Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 809.

tirsdag, 7. oktober 2014, 17:10

Forfatter: Mitch

Mail adresse @live.dk

Hej. Jeg står i den situation at jeg skal bruge en mail adresse som hører til @live.dk Jeg har prøvet flere gange på Microsofts hjemmeside, men kommer kun til at kunne vælge @hotmail.com og @outlook.dk/com. Er der et hemmelig trick til måske at konvertere mailadresse til @live.dk eller er det bare ærgeligt? Mvh Thomas

onsdag, 1. september 2010, 16:53

K: Antec P180 Mini // Corsair H50

har i mellemtiden fundet et godt tilbud på nettet.. lukker tråd

mandag, 30. august 2010, 16:47

K: Antec P180 Mini // Corsair H50

Goddag Tweak.dk Jeg søger et kabinet og CPU-køler Kabinet: Antec Performance P180 Mini (God stand, selvfølgelig accepteres små-ridser, men buler og kraftig synlige mærker er et no-go) Køler: Corsair H50 (skal passe på en AMD Phenom II x4) Jeg bor I Ringkøbing området.. Mvh. Thomas

torsdag, 6. maj 2010, 21:04

S: AMD Phenom II X4 965 - SOLGT

Byder 875 incl porto. har sendt dig PM

torsdag, 6. maj 2010, 08:11

selvbyg gamer pc

Hej. Der er noget der ikke hænger sammen i dine ønsker og hvad du vil give. I en gamer computer vil jeg jo sige at grafikkortet og processoren har alt at sige, og hverken den processor eller det grafikkort du har valgt, egner sig her til... De ting du skriver ovenover koster ca 4600 kr. og det er uden ram. Hvis jeg var dig, og skulle have mig en gaming computer (og har sjovt nok lige bestilt en) ville jeg tage følgende: Bundkort: Et AM3 med chipset 785 eller noget i den stil. Pris ca. 600 ,- Pro...

fredag, 9. april 2010, 10:05

Hvilken computer?

http://pcnordic.dk/index.php/Superior-Ga…00GB-/-DVD-RW-/ Denne her har en større cpu og gfx end den fra topdata

mandag, 22. marts 2010, 13:54

Hvad skal jeg vælge??

de koster begge 4999.. sååå

mandag, 22. marts 2010, 13:14

Hvad skal jeg vælge??

Hej. Jeg skal have mig en ny computer. Den skal udelukkende bruges til gaming. (WoW og BF:BC bl.a.) Har fundet 2 setups på pcnordic.dk Forskellene pånær selvfølgelig bundkort er: Intel System Core i5 750 GTX 260+ Intel setup AMD System Phenom X4 965 HD5770 AMD setup Jeg har selv læst test og reviews. Forskellene synes at være til begge sider i forskellige spil og programmer. dog synes intel at trække fra i komprimerings opgaver. Og hvor godt og nødvendigt er direct x11 På forhånd tak

tirsdag, 6. januar 2009, 14:28

Eksamen: Visual Basic spørgsmål.

Hej. Jeg skal til eksamen i programmering og må ærligt indrømme at jeg ikke har så godt styr på det. Jeg håber på at der er nogle vendelige sjæle herinde som kan hjælpe mig lidt. Jeg skal have styr på følgende: - If then else, select case - While, For to next - Variabler og typer - Funktioner, biblioteksmoduler. Jeg har en ide / lidt kendskab til det hele men kunne godt tænke mig at høre fra jer derude. Jeg skal vide hvad de forskellige koder står for / gør i programmet, men er også intraseret i...

onsdag, 3. december 2008, 13:22

Søger Alien film

mange tak skal du have ! ! det var lige præcis den vi ledte efter.

onsdag, 3. december 2008, 13:19

Søger Alien film

prøver lige at se en trailer for den. den skulle ikke være helt ny længere sagde hun.

onsdag, 3. december 2008, 13:04

Søger Alien film

Hey tweakere. Min kæreste spurgte efter en film som hun gerne se men kan ikke huske navnet, og jeg er ikke den store film kender. Hun kan huske at filmen handler om aliens som kommer ned på jorden. Hovedpersonen bor ude på landet, han er præst, moren er død, og så må der være et lille barn. God jul,...

onsdag, 3. september 2008, 20:56

Sammensæt mange billeder til et?

tak skal du ha' Sig endelig til hvis du finder andre programmer som den

onsdag, 3. september 2008, 20:47

Sammensæt mange billeder til et?

Hej. Jeg har et par gange set billeder hvor det har være små billeder på ca 15*15 pixel som har formgivet det rigtigt billede. Det har bl.a. være et billede af en rose. Altså der var sat små billeder sammen, så de tilsammen dannede en rose. Har forsøgt mig uden held på google. Er der nogle der kender et program som kan gøre dette for mig eller bare ved hvad denne teknik hedder? Kan desværre ikke finde billederne nu. På forhånd tak. // Mvh. Thomas

torsdag, 28. august 2008, 08:51

Valg af billig grafikkort

Hej. Jeg håber på lidt hurtig hjælp fra jer Min ven står og skal have købt en ny computer, men han og jeg er lidt i tvivl om hvilket grx han skal vælge. CPU: C2D E7200 2.53 Ghz 2 Gb Ram 500 W psu Han har valget mellem følgende gfx pga pris og valgmuligheder i valgmulighederne i et pre samlet system: ECS 8500GT 512mb DDR2 ECS 8600GT 512mb DDR2 POV 8500GT 1024mb DDR2 POV 8600GT 1024mb DDR2 Inno 9500GT 1024mb GDDR3 Inno 9600GT GDDR3 512mb Sparkle 8800GT 1024mb GDDR3 Forskellen skal helst være mærkb...

mandag, 17. december 2007, 18:09

Digital Fotoramme?

Ja det er også opløsningen der holder mig lidt tilbage. Kan være man skulle overveje at give lidt mere, og så en med bedre opløsning. men på den anden side. Som du siger, er det kun en 7 tommer skærm og hvis man ellers ikke stikker hovedet helt tæt på, må den da alligevel give et okay billed resultat skulle man tro. Vil stadig meget gerne høre fra nogle, som har kendskab til disse små genstanne´: )

mandag, 17. december 2007, 17:44

Digital Fotoramme?

Hej alle Tweakere : ) Jeg har været på udkig efter en julegave til mine kære forældre, og faldt over denne digitale fotoramme. Sigmatek Jeg har prøvet på at finde test/reviews på produktet, men er ikke rigtigt lykkes. Dog kun på fransk eller noget som minder om det .. Er der nogle som kender til dette produkt og kan sige nogle ord om det? Det skal også lige siges at mine forældre lige har købt digital kamera for første gang, så tror de kan få lidt udnytte af den.. Mvh Thomas. God Jul til alle

torsdag, 10. maj 2007, 16:17

Quicki ang lydkort, højtaler og Vista

Hey Folks. Så er der jo kommet feriepenge og de skal bruges Mit system er som i min signatur. Ville gerne høre jeres meninger om mit valg: Creative X-fi Xtreme Music Logitech Z 5500 Skal jeg eventuel vælge et andet lydkort eller højtalersystem. Bruger primært højtalerne til at høre film og musik på. Behøves ikke at være det helt vilde til gaming da jeg udelukkende gamer WoW. OG det vigtigste. Er der nogle som har haft problemer med lydkortet i Vista? Prisen må helst ikke blive dyrere. / / Mvh Th...

fredag, 30. marts 2007, 22:29

Hvor mange købte en Playstation 3 i dag?

hør da lige ps3 sangen også http://www.youtube.com/watch?v=R98qC0fd_1w

tirsdag, 20. februar 2007, 22:57

Practical joke til vennen eller kollegaen

husk at flytte proces bar til fx højre hjørne og skjul auto

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.