Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 47.

mandag, 22. juni 2015, 15:14

Forfatter: FuKe

Google har aktiveret din mikrofon i seneste opdatering

Citeret fra "PziCrow" Midlertidig løsning: hiv mikrofonstikket ud Bare ikke så nemt hvis man sidder ved en bærbar med indbygget mikrofon

lørdag, 18. april 2015, 14:54

Rygte: AMD taler om grafikløsninger i Q2 2015

Få lige fixet det link til telefonsamtalen med Lisa Su, det refererer til jeres admin side

tirsdag, 25. december 2012, 15:20

Flash disc til torrentbrug?

Lol... Jeg havde squ da altid troet at de små diske der var flash diske.. Havde da ikke lige tænkt over at det egentlig også bare kunne være en 2,5" spindel disk xD Tusind tak for hjælpen

mandag, 24. december 2012, 23:53

Flash disc til torrentbrug?

Halløjsa folkens. Det står sådan til at jeg har ønsket mig en ekstern harddisk i julegave til min NAS server, som skal bruges udelukkende til torrents. Kravene var minimum 1TB og USB 3.0. Nu har jeg så fået en WD Elements flash disc på 1 tb, men jeg har et par kammerater som siger at flash diske dør alt for hurtigt, hvis man bruger dem udelukkende til torrents 24/7. Så mit spørgsmål er, skal jeg få den byttet til en spindel harddisk, eller er det bare en myte det med at flash diske dør hurtigt m...

søndag, 15. juli 2012, 02:15

Hjemmebygget NAS med Raid

Citeret fra "dkwolf" Der er 4 porte på det som kan bruges til RAID, så det skulle være muligt. Men onboard RAID er som regel ikke noget særligt, men kan bruges hvis ikke har andet. Dedikeret RAID kort er altid bedre, men de koster. Så vil man spare på sit setup kan man godt bruge onboard RAID. Okay. Hvad vil det sige at det "ikke er noget særligt"? Er det noget med overførselshastigheden eller hvordan hænger det sammen?

lørdag, 14. juli 2012, 15:36

Hjemmebygget NAS med Raid

Jeg har længe været blandt de folk som siger "Rigtige mænd tager ikke backup". Dette fortrød jeg dog da min NAS server stod af for noget tid siden, og jeg ikke havde taget backup af noget af alt det der lå der på. Jeg har derfor besluttet mig for at bygge min egen NAS server, som skal køre et RAID setup. Jeg har dog et spørgsmål, da jeg er ny i RAID junglen.. Lad os sige at jeg køber dette bundkort til min NAS: http://www.edbpriser.dk/bundkort/asrock-…id-5565118.aspx Og kører to diske i R...

fredag, 9. december 2011, 08:39

Derfor skal jeg vinde en Tweak.dk t-shirt

Jeg skal vinde t-shirten fordi jeg tager meget rundt til LAN parties, og derfor ville det da være über at have en Tweak.dk t-shirt at kunne blære sig med rundt omkring

torsdag, 5. august 2010, 22:12

Kode på delt mappe?

Citeret Oprindeligt indlæg af HerrMansen Hvilket styresystem bruger du? Vista og Windows 7 sætter automatisk koder på dine mapper, så kune de der kender dit password kan komme ind i dem. Prøv evt. dette her i XP http://www.codeproject.com/KB/winsdk/ShareWinXp.aspx Det er windows 7, og vi har fundet ud af det nu

torsdag, 5. august 2010, 20:54

Kode på delt mappe?

Hej Tweakers. Jeg sidder til LAN party lige nu, og har nogle filer jeg gerne vil dele med mine venner. Derfor deler jeg selvfølgelig bare den mappe som jeg vil dele, men fordi der er 100 andre deltager, så er der somme tider 10 andre der hopper på, og æder hele min forbindelse. Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om det er muligt at password beskytte en mappe som man deler på netværket? På forhånd tak. FuKe

lørdag, 19. juni 2010, 19:52

Full HD & 75 hz?

Citeret Oprindeligt indlæg af Tjansen en SyncMaster på 27" er helt klart en 1920x1200 opløsning Nope.. Når jeg sætter den til at køre 1920x1200, så bliver det hele forstrukket.. Men hvis jeg derimod kører 1980 x 1050, så passer det meget bedre Tror bare vi lukker tråden her

tirsdag, 6. april 2010, 10:00

Full HD & 75 hz?

Nå for fanden.. Men det er bare som om at sådan noget som skrift (skrift under genvejene på skrivebordet f.eks), bliver mere tydeligt ved laver opløsning og 75 hz, end full hd og 60 hz? Men undertekster i film og sådan er dog ikke sløret, og det er også som om at farverne er flottere ved 60 hz full hd, end de er vi ed 75 hz og lav opløsning.. Men kunne bare være nice hvis jeg kunne få det til at blive knivskarpt Men hvis det ikke er muligt at køre 75 hz og full hd, så må det jo være sådan det bl...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.