Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 68.

søndag, 23. august 2009, 08:14

Forfatter: MadOnion

PC kan ikke surfe?

Ingen problem med firewall og heller ikke et DNS problem (kunne jo også pinge ww.google.dk, så den kan godt oversætte DNS til IP) Jeg er stadig på bar bund.... Formater er vist eneste udvej....

tirsdag, 18. august 2009, 19:05

SV: SV: PC kan ikke surfe?

Har afinstalleret Falsh og desuden prøvet at køre uden anti-virus bare for at se om det var det der var problemet, men ingen resultat Det mærkelige er at browseren godtnok siger 'webstedet blev fundet. Venter på svar....' men ender så alligevel i 404 hver gang... Fatter HAT Han må sgu formatere lortet, hvis ikke der kommer et guldkorn herinde i løbet af aftenen...

tirsdag, 18. august 2009, 17:53

PC kan ikke surfe?

Hej Tweakere! Jeg har min onkels PC til reparation, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er galt. Problemet er at det UDELUKKENDE kan vise 404 fejl i browseren. Det er ikke muligt at åbne nogen som helst hjemmesider ?!? Det underlige er at der ER internet forbindelse for den kan godt være online på messenger online og modtage opkald på Skype pinge ww.google.dk m.fl. opdater antivirus program Så der ER altså Internet forbindelse til alle andre programmer der skal bruge internet forbindels...

onsdag, 21. januar 2009, 07:48

SV: S: Core 2 Duo 2.2GHz + 2GB RAM

Slet ingen interesserede i sådan et par stykker hardware?

mandag, 19. januar 2009, 12:04

S: Core 2 Duo 2.2GHz + 2GB RAM

Processor og RAM fra en bærbar er til salg: CPU: Type: Core 2 Duo Hastighed: 2.2 GHZ Cache: 4 MB FSB: 800 MHz Model T7500 Tekst på CPU: LF80537 T7500 7721B253 SLA44 2.20/4M/800 INTEL 06 RAM: (passer til CPU) Mærke: A-data Kapasitet: 2 x 1 GB (2 GB i alt ;-)) Mastighed: DDR2 PC2-5300 (667MHz) Teknologi: SO DIMM 200-pin Sælges samlet til HBO 1000,- kr. Befinder sig i Hjørring, og kan afhentes eller sendes mod betaling for fragt.

fredag, 23. november 2007, 00:30

PC uden grafikkort?

Jeg har nu testet og det kører perfekt uden grafikkort. Maskinens BIOS er bare sat op til ikke at standse ved nogen fejl (normalt er den sat til at standse hvis der ikke er fundet et keyboard) og med denne indstilling aktiveret kan jeg bootemaskinen og have den kørende 24/7/365 og spare lidt på strømmen...... Nu skal jeg så bare have Cool'n'Quiet til at virke. Det fungerer ikke rigtigt. Har aktiveret det i BIOS, installeret CPU driver og valgt 'minimal strømstyrring' i strømstyrring.... Troede d...

torsdag, 22. november 2007, 12:17

PC uden grafikkort?

Hej Alle. Jeg har et tekniske spørgsmål. Kan en PC køre uden grafikkort i? Jeg har en maskine til at køre 24/7/365 og jeg har ikke brug for at have en skærm tilsluttet den, da den kører som server. Derfor vil jeg gerne have den til at bruge så lidt strøm som muligt, så jeg tænker på at fjerne grafikkortet i den, men kan jeg det? Vil PC'en kunne tænde og starte Windows op alligevel, selvom den ikke har noget grafikkort? Vil jeg kunne oprette forbindelse til den via fjernskrivebord og 'remote' den...

onsdag, 20. december 2006, 10:08

Vsync off på 8800 GTS

Er det ikke bare at åbne nVidia Control panel. Gå ind i 3D indstilinger og aktivere avanceret menuvisning for oven. Så kommer der en enkelt menu mere i vinduet end ved standard visning, og i den kan du slå lodret synkronisering fra. Alternativt kan du gøre som mig: Skifte til det klassiske kontrolpanel, slå lodret synkronisering fra, og skifte til det nye kontrolpanel igen.

onsdag, 20. december 2006, 08:10

Grafikkort til PCI-Express x8?

Jeg kan desværre ikke lige pt. skaffe et billede af bundkortet. Der står ved siden af hver port hvor hurtige de er, og der står altså PCIEx8 ved den ene, og PCIEx1 ved den anden. Desuden er der nogle alm PCI porte. For mig ser det ud som om sådan et kort her vi lpasse. Dilemmeaet er bare at det her er en RAID controller http://www.gamepc.com/images/labs/rev-arecapcie-1220LG.jpg Tror ikke der findes et grafikkort til den port....

tirsdag, 19. december 2006, 14:47

Citeret Originally posted by Cyclups hvilket bundkort er det du skal bruge grafikkortet til ? Ja det er ikke til nogen helt almindelig PC. Det er en aflagt IBM server, som skal bruges til media center, derfor har jeg brug for grafikkortet. Der er tale om en IBM xSeries 206m Server, model 8485-E1Y. Specifikationer og data sheet: http://www-03.ibm.com/servers/eserver/xs…206m/specs.html ftp://ftp.software.ibm.com/common/ssi/re…SD01232USEN.PDF /MadOnion

tirsdag, 19. december 2006, 13:49

Citeret Originally posted by noxon Mener du den helt lille port på et par cm. ? Nej, det er PCI-Express x1. Der er en der er imellem x1 og x16, og det er altså en x8....

tirsdag, 19. december 2006, 12:50

Hej. Findes der ikke grafikkort til PCI-Express x8 porten? Denne port er jo mindre end x16 porten, og har ikke haft held til at finde noget på edbpriser. Kortet skal bruges til at opgradere på et bundkort med onboard grafikkort, og hvis ikke der findes grafikkort til PCI-Express x8 så skal jeg opgradere maskinen med et alm PCI grafikkort, og det bliver næppe aktuelt..... På forhånd tak. /MadOnion

søndag, 26. november 2006, 20:46

RE: SMC = Dårligt Trådløst netkort?

Citeret Originally posted by GiZzZa Prøv at skifte channel på routeren. Det er et Access point jeg benytter, men det skulle vel ikke have noget at sige? Det er bare underligt at ALLE de trådløse net min PC kan se har dårlig forbindelse. Og de kører ikke alle på samme kanal kan jeg se med min software....

lørdag, 25. november 2006, 20:13

SMC = Dårligt Trådløst netkort?

Hej Alle. Jeg har sat en maskine op og skal have den på mit trådløse net. Dertil har jeg købt et SMC 54Mbit trådløst netkort (model SMCWPCI-G) og smækket i maskinen. Installationen kørte som smurt, men nu sidder jeg med en noget bitter smag i munden. Jeg kan stort set ikke fange mit trådløse net som kun er 2 værelser væk, kan det virkeligt passe?! Jeg har en ASUS bærbar med indbygget trådløst, og den har 5/5 i forbindelse, hvis jeg sætter den op lige ved siden af den stationære med SMC kortet i....

tirsdag, 21. november 2006, 15:01

RE: Hvordan scorede du din Kæreste?

Stemte I BYEN.... Arbejdede som barchef på diskotek, og hun stod i baren. Det er nu blevet til en knægt på 1 år. Hende har jeg kendt i snart 6.....

tirsdag, 14. november 2006, 22:24

Forslag til Mediecenter

Det kan godt være du ikke synes dette er 'nørdet' nok, men jeg fortryder aldrig mit køb af Pinnacle ShowCenter 200 Se denHER Den kan optage, hvis der er Pinnacle Tv-Tuner kort i den maskine der kører server. og ellers er den efter min mening bare super cool - og med det skal de forstås at min kæreste kan betjene den. Der er ikke nogen af mine venners kærester der kan betjene deres kæresters HTPC'er..... Bare et forslag...

tirsdag, 14. november 2006, 20:56

Hvad er der galt med min PC? :-(

Hej Alle. Jeg er på røven, min PC virker ikke :-( Jeg har følgende: ASUS A8V / DFI LANPARTY nF3 UT (socket 939 mobo) Athlon 3500+ NewCastle 2 * 512MB corsair value ram nVidia 6800GT 4 * 80GB SATA HDD DVD +/- RW Antec 380W PSU Min PC booter ikke hver gang - den starter fint op, men når den når til der hvor den skal finde harddiskene på SATA controlleren(promise) står den bare stille. Den plejer at skrive DETECTING... og så finde det der sidder på SATA controlleren, men det gør den ikke mere. Jeg ...

tirsdag, 3. oktober 2006, 22:51

Hvilket ur går du med?

Citeret Originally posted by GrillRotten Nope, du er HELT alene HE HE HE Og det er jeg, fordi der ikke er andre, der er Mand nok til at gå med det Citizen Pro-Master JP2000 rocks!

mandag, 2. oktober 2006, 08:56

Hvilket ur går du med?

Troede egentligt der var andre end mig der synes at det her er verdens fedeste ur Har aldrig været så glad for et ur, som jeg er for dette, og jeg købte det endda helt tilbage i år 2000.

torsdag, 28. september 2006, 08:23

Bedste 120mm kabinet blæsere?

I følge StillePC synes jeg umiddelbart at NEXUS ser ud som et rigtigt fornuftigt valg. De er godtnok ikke så casemod orienterede, men til gengæld er de stille

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.