Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 9. juni 2018, 23:41

Forfatter: nitan

Sleeved kabler

alternate.dk har dette sæt til salg: https://www.alternate.dk/html/product/1414459

mandag, 28. maj 2018, 12:31

Hvilken bærbar til inventor 3D tegning

Giver jer tildels ret, men så igen har Autodesk deres egen "Certified Graphics Hardware" liste, og man finder ikke Geforce under den liste. Når det så er sagt, så er et GTX1060 overlegen i forhold til Quadro M620 som jeg havde fundet, kan jeg se ved nærmere eftersøgning. Autodesk gør brug af VRAM og CUDA Cores, og der til forskel er det således: VRAM: M620 - 2GB 1060 - 6GB (Hvis man tager den model naturligvis) CUDA: M620 - 512 1060 - 1280 Så en fornuftig "Gamer" bærbar kan måske endda gøre tric...

lørdag, 26. maj 2018, 14:55

Hvilken bærbar til inventor 3D tegning

Tænker man kommer længst med et Quadro grafikkort til Autocad Inventor programmerne. f.eks. denne https://www.proshop.dk/Baerbar/Dell-Prec…on-3520/2642885 som er på tilbud lige nu

fredag, 18. maj 2018, 07:04

8700k og varme

Citeret fra "Lecherro" Hvordan er sammenligningen med de nye AMD processorer. Er slev ved at investere, men tør næsten ikke. Nogen erfaringer? Er lige skiftet væk fra Ryzen 7 1800X, der havde jeg monteret en Corsair H110i 280mm Vandkøler på. Den lå med en temp på omkring 40-45c i load, så ikke noget ramaskrig der. Men skiftede væk pga deres issue med ram, så hvis du overvejer AMD, så vær 100% sikker på at Bundkort og CPU passer med lige præcis den RAM model du vil købe

torsdag, 17. maj 2018, 08:25

8700k og varme

Vil egentligt gerne komme med en update. Jeg skiftede mit bundkort, cpu og cpu køler ud i går, til følgende: I7 8700K MSI Z370 Gaming Pro Carbon Cooler Master MasterLiquid 240 Og har her til morgen lavet en stresstest på ca. 30 minutter hvor alt fik lov til at få tæsk. Min CPU som kørte 4.8Ghz (Turbo) havde en maks temp på 51c (Avg. 45c). Den er hverken Delidded eller noget, den er direkte monteret fra kassen. Om jeg har været heldig at få en CPU med godt tandpasta i, ved jeg sgu ikke.. Men blev...

onsdag, 9. maj 2018, 08:55

8700k og varme

Jeg kukkelurer lidt i tråden, da jeg overvejer stærkt at skifte min Ryzen ud til en 8700K

onsdag, 9. maj 2018, 08:52

CS:GO - For få fps.

Lige en lille mulighed som jeg faldt over var et issue ved mig. I CS:GO Indstillinger er det ikke sikkert den har gemt værdierne rigtigt, så selvom den i indstillingerne skriver Lodret Synkronisering/Vertical Sync er FRA/FALSE. Så prøv alligevel lige at slå den TIL/TRUE og gem denne indstilling, også derefter slå den fra igen. Der er én eller anden fejl med at den lige skal re-trigges før den virker korrekt.

tirsdag, 8. maj 2018, 17:35

Stresstest og crash.

Lige en update. Jeg har brugt AIDA64 til stresstest, jeg kan med XMP 1866Mhz få den til at teste 15 minutter før den crasher. Men kan se at der er en gradvis kurve i forhold til stabilitet desto længere ned jeg sætter den i hastighed. Lige pt. tester jeg med CPU og Ram på Default, hvilket gør at jeg kun kan køre 1066Mhz på mine RAM. Men må nok ærligt indrømme at jeg da efterhånden overvejer at gå tilbage til Intel, eller tilbage til mit Core i5 4460 og DDR3 system.

tirsdag, 8. maj 2018, 14:05

Stresstest og crash.

Det er eddermane en god post du fik skrevet der Jeg vil forsøge at sætte clock hastigheden ned på rammene. Så må jeg lige læse lidt om Ryzen 2 evt. har løst dette problem, for så kunne det være værd at skifte ud selvom systemet er forholdsvis nyt Men igen, 1000 gange mange tak for den grundige og gode forklaring.

tirsdag, 8. maj 2018, 12:46

Stresstest og crash.

Hej Tweakere. Jeg har et spørgsmål vedr. stresstest, jeg er nemlig ved at experimentere lidt med at skrue op for Mhz på RAM samt Ghz på CPU. Det skal ikke være noget voldsomt, men har pt. ramt 3400Mhz(Stock hastighed for ram) på Ram samt 4Ghz på CPU med standard Voltage, hvilket passer mig umiddelbart ganske fint. Hvis jeg benytter programmet RealBench fra ASUS RoG så dør min maskine efter 1 minut hvor den kører stresstest, og jeg får en fejl melding på mit Bundkort der består af at CPU'en ikke ...

mandag, 7. maj 2018, 12:27

Edbpriser har fået en grafisk overhaling

Ros skal de sgu ikke lige just have.. Jovist trængte EDBPriser til en overhaling, men lige frem at gøre siden tilnærmelses vist umuligt at filtrere produkter på, er noget skrammel.

onsdag, 18. april 2018, 12:24

Hvilken gaming Chair (Stol)

Jeg er selv stor tilhænger af DX-Racer, havde sidste år en reklamationssag pga. gascylinderen ikke kunne holde, og den gradvist sænkede sig hele tiden, indtil den gik i bund naturligvis . Jeg skrev ind til Webdanes, som jeg havde købt stolen ved, med lidt video og billeder som bevismateriale, der gik mindre end en uge før jeg havde fået tilsendt en ny cylinder med posten fra DXRacer. Man kan selvfølgelig være heldig med kundeservice, men jeg har hvertfald ikke haft en dårlig oplevelse omkring de...

fredag, 30. marts 2018, 08:23

CS:GO - For få fps.

Citeret fra "BPM" jeg kommer aldrig til at forstå den FPS hunt, det giver ingen mening... ligger din fps stabilt på 100 så der jo intet problem overhoved, du kan alligevel ikke se forskel på 100 fps og 300 fps... sorry for men ellers som HerrMansen, der er en million forslag til hvordan det kører "bedst" men så længe det kører stabilt må det vel være sagen... Synes at mindes, tilbage fra CS 1.6 eraen, at hvis man kom op på 120 FPS, så kunne du tømme dit magasin dobbelt så hurtigt som en der kør...

torsdag, 29. marts 2018, 08:18

Fuppet på DBA

Det er desværre altid nemt at være bagklog. Men blev også for en del år siden snydt på Tweak.dk af brugeren Raymond, og det gjorde at jeg desværre mistede totalt tillid til privat handel på nettet, hvorfor at jeg ved større ting altid vil foretrække at hente selv. Den tråd hvad TolaGarf har skrevet synes jeg egentligt er super god, fordi der kan man hurtigt se om der er tale om snyd eller ej. Men tror desværre ikke at du ser mere til dine penge eller grafikkort. Til info kan jeg oplyse at sagen ...

mandag, 12. marts 2018, 06:56

Computer fryser, genstarter og giver blå skærm

Hej. Prøv evt. at bruge Windows Event Log, til at sluse dig frem til problemet. Har fundet denne side, som giver en fin forklaring på hvad du skal lede efter. Det bedste er egentligt at starte Event Log lige efter den har genstartet, så burde det være sidste hændelse der er sket inden den crashede du skal kigge efter.

mandag, 26. februar 2018, 19:47

PC Fryser, ingen BSOD eller Event Log.

Citeret fra "doitttt" sjov nok har jeg ,det samme problem fryser bare i perioder, fryser bare fast jeg har sat rammen ned 2660mhz til 2100mhz et eller andet med samme timing som 2660mhz det begynde da jeg skifter mus på bundkort usb 2 hvis kan hjælpe dig, skift til usb 3 til musen det kan være noget software måske måske grafik driver mange gange er det skurken lan driver eller antivirus håber det hjælpe dig lidt nb har seasonic x760 hvor 7 års garanti på i pc ,tror ikke det er skurken et lille ...

lørdag, 24. februar 2018, 19:42

PC Fryser, ingen BSOD eller Event Log.

Hej Tweak. Inden for den seneste uges tid er min PC'er begyndt at have random freeze event, hvor billedet står stille, lyd slukkes og intet reagere what so ever. Jeg får desværre ingen Event Log messages ud over at når PC'en er startet op at den er blevet lukket uventet (Kernel error 41) - der er ingen dump fil genereret heller. Det er sket både når jeg har set netflix (Fra Google Chrome), spillet GTA: SA samt GTA 5. Jeg har kørt en stresstest i nat, med Prime95, Memtest86 og Furmark på samme ti...

fredag, 23. februar 2018, 12:14

C6250emr

Har du tilfældigvis WiFi i dit bundkort, eller andre enheder tilsluttet til PC'er der benytter 2,4Ghz frekvens? Tænker næsten at det 2.4Ghz signal der kommer fra Routeren bliver "neutraliseret" af en anden enhed som benytter 2.4Ghz. Måske lidt et long shot..

torsdag, 18. januar 2018, 12:14

144hz gaming skærm

Har selv haft Asus VG248QE skærmen i en del år.. og selvom den ja.. er ved at være gammel, så får du faktisk en rigtig god skærm for pengene synes jeg.

fredag, 24. november 2017, 13:02

Black Friday - hvad købte i

Lagde denne bestilling ved Komplett.dk kl 04:53 i morges. Delene skal bruges til kommende PC build. Corsair Hydro Series H110i CPU Køler Samsung 960 EVO 500GB M.2 PCIe SSD Acer 27" Predator LED G-Sync XB271HUA Cooler Master MasterCase Pro 6 - Blå Corsair TX850M, 850W PSU Dertil har jeg så i forvejen AMD Ryzen 7 1800X Processor ASRock Fatal1ty X370 Professional Gaming Bundkort ATX Socket AM4 G.Skill Trident Z RGB 3600MHz 16GB Og afventer stadigt køb af ekstra M.2. SSD på 1Tb samt et Grafikkort so...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.