Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 14:39

Forfatter: HerrMansen

S: i5 7500+mATX+8ddr4

Hvis du mod al forventning skulle få lyst til at sælge bundkortet løst, byder jeg gerne 200 plus fragt.

I dag, 14:11

Corsair RGB controller til lys og blæser

Som udgangspunkt er det en Commander PRO du skal have, for at samle fans og RGB i en og samme. Du kan dog blive nødt til at bruge de små controllere der fulgte med blæserne, alt efter hvor mange du har. https://www.computersalg.dk/i/3585842/co…o-systemblaeser

fredag, 15. juni 2018, 15:09

Sælges: EKWB 1080 MSI TF6 Køleblok + Backplate (Sort)

Tiden er kommet til at opgradere, så jeg har disse i overskud fra mit 1080. Der er lige et billede for god ordens skyld på DBA annoncen, hvis man skulle være nysgerrig. https://www.dba.dk/koeling-ekwb-perfekt-ekwb/id-1045355595/ 600PP

torsdag, 14. juni 2018, 18:13

I7 7700k - delid?

Sidste post var tilbage i Oktober, så man kan da håbe der er fundet en løsning i mellemtiden.

torsdag, 14. juni 2018, 13:21

TEST: Cooler Master Masterliquid Maker 240 - Vandkølings Loop

Skal man i gang med den helt store omgang overclock af de større Intel og AMD CPU’er, så kommer traditionel luftkøling og de lukkede AIO loops at komme til kort, i trit med at man presser mere og mere på i volt, og dermed varme – og ofte med et lydniveau der hurtigt bliver udholdeligt i længden. Læs hele testen HER!

tirsdag, 12. juni 2018, 21:38

Netværk - Hvor fra?

Nogle gange er "lånere" bedre til at administrere et netværk...

tirsdag, 12. juni 2018, 17:45

AM4 motherboard

Kender du en der har en første generations Ryzen CPU? (1xxx serien) For ellers er du pt. lidt bundet til at købe et X470 bundkort, da B450 serien ikke helt er kommet på markedet endnu. (De er dyrere). Problemet er at selv om de ældre B350/X370 bundkort i teorien sagtens kan køre en "anden generations" Ryzen som din, så kræver det en BIOS opdatering, hvilket i langt de fleste tilfælde kræver at du smider en CPU den allerede understøtter i et par minutter mens den kører opdateringen først. Ift. Ha...

tirsdag, 12. juni 2018, 17:40

V: Lenovo Ideapad 510s - 940mx

Vi snakker nok en 2500-3500 alt efter hvem du spørger. Kan finde en nogenlunde tilsvarende model på Pricerunner til like omring 6.000.

søndag, 10. juni 2018, 01:26

Sleeved kabler

Extensions kan du købe mange steder. Proshop, Komplett osv... Deciderede kabler til din PSU kommer meget an på om den specifikke model har officielle kabler fra producenten eller ej - og ellers er du ude i en omgang Cablemods.

fredag, 8. juni 2018, 17:45

tweak.dk billede-fejl upload ?

Den får jeg lige sendt videre i systemet - Men indtil videre kan du bare bruge links via Imgur i tråden.

fredag, 8. juni 2018, 01:17

S: ekwb xtx 360 og 240 - SOLGT

Fristende... men har desværre ikke lige penge at smide efter hobby før lønnen lander i slutningen af måneden.

onsdag, 6. juni 2018, 23:23

Mikrofon fejl

Lidt screenshots af din Discord lyd menu, samt Windows lydenheder skader næppe.

onsdag, 6. juni 2018, 12:08

Hjælp til hvilken bærbar

I den prisklasse er det møgsvært at finde en ny laptop med et dedikeret grafikkort. Så gaming bliver nok ikke til meget mere end lidt meget mild eSports spil ala. CSGO og Rocket League - Tror du får svært ved at køre noget tungere på Intels HD grafikchips. Ellers skal du grave lidt i brugtmarkedet og kigge efter sidste sæsons maskiner med noget Kaby lake og et 900 serie grafikkort.

tirsdag, 5. juni 2018, 17:24

Lukket. 4790k & 16 GB DDR3 ram

Edit: Vi lukker lige af for alt den Offtopic snak.

tirsdag, 5. juni 2018, 00:15

Hjælp i Fredericia

Prøv eventuelt vores supportgruppe på Facebook. Der plejer folk at være lidt mere på tæerne https://www.facebook.com/groups/1667934716758434/

fredag, 1. juni 2018, 14:07

Rate my setup.

Ja de er nok en bedre løsning, hvis labellerne skal passe

fredag, 1. juni 2018, 00:39

Rate my setup.

Det Citeret fra "AT0MAC" Citeret fra "HerrMansen" Skal til at lave to nye builds her i de kommende uger, så du må nøjes med mine to tidligere. Jeg er nød til at høre, billede 2, hvad er det for et keyboard? Mionix? Den farvecombo ville min datter elske er jeg ret overbevist om Det er såmænd mit dejlige Ducky Shine 4 (I limited hvid edition) Der er faktisk et review af det hvis du graver lidt i Tweak arkiverne, men ellers er det bare at finde et hvidt Cherry switch baseret keyboard og købe et "Mi...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.