Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 37.

lørdag, 29. august 2015, 18:44

Forfatter: Broken Limiter

custom fill port

sorry hvis det er den forkerte tråd, var lidt i tvivl om hvor den skulle oprettes Jeg har sat et p&p tuning tank dæksel(mc) i toppen af kabinettet og vil bruge den som fill port til vandkølingen. hvad synes I? index.php?page=Attachment&attachmentID=1092

torsdag, 30. juli 2015, 20:05

[LUKKET] Vind med Tweak.dk og Razer

siden af kabinettet er aldrig kommet på, men der går ikke længe før der skal ændres lidt på vand slangerne. tilføjet et extra billede, hvor der er bedre lys.

tirsdag, 7. juli 2015, 14:56

[LUKKET] Deltag i Tweak.dk's store SilverStone-konkurrence!

I love Tweak.dk and SilverStone index.php?page=Attachment&attachmentID=1029 Jeg ejer ikke et silverstone produkt, men har bygget et par mediecenter PC'erer i deres kabinetter for venner. er overrasket over de sfx strømforsyninger de laver, som er perfekt til et kompakt itx build.

søndag, 7. juni 2015, 17:12

[LUKKET] Vind med be quiet! og Tweak.dk!

ikke nødvendigt at skifte min ud, men kunne være starten på en itx build jeg har overvejet, ellers giver jeg den til en af mine venner der kan bruge en psu upgrade (:

mandag, 30. marts 2015, 10:05

S: ASUS GTX 780 directcu ii + EK full køleprofil

som skrevet øverst, jeg sælger kortet pga. jeg ikke gamer mere, venter til et senere tidspunkt at købe et nyt, måske det der kommer efter 900 serien. Til info, når der er custom vandkøling på grafikkortet så køre resten af computeren det også.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.