Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 94.

lørdag, 14. juni 2008, 09:43

Forfatter: HoWaa

Hvilke nicks har i tidligere brugt på Tweak.dk?

howa - men den kunne jeg ikk logge på...

lørdag, 14. juni 2008, 09:41

hvordan ser vi ud bag skærmen ?! hot kvinde søger lækker nørd. / pro gamer.

jeg ved ikke om jeg skal tage dette seriøst eller bare grine af det... men jeg takker nej tak til dine tilbud

lørdag, 14. juni 2008, 09:36

Din livret?

gratis mad og lasagne

lørdag, 14. juni 2008, 09:19

Lan spil...

Hey der Jeg har nogle venner som jeg tit holder lan med. men vi aner ikke hvad vi skal spille vi kan godt lig at spille warcraft 3 tft... men vi kender ikke nogle gode maps, hvor man skal samarbejde. så hvis i kender nogle gode lan spil? eller nogle gode warcraft 3 maps? spil der er udelukket: cs 16+source day of defeat + source hl 1 + hl 2 deathmatch wow alle former for battlefield generals+zero og det skal lige siges at vi ikke har de bedste pc'er.. har den bedste af os som holder lan

lørdag, 24. maj 2008, 16:35

Ny mus Kan i anbefale ???

ja min mus er gået i stykker så skal have en mus... havde en: a4tech x-750F den nye mus skal være til gaming af Counter strike 1.6! lav sens. mega dpi også gerne laser teknik...

onsdag, 21. maj 2008, 16:55

Steam Down ???

nogen der kan finde en grund til at jeg ikke må kom ind på steam og spille min daglige 6 timers cs

onsdag, 21. maj 2008, 16:50

Steam Down ???

ved ikke lige hvad der sker... men er jeg den eneste med problemet ??? når jeg logger på så skriver den "steam har problemer med at oprette forbindelse til steam-serverne" ScreenSHOT

søndag, 18. maj 2008, 12:01

Hvad nu?

Cs 1.6

søndag, 18. maj 2008, 11:54

Hvad spiller i mest for tiden

Counter strike 1.6 er mere end nok for mig...

mandag, 12. maj 2008, 16:54

Hardcore !!

Citeret Oprindeligt indlæg af Danius http://www.youtube.com/watch?v=8Otqnn-ou58 Det er godt nok ikke Hardcore, men det er fucking hardcore jeg kan godt lig drum&bass, men ligenu søger hardcore og ikke hardcore drum&bass

søndag, 11. maj 2008, 14:46

Hardcore !!

Citeret Oprindeligt indlæg af JuiCe www.mymusic.dk Prøvet derinde? EDIT: Showtek....er det hårdt nok? har et band inde på mymusic og showtek er ok, det bare ikk hurtigt nok.

søndag, 11. maj 2008, 14:31

Hardcore !!

manga tak for alle de vidundere bare kom med flere..

lørdag, 10. maj 2008, 14:08

Hardcore !!

Søger noget vildt hardcore/gabbercore, det skal virkelig være vildt

mandag, 21. april 2008, 18:03

Fjerne Mods Fra Listen!

2 ting du kan gøre. 1. gå ind i tilføj og fjern programmer og fjern dem derfra... 2. gå ind i steam mappen og slet spillet f.eks steam/steamapps/DITbrugerNAVN/SPILLETSnavn <---slet

søndag, 13. april 2008, 21:15

internet virker ikke!!!

det ser fint ud..

søndag, 13. april 2008, 19:43

internet virker ikke!!!

sidder på min anden pc over samme modem - router og har lige tjekket om det var netkablet der kører fra router til pc... alt virkede

søndag, 13. april 2008, 18:55

internet virker ikke!!!

ja mit internet virker ikke og jeg tror det har noget med nogle filer som jeg har modtaget via msn og åbnet. det gjorde jeg igår aftes og idag virker mit internet ikke... har skannet for viruser(avg 7.5) og har fundet 5 trojaner de er slettet, men stadig virker mit internet ikke. hva skal jeg gøre? udover at formatere(har jeg ikk prøvet) og gendan(har jeg prøvet og virkede ikke)?

mandag, 24. marts 2008, 18:27

fps??

du kan også skrive developer "0" så kan fps_max sættes til 1000

fredag, 21. marts 2008, 14:34

Internet...

Har et spørgsmål... når der står f.eks man har 2mb ned og 2 mb op, hvorfor er det så man kun downloader/uploader med 1/10 del af det? det giver jo ikk mening ??? plzz gi mig et svar...

torsdag, 20. marts 2008, 13:03

Cs Hjælp (Black Out) Problem

prøv og slet alle config filer, prøv og slet steam mappen... men det kan også være et det er for høj skærm resolution

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.