Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 907.

onsdag, 16. september 2015, 18:50

Forfatter: Jeppe

S: Vision X-Series X4578 Gaming bærbar.

Hej alle. Har denne Vision "byg-selv" bærbar. Som er knap 9-10mdr gammel. Grunden til salg er at jeg ikke spiller længere, og hellere vil have en Mac til skolearbejde. Det er en ekstrem stærk og lynhurtig computer som trækker alt du smider efter den. Den fungere 100% som ny, og kvittering osv. haves. Samt garanti dækker stadig. Spec: Intel Core I7-4710MQ 4x2,50GHz (Turbo 3.50GHz) 8GB DDR3L-1600 RAM 256GB SSD Solid State Disk Nvidia 870M GTX 15.6” FullHD LED skærm FullHD opløsning 1920x1080 Nordi...

fredag, 14. november 2014, 18:13

Internet problemer med ny bærbar

Okay, mange tak for svaret! Men tror måske faktisk vi har fixet det, da windows har sådan en klam funktion med at man kan spare på strømmen, altså slå netkortet fra! Men vi prøver lige det andet også bare for at være sikker! Mvh. Jeppe.

torsdag, 13. november 2014, 19:47

Internet problemer med ny bærbar

Hej gutter. Ved ikke om det rigtig topic? Har en mate som har nogle problemer med hans nye bærbar. Det er en lenova til knap 4k. Problemet er at hans internet kører vildt langsomt og han ryger af og på hele tiden (begrænset net). Vi bor 3 sammen og vi andre har ingen problemet med hverken net eller noget, så har intet med selve router osv at gøre. Har i nogle ideer til hvad der kan være galt? På forhånd tak. Mvh. Jeppe.

lørdag, 29. oktober 2011, 01:41

Bedste gamer bærbar til 10-11k

Det skal være en bærbar da jeg ikke gider stationær og har allerede en som trækker spil fint Fordi jeg gerne bare ville kunne slæbe rundt på bærbaren og meget nemmere til lan osv Har fundet den her i stedet tror squ det bliver den Denne

torsdag, 27. oktober 2011, 21:33

Bedste gamer bærbar til 10-11k

Hej, ville lige spørge jer til råds før jeg køber denne nye bærbar. Hvilke ville i mene er bedst til pengene og kan mest i de krævende spil? Har selv kigger og endtil videre er jeg ret sikker på at det bliver da jeg synes den virke til at have det bedste hardware til prisen.DENNE Men hvad siger i? På forhånd tak.

søndag, 4. september 2011, 19:27

Vurdering af Bærbar samt Stationær.

Hej, vidste ikke hvor jeg skulle spørge så vælger at spørge her da nogle nok har forstand på det Vil sælge min stationær og min bærbar. Min stationær er en jeg har samlet selv engang i tiden, den består af CPU Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.00GHz 40 °C Wolfdale 45nm Technology RAM 3,00 GB Dual-Channel DDR2 @ 400MHz (5-5-5-1 Motherboard Gigabyte Technology Co., Ltd. P35-DS3L (Socket 775) 20 °C Graphics SyncMaster (1280x1024@60Hz) 512MB GeForce 8800 GTS 512 (XFX Pine Group) 53 °C Hard Drives 161GB Wes...

tirsdag, 20. juli 2010, 14:01

Problemer med harddisken?

Sata kontrollen er sat til IDE, fulgte nemlig den guide. Prøver at finde en anden harddisk, og ser om det stadig er harddisken der er problemet.

tirsdag, 20. juli 2010, 13:52

BIOS kan ikke finde harddisken kan jeg se. Hverken det ene eller det andet SATA stik på bundkortet. PSU'en er en Corsair 620 Watt, så den burde levere nok strøm. Synes bare hellere ikke at jeg kan mærke at den køre rundt harddisken? Har prøvet at følge denne guide: http://www.blogit.dk/234/windows-kan-ikk…nstallation.php Men selvfølgelig sjovt nok, uden held. Hvad mere kan vi gøre inden vi kører den på lossepladsen?

tirsdag, 20. juli 2010, 13:02

Hey Tweak Mig og en ven har lige skiftet alt hans hardware ind i et nyt kabinet. Før vi gjorde dette kunne hans pc ligepludselig ikke finde hans harddisk, hvilket var ret træls når han skulle formatere, hvilket han nu IKKE kan. Men nu kan computeren ikke finde hans nye 750GB harddisk, vi har prøvet at formatere svinet, hvor han så skal bruge en diskette til tredjepartsdriver for at finde hans harddisk. I dette tilfælde gider den stadig ikke finde harddisken. Vi har prøvet at sætte hånden på hard...

fredag, 16. juli 2010, 23:38

Kan ikke finde hinanden til LAN?

Ja self, men alt som cs og warcraft osv Der ingenting vi kan se hinanden under.

fredag, 16. juli 2010, 22:55

Kan ikke finde hinanden til LAN?

Hej, vi sidder en del drenge til lan, men vi kan ikke finde hinanden, kun dem som har det samme styresystem kan finde hinanden, og vi har alle nogle forskellige styresystemer. vi har prøvet alle lave local ip og at oprette en forbindelse igennem MSHOME, men intet virker :/ hvad gør vi? Håber i kan hjælpe på forhånd tak.

tirsdag, 23. februar 2010, 14:14

Windows 7 theme

Mange tak var lige hvad jeg ledte efter!

mandag, 22. februar 2010, 19:20

Windows 7 theme

Her er hvad jeg mener

mandag, 22. februar 2010, 19:15

Windows 7 theme

Hej, jeg ved ikke lige om det er det helt rigtige sted jeg har smidt min tråd, men jeg prøver i hvert fald. Jeg leder efter sådan et theme eller noget man kan installere til Windows 7 nærmest et mac tema... eller det er sådan en som ligger nede i bunden når du har mac som du åbner alle programmer med - Ville rigtig gerne have sådan en til Windows 7 uden at jeg skal have hele mac temaet. Så ved egentlig ikke om det hedder et tema eller om det sådan et plugin eller hvad man kan kalde det. I må und...

onsdag, 12. november 2008, 14:24

Left 4 Dead

Er også lige gået i gang henter fast med 600kb/sek

lørdag, 25. oktober 2008, 15:44

Nogen der har cbb ?

Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap Citeret Oprindeligt indlæg af Dj revaX Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap I tror det er løgn, havde en til gode fra sidste optankning og vandt 20kr, jubii du kan kun være arbejder ved cbb eller cheater Nej, bare usandsynligt heldig Er inde i et voldsomt winning streak, da jeg jo også vandt hørebøfferne her på siden Kunne være du skulle tage op og købe nogle lotto sedler

mandag, 13. oktober 2008, 14:31

Cs 1.6 mus efter?

opper den lige kom nu, der må være en der kender løsningen.

torsdag, 9. oktober 2008, 16:31

Uge 40&41: HDR

hvad er det egentlig?

onsdag, 1. oktober 2008, 14:47

Cs 1.6 mus efter?

Citeret Oprindeligt indlæg af Howa fps problem skriv i console: developer "1" fps_max (også det nummer fps du vil have f.eks fps_max "1000" også tag lodret synkroniseren fra dit grafikort hvordan gør jeg lige det?... men prøver lige det andet med fps EDIT: Det med fps funker desværrer ikke. Og det med musen er bare så irriterende Og skal lige siges det er Cs 1.6 over steam, altså over nettet.

tirsdag, 30. september 2008, 21:50

Cs 1.6 mus efter?

Hej, jeg har problemer med mit cs 1.6, min mus er nærmest lidt efter det er kun i cs 1.6 det er... + jeg kan ikke få min fps på mere end 60... og vil have den op på 100 men har prøvet alt synes jeg Håber nogle kan hjælpe mig ... det der med musen er der ikke på min bærbar og det er lidt underligt?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.