Søg i resultater

Søg i resultater 1-11 af 11.

mandag, 9. januar 2006, 22:02

Forfatter: Khalle P

AMD64 Stepping Spørgsmål

Quote : " E4 er den nyeste ?" Siden sætningen blev sluttet med et spørgsmålstegn gik jeg ud fra at det var et spørgsmål , og ikke et spørgsmål om hvad der er bedst men om hvad der er den nyeste/seneste , ergo lagde jeg et svar. Har du et problem med det?

mandag, 9. januar 2006, 19:07

3700+@2.8GHz svarer til Intel ??

hmm , havde ikke lige opdateret mit browser vindue. Sorry for overflødig post.

mandag, 9. januar 2006, 19:06

3700+@2.8GHz svarer til Intel ??

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138765

mandag, 9. januar 2006, 18:57

Ram problemer (Dualram)

Ved godt man normalt kun skal resette i 5 sek , men har hørt om nogle med DFI boards som har haft lign. probs med DFI nf4 boards hvor det har hjulpet at pille batteriet ud og resette bios i 30 min så jeg tænkte at det var forsøget værd. Og ja , prøv slot 1&3 , det overså jeg tidligere =). Jeg har ingen hands-on erfaring med DFI nf4 boards så det var bare et forslag fra mig udledt af hvad min egen research om nf4 boards sagde mig kunne være problemet eller være med til at løse problemet. Se evt. ...

mandag, 9. januar 2006, 18:20

Ram problemer (Dualram)

De DFI nf4 boards er vist temmeligt kræsne med hvilke ram stænger man putter i dem. Reset bios og tag batteriet ud en 30 minutters tid og prøv derefter med kun en stang. I tilfælde af at du har købt dem online har du altid 14 dages fortrydelsesret så hvis alt andet fejler så send dem tilbage inden for den tid , evt forklar forhandler hvad problemet er så de kan sende dig nogle de ved virker til det board. Men value ram er nok ikke det bedste til et DFI board kan jeg forestille mig.

mandag, 9. januar 2006, 16:02

AMD64 Stepping Spørgsmål

E6 er den nyeste stepping.

mandag, 9. januar 2006, 09:36

Køb af ny computer

SD = San Diego

mandag, 9. januar 2006, 08:37

Køb af ny computer

Da jeg af en eller anden kryptisk grund ikke kan edit mine posts er her lige en lille rettelse til mit forrige indlæg. Af den side jeg linker til ser det ud som om at K8N-SLI ikke understøtter SD 3700+ men det gør det hvilket fremgår af disse tests. http://www.abit.com.tw/test_report/KN8%20SLI/ =)

mandag, 9. januar 2006, 08:31

Køb af ny computer

De sender vist CoD2 med 7800 GT i disse dage (Inno3D). Og jo , det bundkort du har valgt understøtter San Diego 3700+ http://www.abit-usa.com/products/mb/amd-athlon64-s.php

søndag, 8. januar 2006, 10:34

nyt HW

Hmmm , Inno3D er et referencekort på den måde at det er akkurat magen til de fleste andre 7800GT på markedet lige nu , samme køleløsning , udviklet af asus samme layout på PCB osv så der er ikke den store forskel fra Inno3D's kort og så alle andre. Og hvis du mener at 7800 GT er noget bras gad jeg godt vide hvad du er vant til. Jeg kan køre F.E.A.R , Q4 , CoD2 med 4xAA , 16xAAF max details osv ved en brugbar hertz , dvs over 35 frames selv i de mest belastende scener. Med standard clock scorer m...

søndag, 8. januar 2006, 05:13

Køb af ny computer

Det virker som en rigtigt fornuftig maskine du skruer sammen der , vil dog også gerne herfra anbefale en 3700+ som alternativ på grund af den større cache og prisen som er væsentligt lavere. Hvis prisen ikke har den store betydning og du gerne vil bruge 2500~ kr på en cpu ville jeg i dit tilfælde nappe en X2 3800+ istedet for den oprindelige 3800+. Mht. grafikkortet synes jeg du skal vente og høre hvor meget det egentlig larmer før du køber en 3'e parts køler og risikerer garantien på kortet. Al...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.