Søg i resultater

Søg i resultater 1-6 af 6.

torsdag, 10. november 2011, 10:32

Forfatter: Sunshine

Hjemmeside på google?

Google har i øvrigt også fundet frem til din side nu Google får helt automatisk øje på ens hjemmeside, når der kommer indgående links ind til den. Ligesom du lige har gjort. Når jeg kigger på din side, så er der mange ting der kan/ skal forbedres. Her kommer lige et par hurtige tips: • Du skal have meget mere tekst på dine sider • Din sidetitel skal indeholde de søgeord du gerne vil findes på. De vigtigste først • Du skal have mange flere undersider med masser af tekst • Du skal arbejde med at f...

torsdag, 10. november 2011, 10:19

Playlist med både Grooveshark og YT?

Det ville godt nok være smart, men jeg har ikke stødt på det endnu.

torsdag, 10. november 2011, 10:17

Dråbe billeder - 5 stk.

Det er godt nok nogle flotte billeder du har fået i "kassen". Keep up the good work!

torsdag, 10. november 2011, 10:13

Smartphone apps du savner?

Har du ikke nogen eksempler på de applikationer du har lavet? Jeg har selv en romantisk applikation i Appstore, men desværre er der tekniske problemer med den i øjeblikket. Den er i øvrigt lavet med den gratis hjemmeside appmakr, hvis nogen skulle være interesserede i at lave en.

torsdag, 10. november 2011, 10:10

SV: Er også super glad for min Hyundai

WOW, for en lækker bil du har bygget dig, Gejl!

torsdag, 10. november 2011, 10:08

Anbefal mobilselskab

Som de andre skriver, så bank på hos naboen eller spørg dine venner og bekendte (der bor i samme område) om de er tilfredse med dækningen hos deres mobilselskab. Personligt har jeg gode erfaringer med CBB mobil, men fordi de har god dækning hos mig er ikke ensbetydende med, at der er samme dækning hos dig. Hvis der er god CBB (Telenor) dækning hos dig og du ikke taler meget, så kan du også overveje Bibobs nye pakke Bibob byte. Den indeholder fri sms og data og så betaler man for tale per sekund....

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.