det er stilet at gå i Cheap Monday bukser, hvis du har en smule forstand på mode. det er det sikker hvis man er en langhåret hippie.. hippier går i stramt tøj og sådan er de...

onsdag, 7. februar 2007, 18:00

Din tøjstil?

Citeret Originally posted by celfa Citeret Originally posted by Cecil Citeret Originally posted by celfa Citeret Originally posted by Cecil Celfa> det er jo kun hippier der går i cheap monday... derfor skriver folk det ikke.. Ørhm der er det jo så ikke! Det er stilet at gå i Cheap Monday bukser, hvis du har en smule forstand på mode. det er det sikker hvis man er en langhåret hippie.. hippier går i stramt tøj og sådan er det bar.... Btw. cheap monday er også et pige mærke.. Cheap Monday er et u...

onsdag, 7. februar 2007, 17:51

Din tøjstil?

Citeret Originally posted by celfa Citeret Originally posted by Cecil Celfa> det er jo kun hippier der går i cheap monday... derfor skriver folk det ikke.. Ørhm der er det jo så ikke! Det er stilet at gå i Cheap Monday bukser, hvis du har en smule forstand på mode. det er det sikker hvis man er en langhåret hippie.. hippier går i stramt tøj og sådan er det bar.... Btw. cheap monday er også et pige mærke..

onsdag, 7. februar 2007, 17:40

Din tøjstil?

Celfa> det er jo kun hippier der går i cheap monday... derfor skriver folk det ikke..

tirsdag, 6. februar 2007, 13:36

Din tøjstil?

lidt min egen stil også.. men volcom, dada, carhartt, samsøe, og and1... faktisk de eneste mærker jeg går i..

lørdag, 3. februar 2007, 17:52

nyt fladskærm til en båd

Citeret Originally posted by KreaTive Skal den have tv tuner. Alt hvad du skriver er bare 20 tommer? undskyld, men ja.. den skal bruges som fjernsyn..

lørdag, 3. februar 2007, 17:02

nyt fladskærm til en båd

Hej tweak.. jeg skal bruge et maks. 20tommer fladskærm(IKKE WIDESCREEN) med et beslag som skal sidde på en lodret væg som skal kunne dreje det ligesom på en låge sådan man lige kan dreje det ud fra skabet og se det i den modsatte ende af båden hvis i forstår... mvh cecil..

lørdag, 27. januar 2007, 15:23

lednings net til yamaha jog fs

jeg skulle ikk have en ledningsnet.. men et ledsningsnet diagram..! altså en tegning over det.. jeg har søgt lidt på sg og der er der ingen der har fået noget svar når de har spurgt, og jeg har kigged på google også..

lørdag, 27. januar 2007, 13:42

lednings net til yamaha jog fs

Hey er der ikk en som ved hvor man kan få fat i et ledningsnetdiagram til en yamaha jog FS...?

lørdag, 20. januar 2007, 20:10

hjemmeside med mobilpriser?

hey tweak skal have et andet mobil selskab da jeg sys det er for dyrt... har set sådan en hjemmeside i rabatten på et tidspunkt og der kunne man indstille hvor mange sms´er og hvor lang tid jman ringer om ugen osv.. og så fandt det frem til det billigste mobil selskab.. mvh Cecil..

torsdag, 11. januar 2007, 10:43

Blokering af trackingcookie fra bestemt adresse?

jeg tror faktisk Spybot - searc and destrey kan..(stavebøf..)

onsdag, 10. januar 2007, 16:54

Anbefale skærm

Ja en dell 20.1 widescreen er en perfekt skærm til gaming... har aller haft nogle problemer med den..

onsdag, 10. januar 2007, 08:16

Hobbies

Citeret Originally posted by celfa Citeret Originally posted by tunfisk mine hobbies? sidder foran computeren sejler i gummibåd min gummibåd her skal lige siges jeg har fået 15 hk motor til men har ike lige nogle billeder! og skal så til at styrketræne! her i 2007 Hehe du er pige ? Ved ikke lige hvad jeg syntes om muskuløse piger Det er fair nok hvis det bare er almindelig kondi træning. Men at styrketræne er ikke så feminint. han er jo så ikk en pige..! der står godt nok Female i hans profil, ...

søndag, 7. januar 2007, 13:24

Hobbies

Citeret Originally posted by The_Dude Citeret Originally posted by Cecil Citeret Originally posted by The_Dude Jamen, Gummimogens, Cecil og Deef! Show us the pics! Kom igang! hehe ja skal nok når den er færdig.. regner med her i midten af febuar.. da pengene ikk hænger på træerne jo.. Vi kan jo lige så godt følge processen http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=116267 here u go.. sådan ser det ud pt..

søndag, 7. januar 2007, 13:20

Lærere opfordrer forældre til at rode i elevers tasker!

jeg syntes ikk sådan noget med sedler osv. som FlexQ forslog... på den gamle skole jeg gik på der fik vi sedler med hjme konstant og de ringede hjem til vores forældre hvis vi bare havde lavet det mindste... Men altså min mor må sku godt kigge i min taske den er altid tom har aller bøger med hjemme..:p

onsdag, 3. januar 2007, 18:31

Hobbies

Citeret Originally posted by The_Dude Jamen, Gummimogens, Cecil og Deef! Show us the pics! Kom igang! hehe ja skal nok når den er færdig.. regner med her i midten af febuar.. da pengene ikk hænger på træerne jo..

onsdag, 3. januar 2007, 18:01

Live Messenger - You have 1 Pending Request

defor bruger jeg msn 7.5 men prøv og se om du ikk kan patche den væk, du kan downloade patch på www.a-patch.tk

onsdag, 3. januar 2007, 17:35

Sort spray/maling

det fra thansen.. giv det 3 lag grunder først og så maler du det en masse gange med det sorte maling der og så giv det en 8-9 gange klarlak bagefter så holder det fanme godt..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.