Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 27. december 2010, 14:03

Forfatter: MJO

Er dette lovligt?

Hej Hvis du ønsker at klage over registreringen af et domænenavn, kan det gøres til "Klagenævnet for Domænenavne". De kan findes her: http://www.domaeneklager.dk/ Det kræver ikke umiddelbart advokatbistand eller andet, man skal dog kunne dokumentere, hvilken tilknytning man har til det ønskede navn. Det er et klagenævn som er lavet af DIFO, netop for at kunne afgøre sådanne sager. Dog har de i senere tid også taget nogle ret bemærkelsesværdige beslutninger, som er endt i medierne.

onsdag, 16. september 2009, 23:02

Valg af ny gaming mus

Jeg har også selv en Habu. Men det er et lidt spøjst bekendtskab, lige nu benytter jeg Windows Vista drivere i Windows 7. Bevares det virker fint og alt det der, men nye drivere vil være fint. Men samarbejdet mellem M$ og Razer er ikke helt gnidningsfrit, ingen vil rigtigt kendes ved musen. Hvis man søger hos Microsoft, siger de at det er Razers problem med support og drivere, og kigger man hos Razer siger de kort sagt det modsatte. Lidt spøjst. Når den virker det dog en herlig mus. Er også komm...

torsdag, 13. august 2009, 20:46

Lydkort? hvilket?

Jeg har selv et ASUS Xonar D2 Og det kan anbefales. Dog er driveren lidt spøjs, og iflg. deres side er den vist i permanent beta tilstand. Men den virker fint, med få små undtagelser. Overvejede selv en Auzentech Xi-Fi Prelude, men endte med et Asus, efter at have gennemlæst utallige reviews. Bemærk i øvrigt også at Asus kortet kan emulere EAX5 via software, og derudover har man heller ikke den samme glæde af EAX i Win7 og Vista sammenlignet med f.eks. WinXP, da driverne fungerer på en helt ande...

torsdag, 13. august 2009, 20:39

Hvordan får man billigst Win7 Ultimate?

Upgrade vil jeg ikke anbefale. Det er alt for besværligt, hvis man skal geninstallere en gang i mellem. For at kunne opgradere, kræver det at man har installeret et komplet og aktiveret styresystem, først derefter kan der opgraderes. Noget mere besværligt end tidligere, hvor man kunne nøjes med at fodre den med en cd, så den kunne se at man havde lov til at opgradere. Jeg har selv forudbestilt en Ultimate hos amazon.co.uk, det var det "billigste", hvis man da kan sige det om ultimate. Bemærk dog...

lørdag, 18. juli 2009, 21:50

Hvad kommer Windows 7 til at hedde?

Citeret Oprindeligt indlæg af Foxx egentligt et underligt nummer at starte på men den blog dasjap linker til, kommer med følgende teori: I don’t know the answer definitively, but can easily get to that point if I count only members of the NT family with numbers attached to their names: Windows NT 3.1 (yep, that was the very first release), 3.5, 4.0, 2000, XP, Vista. That’s six, making the next release number 7. min egen teori er dog en smule anderledes: Vi har de "gamle" windows udgaver Windows...

onsdag, 8. april 2009, 18:55

lydkort til musik!

Af andre alternativer kan nævnes: Asus Xonar D2X (kan også fåes med PCI tilslutning så hedder det bare D2) http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=496868 Et andet fint kort er dette: http://www.edbpriser.dk/Products/Listpri…&Soegeord=auzen Jeg købte selv lydkort for nyligt og valget faldt på Asus Xonar D2 i PCI udgaven. Det har indtil videre overrasket positivt, og lyden er glimrende. Dog havde jeg store problemer med driverne i starten, som gav støj og andre problemer. Jeg hav...

lørdag, 20. december 2008, 03:44

S: Asus CrossHair II Formula

Jeg er måske interesseret i at gøre en handel i Januar. Skal have udskiftet mit Abit kort, da Bios'en laver "ballade" Hvilket prisniveau havde du forestillet dig, så vi ikke byder helt forbi hinanden?

søndag, 14. december 2008, 18:10

Pirate Bay

Citeret Oprindeligt indlæg af ^Genzo^ om den så stod i kina ville det ikke gøre nogen forskel, hvor tror du alle Root serverne står henne? Størsteparten står i USA, det er jeg ganske klar over. Men nu laver slutbrugeren jo heller ikke opslag direkte i root serverne, det gør ens udbyders navneserver, hvis de ikke kender den adresse man vil besøge. Efter de så har lavet opslaget vil oplysningerne være cached på den lokale server i en kortere eller længere periode. Citeret Oprindeligt indlæg af ^G...

søndag, 14. december 2008, 03:02

Pirate Bay

Citeret Oprindeligt indlæg af Pulse Citeret Oprindeligt indlæg af [Max] Citeret Oprindeligt indlæg af puma99dk| Citeret Oprindeligt indlæg af Pulse Ja, lad os håbe at højesteretten giver Telebranchen og Telenor medhold i, at de IKKE skal være politi for IFPI. ja og hvis ik så bare brug http://opendns.com/ Nej, tak. Det gør det langsomere. Hvorfor skulle det blive langsommere? Såmænd fordi OpenDNS' nærmeste server står i London. Og der er ubetinget noget længere til og fra London, end der er til...

torsdag, 11. december 2008, 12:28

Harddisk RIP, raid dødt også :(

Man kan som sådan godt køre raid med diske af forskellig størrelse og fabrikat. Ved Raid-0 vil det dog være den mindste mindste disk der bestemmer den samlede størrelse. Kører man således med en 320 og en 1 TB disk, vil man kun få 2x320 GB til rådighed. Bemærk dog at det generelt ikke anbefales at blande fabrikater og størrelser, da det kan give problemer med bl.a. ydelse. Derudover kan det være at visse controllere ikke vil acceptere det, men det er ikke et _krav_ at diskene skal være ens. I et...

søndag, 27. juli 2008, 19:09

8800gtx sli eller gtx280

Citeret Oprindeligt indlæg af Macarized Det gider jeg ikke, for jeg har lige købt mit SLI bundkort :p hmhhmhmmmm tvivler stadig stærkt på om jeg skal købe 1 280gtx, fordi at et 8800gtx kun koster 1300! Men ligemeget hvad er det jo også mest fremtidsikkert. Hehe det går stærkt med prisen. Da jeg købte mit 8800 GTX kostede det omkring 5000 Men jeg ville bare prøve at have det hurtigste grafikkort, så muldvarpen blev flået. Det er dog aldrig en god forretning at købe stumper til compen, som hovedr...

lørdag, 26. januar 2008, 15:07

Trække pengene før handlen er afsluttet? Shg

Citeret Oprindeligt indlæg af Burger Citeret Oprindeligt indlæg af nonsens mener det er op til sælger og bestemme hvornår de vælger og trække pengene... Det afhænger i høj grad af, om firmaet har e-mærket eller ej. Reglerne kan du finde på linket i et af mine andre indlæg her i tråden Nej det afhænger nærmere af om betalingen er foretaget med et betalingskort via PBS, Hvis det er tilfældet er reglerne for bl.a. hvornår pengene må trækkes beskrevet i den indløsningsaftale forretningen har tegnet...

søndag, 16. september 2007, 01:03

Snydt af fake online butik?! Applegear.dk..

Citeret Oprindeligt indlæg af M Citeret Oprindeligt indlæg af Happy^ Også super skummel info der står hos DK Hostmaster.. "Domænenavn: applegear.dk DNS: applegear.dk Registreret: 2007-08-23 Status: Aktivt Registrant: Informationen er ikke tilgængelig. Fuldmægtig: Informationen er ikke tilgængelig. Navneservere: ns1.unoeuro.com UA1074-DK ns2.unoeuro.com UA1074-DK" Det der er rigtig skummelt er at virksomheder ikke kan have skjulte oplysninger hos dkhostmaster. Og som privatperson kan man kun hvi...

søndag, 9. september 2007, 20:52

Hvilken skærmopløsning bruger du?

Citeret Oprindeligt indlæg af ^Genzo^ Citeret Oprindeligt indlæg af chili 1280*1024. Jeg har aldrig helt fattet ideen med 1280*960 ? det er vel widescreen eller noget Nej slet ikke. Det er et 4:3 format der passer til de større CRT skærme. 1280/960 =1,33 4/3=1,33 Bemærk også at på de fleste CRT skærme medfører 1280x1024 at billeder mv. bliver strukket en smule horisontalt. Dette skyldes at en sådan skærm ikke er bygget til et 5/4 format. Ligesom en 4:3 udsendelse der bliver strukket til 16:9, d...

søndag, 9. september 2007, 12:25

Ny lager HDD men hvilken?

Jeg kører selv med sådan en her som backup/lager disk. http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=349250 Synes den klarer det fint, den er ok hurtig og larmer ikke for meget. Dog er den ikke beregnet til 24 timers brug iflg. f.eks. SHG.dk, men der er jo heller ikke så meget aktivitet på en lager disk. Sammen med den har jeg to Seagate Barracuda ES 320 GB i Raid-0 og en 200 GB WD disk (der er propfyldt med en masse skrammel) Man er jo nødt til at have en lager/backup disk når man leger med Ra...

onsdag, 25. juli 2007, 18:12

Mere viden om stikkene på en blæser PLEASE!!!

Og skal vi hele vejen rundt er rød + gul 7 volt. I øvrigt er her en lille guide, der vist meget godt illustrerer mulighederne http://www.stillepc.dk/artikler/12_7_5_volt.htm

lørdag, 14. juli 2007, 01:53

En typisk arbejdsuge hos CyberCity

Jeg har næsten lige søgt job hos dem og fik det faktisk også. (Job som supporter) Men jeg takkede så nej, pga. lønnen de kunne tilbyde var for lav. Men her er i korte træk hvad jeg fik at vide: 1) Der er nogen på vagt alle dage året rundt. Bemærk dog at der betales tillæg for helligdage mv., samt overtidsbetaling hvis det kommer dertil. Dvs. at man på en uge både kan have en vagt der starter om morgenen, og så næste dag have en aftenvagt i stedet. 2) Der laves planer for 6 uger ad gangen, dvs. m...

tirsdag, 10. juli 2007, 08:01

Bedste musik lydkort. ??

Citeret Originally posted by Wolf_of_dk Hvis jeg skulle have lydkort i dag skulle det være denne http://www.auzentech.com/site/products/x-fi_prelude.php Hmm fedt, jeg har længe luret på et X-Meridian 7.1, men prisen har været noget skræmmende. (Især når der er brugt en masse penge på et Geforce8800 kort osv. :crazyeyes Men så læser man dette inde på deres side: Citeret As of June 2007, this soundcard is no longer in production due to limited chipset availability. Some retailers may have invento...

torsdag, 24. maj 2007, 22:40

WinXP updates

Og hvis det hele skal være så nemt som muligt, så lav skiven med nLite Genialt stykke værktøj, jeg har brugt flere gange når der skulle laves en slipstreamet installationsdisk med f.eks. SP2 og drivere på. http://www.nliteos.com/

onsdag, 23. maj 2007, 21:18

"oldschool" gaming

Citeret Originally posted by dwmc Nu vi snakker old school... http://brugtecomputere.dk Griner nok side...... Alt i old hardware... Men det er da nogle pænt hurtige CPU'er (set under servere)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.