Søg i resultater

Søg i resultater 1-9 af 9.

torsdag, 28. juli 2005, 14:53

Forfatter: hamilton

VapoChill vs. H2o

Støjen fra en vapochill er begrænset. Imo Den støjer kun 35db. Vil da helt klart fortrække den fremfor vandkøling.( Vis pengene er tilstede) Da der jo også er mere oc potentiale med sådan en fætter.

torsdag, 28. juli 2005, 14:50

Kompressor Enheder Hvor?

http://www.extremeprometeia.com/

tirsdag, 12. april 2005, 21:04

chieftec,vapo,psu,mobo samt gfx

Ny pris på den er 675kr, men kom med et bud, regner med cirka 400-450kr. MEn vil helst havde et bud på mobo og kabbi også før jeg sælger.

tirsdag, 12. april 2005, 20:10

chieftec,vapo,psu,mobo samt gfx

Hej Det er ikke sikkert alt ting sælges. Men kom da med et bud! Cheiftec maxitower silver fra den 24dec. 04 Defekt vapo pe, sugerøret er knækket, og der mangler nogle kabler til cc. Den skal bare loddes og fyldes op igen så virker den. skal nok lige uploade nogle pic af den. Abit AS8-V købt tror det var en uge før efterårs ferien i 04. Det døde vel for cirka 1½måned siden og fik det et nyt tilbage. her hvor jeg sidder lige nu 11. april kl 20 har mobboet kun kørt 477 timer. Levicom 500watt blå me...

mandag, 11. april 2005, 17:26

passiv vandkøling er succes!

Dalingo upload lige nogle pic

fredag, 8. april 2005, 20:50

kølehovde til kompressor??????

Ok Slacker der viste jeg ikke, men som du selv siger er det nok meget dyrt. og tror da også en chilly1 fordamper ville være er bedre valg.

fredag, 8. april 2005, 16:09

kølehovde til kompressor??????

Du kan sende en pm till chilly1 vis du er xe.org member. Han laver vis nogle super gode fordampere. ellers er der baker fordamperne men kan ikke huske hvor de kan købes. The_unforgiven Asetek sælger kun kits ikke fordampere

tirsdag, 8. marts 2005, 21:16

775 monterings afstand

devil-dk det kommer an på hvilket board du har. Mener ikke Abit bruger bøjler mere på deres s775. Men Dfi gør hved jeg. hul afstanden er 7.2cm altså på cpu socketen

mandag, 7. marts 2005, 17:38

S/B: Prommy Mach 1 @ r404a

Hva havde du tænkt dig for den? cirka

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.