Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 31. marts 2010, 09:13

Forfatter: spazoid

Vudering af test sites

Citeret Oprindeligt indlæg af SSDfreak du aner da tydeligvis ikke hvad su snakker om! Her til handler det heller ikke om at komme først. Det handle rom at skrive til et bredt publikum, og ikke bare ikke til en bumset teenager, som bor hjemme hos mor, og tror han er verdens Geek centrum. Det hjælper ikke dit argument at komme med en spydig kommentar som ikke er baseret på noget som helst overhovedet. Citeret Oprindeligt indlæg af SSDfreak Langt hovedparten af slutbrugerne, er den alm. bruger, og...

onsdag, 31. marts 2010, 09:03

Vudering af test sites

Citeret Oprindeligt indlæg af Ebo Citeret Oprindeligt indlæg af spazoid Citeret Oprindeligt indlæg af SSDfreak Jeg har da utallige gange set danske sites være først med tests. Også blandt de nævnte her i tråden. Mon dog. Måske med en eller anden specifik model af en eller anden obskur laptop eller undermodel af en harddisk, men at en komplet stribe af nye CPU'er, eller gennemgående reviews af nye top of the line SSD'er? Nej. Citeret Oprindeligt indlæg af SSDfreak Man må også huske på, at produc...

mandag, 29. marts 2010, 10:23

Valg af SSD

Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Citeret Oprindeligt indlæg af spazoid Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Jeg ville os vælge Intel's X25-M i 80gb versionen Evt 2 stk til en Raid opsætning. TRIM virker, så vidt jeg ved, stadig ikke på et RAID setup, så det ville være at foretrække at køre 2 diske hver for sig. Har du vist ret i men nu er det sådan at det er stadig få ssd der understøtter TRIM. Min gør f eks ikke. Men de skal nok få det til at virke p...

mandag, 29. marts 2010, 10:13

Valg af SSD

Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Jeg ville os vælge Intel's X25-M i 80gb versionen Evt 2 stk til en Raid opsætning. TRIM virker, så vidt jeg ved, stadig ikke på et RAID setup, så det ville være at foretrække at køre 2 diske hver for sig.

mandag, 29. marts 2010, 08:22

USB-porte på Dell 2407WFP

Det kan ikke lade sig gøre. Der er kun én USB forbindelse fra skærm til PC, og eftersom du ikke kan sende USB signaler over hverken VGA eller DVI, så er det, du efterspørger, umuligt.

mandag, 29. marts 2010, 07:04

Vudering af test sites

Citeret Oprindeligt indlæg af SSDfreak Jeg har da utallige gange set danske sites være først med tests. Også blandt de nævnte her i tråden. Mon dog. Måske med en eller anden specifik model af en eller anden obskur laptop eller undermodel af en harddisk, men at en komplet stribe af nye CPU'er, eller gennemgående reviews af nye top of the line SSD'er? Nej. Citeret Oprindeligt indlæg af SSDfreak Man må også huske på, at producenterne nok ikke prioterer Danmark ret højt når det kommer til demo prøv...

fredag, 26. marts 2010, 20:12

Vudering af test sites

Der synes jeg du rammer lidt et af de ømme punkter for danske reviews - teste noget som ingen andre har testet før, og herunder også det at være med fra starten af nye vigtige produkter. Men ser sgu aldrig nogen danske sites udgive gennemgående, seriøse reviews af hardware som grafikkort eller CPU'er på dagen hvor NDA'er bliver frigivet, og det er måske fordi de store selskaber ikke er interesserede i at sende hardware ud til danske hardware sites, og det kan man jo som sådan ikke give anmeldern...

fredag, 26. marts 2010, 09:39

Vudering af test sites

Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Citeret Oprindeligt indlæg af spazoid Jeg har endnu ikke fundet et dansk site hvor det tekniske indhold er godt nok til at jeg gider læse deres hardware reviews. Jeg så gerne at der var flere der satte sig ind i tingene i samme grad som på Anandtech og det gamle Tomshardware, men folk gider vel ikke læse det. Folk vil bare have en konklusion der kan forstås uden at de behøver nogen voldsom tankevirksomhed for at forstå om det er et produkt de skal købe eller ...

fredag, 26. marts 2010, 08:46

Vudering af test sites

Jeg har endnu ikke fundet et dansk site hvor det tekniske indhold er godt nok til at jeg gider læse deres hardware reviews. Jeg så gerne at der var flere der satte sig ind i tingene i samme grad som på Anandtech og det gamle Tomshardware, men folk gider vel ikke læse det. Folk vil bare have en konklusion der kan forstås uden at de behøver nogen voldsom tankevirksomhed for at forstå om det er et produkt de skal købe eller gå udenom. I gamle dage var der fornuftige reviews her på tweak.dk der som ...

torsdag, 25. marts 2010, 20:52

S: Affugter KCC 820: Opdateret

Det er helt i orden, mit bud står stadig ved magt

tirsdag, 23. marts 2010, 18:43

Du siger bare til, jeg er stadig klar

torsdag, 18. marts 2010, 20:25

Ja det er jeg klar over, men hvis du ombestemmer dig, så smid en mail på urskov @ gmail . com Vi kan måske handle lidt frem og tilbage.

onsdag, 17. marts 2010, 09:24

Hvad havde du forestillet dig mht pris? Jeg kunne nok godt smide 1000 kroner efter en, men det er måske under hvad du havde forventet.

torsdag, 17. december 2009, 17:06

Backup rutine Win Server2003

Brug incremental. Det fylder mindst, og svarer i praksis til en fuld backup. Første gang du kører en incremental, vil den også betragte alle filer som værende ændrede, så der er intet behov for at manuelt tage en fuld backup.

torsdag, 17. december 2009, 16:39

Samsung t200 + WD mediacenter

Hvorfor sælger du den WD mediaplayer? Var der noget der ikke levede op til dine forventninger?

søndag, 27. september 2009, 15:21

Gaming hardware grossiter(engros, leverandører)??

Citeret Oprindeligt indlæg af Frankovic flere butikker jo kun er godt for os andre forbrugere. Ikke når du så har købt for 25000 kroner gaming hardware, og så biksen går konkurs og du står uden garanti.

torsdag, 9. juli 2009, 17:31

S/B: XSPC X20 Delta V1 -> Quadcore CPU hoved

Det giver teknisk set ingen mening at der skulle være forskel på at køle det ene eller det andet, men hvis du vil smide penge væk på marketing, så værsgo

onsdag, 8. juli 2009, 20:58

S/B: XSPC X20 Delta V1 -> Quadcore CPU hoved

Dit kølehoved er ligeglad med hvor mange kerner din CPU har.

mandag, 1. juni 2009, 13:42

hvilken PCI-E x 8 raid controller ?

Adaptec 5805 Op til 8 diske, 512MB cache, write cache virker uden BBU hvis du skulle have lyst til det og det er den hurtigste XOR processor på markedet.

lørdag, 16. maj 2009, 14:47

Spørgsmål omkring Arrownet A+...

Jeg kender nogle stykker der har Arrownet den dag i dag, og de har ingen problemer. Det kører lige så godt som ADSL fra en hvilken som helst anden udbyder (:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.