Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 21:02

Forfatter: AT0MAC

Projekt "Caution! Overclocked"- X58 Extreme / Xeon / Corsair 800D

Citeret fra "dwmc" Det er satme en god handel for 200 kr 😁 Ja præcist, og vent bare til jeg fortæller resten af historien hvad jeg ellers fik med i samme handel Faktisk er der mere til historien som jeg allerede nu kan afsløre, ham gutten der solgte 800D, solgte det primært fordi det fyldte og ikke længere blev brugt - og fylde det kan det! Jeg har ikke bil, så det blev en tur med offentlig transport, men er lidt en udfordring når jeg selv bor lidt ude på landet og sælgeren boede i den ...

I dag, 13:49

Forresten, billedet af kabinet er tager op imod min green screen - for ellers er det alt for stort til at jeg har et sted hvor der bliver en ens baggrund... Jeg lyver ikke, det er enormt.

I dag, 13:47

Kabinet

Dagens produkt: Kabinet! Corsair Obsidian 800D, købt for 200 kr. inkl. en overraskelse jeg afsløre senere, total vanvittig handel, det her er ikke et FullToxer, eller et MidiTower som de fleste er vandt til, næh - det er et SuperTower! Hvilket betyder det er kæmpe kæmpe stort.... Læs mere om det her Jeg glæder mig sindsygt meget til at bygge i det, det er et virkelig interesant kabinet med masser af fede små detaljer i konstruktionen som på det tidspunkt var langt forud for sin tid.

I går, 22:03

Forresten, ja det er både en ekstrem heatpipe køler på størrelse med et mindre grafikkort, OG et vandkølehovede på chipsettet! Det skal helt klart udnyttes...

I går, 22:01

Bundkort

Hey Peeps! Jeg vil prøve at løfte sløret for 1 komponent hver dag indtil listen er tom. Idag: Bundkort! Jeg vil som afsløret igår OC så ekstremt jeg overhovedet kan på gamle Xeon chips som egentlig ikke er bygget til at blive OCet. Så jeg tænker, ekstrem køling må der til og det bundkort jeg har kunne opstøve med den mest ekstreme køleløsning er Gigabyte GA-EX58 EXTREME Jeg forsøger at tage "sexy old school" billeder af de her gamle dele, for at understrege der ikke er tale om ny hardware men me...

torsdag, 21. juni 2018, 22:03

Jeg har idag modtaget den sidste af mine i alt 3 CPUer jeg har bestilt. Hvorfor nu 3 spørger du måske - fordi jeg først skal bruge en officielt understøttet i7 920 for at se om mit bundkort har seneste BIOS, og derefter er jeg så ellers i tvivl om en Xeon W3680 eller en X5675 er den bedste OC chip, så endte me at købe dem begge fordi jeg tænkte så kan jeg selv teste det ud. Hvis du skulle vælge en af dem, hvilken en ville du så bruge?

torsdag, 21. juni 2018, 01:55

update 21/6 Killer Panda - Z370 X Code

Re-post fra #1 Jeg er nu stille og roligt igang med at opbygge det system der skal måles op imod Killer Panda for at se hvor vild min gaming PC fra 2018 egentlig er. Følg med i den nye tråd her.

torsdag, 21. juni 2018, 01:51

Hey Tweaks! Jeg er igang igen med et skørt byggeri, det er ikke så længe siden jeg afsluttede min Killer Panda PC som har fået enorm interesse her på sitet, men jeg ved faktisk ikke hvor vild den egentlig blev - så må bygge en anden vild maskine, for at kunne sammenligne... Jeg kan ikke retfærdigøre at bruge den samme mængde lønkroner på endnu et build, på ingen måde, så istedet er jeg på DBA, eBay, Amazon og den slags og opstøver ældre hardware som engang var fuldstændig vandvittigt, for at se ...

søndag, 10. juni 2018, 21:58

Anbefal kabinet?

Jeg endte med at finde et kabinet der kostede omkring 1/5 del af hvad jeg forventede at bruge, men er ca. 2x så stort som jeg behøves, så det er en sindsygt sweet deal jeg fik lavet der. Men her er det store spørgsmål så - vil I have en tråd om det nye system allerede, der er ikke så meget at se, men jeg kan tease det eller skal vi hellere vente til der reelt er noget at se? Det bliver om noget nok endnu mere unikt end Killer Panda allerede er, men så kan jeg sammenligne to ret unikke systemer s...

søndag, 10. juni 2018, 21:55

Et spørgsmål

re-post fra 1. post - jeg har endnu ikke rigtigt lagt nogen benchmarks eller andre former for lækre tal op, for jeg fandt ret hurtigt ud af det ikke gav mening uden at jeg havde noget at sammenligne med, som var lavet på samme grundlag. Så jeg er faktisk gået igang med at bygge et system, så vi kan sammenligne Men her er det store spørgsmål så - vil I have en tråd om det nye system allerede, der er ikke så meget at se, men jeg kan tease det eller skal vi hellere vente til der reelt er noget at s...

tirsdag, 5. juni 2018, 15:05

Anbefal kabinet?

Citeret fra "bauner" Jeg har en Xeon E5620 CPU liggende du kan få... Tak for tilbudet, men havde egentlig noget vildere i tankerne Har lige købt en WD VelociRaptor 10.000RPM 1TB harddisk, noget Zalman kølepasta med pensel, 5x Gentle Typhoon AP-29 blæsere Har ikke helt besluttet mig for kabinet endnu da jeg ikke ved om jeg egentlig burde smide penge efter det for at holde stilen, må se hvad jeg kan støve op

mandag, 4. juni 2018, 23:38

Anbefal kabinet?

I er for langsomme Tweak Et andet sted fik jeg en stribe anbefalinger og tænker jeg skal jagte et HAF 912 Advanced. Det er billigt, grimt, godt airflow og kan indeholde lige præcist det jeg har behov for ikke en dyt mere - perfekt

mandag, 4. juni 2018, 21:46

Anbefal kabinet?

Som I sikkert ved er jeg egentlig færdig med mit gaming build, min Z370 Killer Panda (der mangler lige en update eller 2 før jeg mener vi er helt i mål, de endelige specs og bench, men i den process fik jeg en ide om at bygge et mere simpelt rå power build med gammel billig hardware, så jeg er begyndt nu at source dele til netop det... At bygge computere er min afhængighed (når man hverken ryger, drikker vin, øl eller sodavand, så må man jo finde andre afhængigheder) 1) Jeg har egentlig kun 1 ud...

fredag, 1. juni 2018, 00:52

Rate my setup.

Citeret fra "HerrMansen" Det Citeret fra "AT0MAC" Citeret fra "HerrMansen" Skal til at lave to nye builds her i de kommende uger, så du må nøjes med mine to tidligere. Jeg er nød til at høre, billede 2, hvad er det for et keyboard? Mionix? Den farvecombo ville min datter elske er jeg ret overbevist om Det er såmænd mit dejlige Ducky Shine 4 (I limited hvid edition) Der er faktisk et review af det hvis du graver lidt i Tweak arkiverne, men ellers er det bare at finde et hvidt Cherry switch baser...

fredag, 1. juni 2018, 00:13

Rate my setup.

Citeret fra "Tunfisk" Er der andre der vil vise sit setup frem? mangler lidt inspiration! Hvis ikke du er er en af dem der smug kigger i min anden tråd, så kan jeg da lige poste herinde også hvordan mit setup nu ser ud med opgraderet skærm, ny mussemåtte, ny mus og endelig langt om længe færdig bygget killer computer. 1. Computeren smidt ind i et skab med aktiv køling ud til fri luft udenfor, minimere støjen trods det store overclock og hjælper en hel del på temps 2. Dagslys belysning billede a...

torsdag, 31. maj 2018, 23:39

Desktop pics

Re-post fra 1. post, så er jeg sikker på I har set det Desktop update! This is the front logo seen from indoor light, more like how it looks in real life. The black aluminum and black vinyl is almost the same tone, so it's only in very specific angles and light conditions that the panda is visible, it's a shy animal. The closet setup at the spot it was intended to be right from the start. You can also kind of see the 3x ML140 Pro white light fans there suck air up to the upper compartment, where...

onsdag, 30. maj 2018, 14:49

Let me give you a small update, i'm almost completely done now! I now have the right cable for full resolution @165hz, 10 meter very expensive DP cable. Also upgraded my power cable to one as thick as a watering hose, silver plated cobber wires and many layers of shielding, so it should not get affected by the many other wires in the closet plus not affect the rest of the wiring, as power cables usually make the most dirty signal interference with other types of cables. Fresh air tunnels for the...

onsdag, 30. maj 2018, 14:22

Citeret fra "Tunfisk" Vauw, den er blevet fin Men er nødt til at høre, de kabler der stikker ud bagpå, kan de på ingen måde være inden i kabinettet? - Mathias Der er absolut ingen plads i det her kabinet, ingen, jeg har maxet det totalt ud på alle leder og kanter. Det gav bedst mening at lade EPS kablet køre udenpå bagom PSU, for det første fordi jeg aldrig kommer til at kigge deromme men også fordi det så ikke sidder i vejen for hverken looket indeni samt airflow over komponenterne. Du kan se,...

onsdag, 30. maj 2018, 14:13

Rate my setup.

Citeret fra "HerrMansen" Skal til at lave to nye builds her i de kommende uger, så du må nøjes med mine to tidligere. Jeg er nød til at høre, billede 2, hvad er det for et keyboard? Mionix? Den farvecombo ville min datter elske er jeg ret overbevist om

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.