Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 33.

onsdag, 27. september 2017, 15:08

Forfatter: Maestro

PS4 en forfærdelig larm ved indsættelse af spil

Hej Gutter og gutterinder! Jeg har en playstation 4, første udgave som larmer en hel del så snart jeg indsætter et spil. Så det må helt klart være cddrevet der er i problemer.. Jeg har optaget en film på min telefon hvor man kan høre det, men det kan jeg ikke rigtig dele herinde? Nu har jeg åbnet maskineriet, men alt ser egentlig fint ud bortset fra den del der kører disken rundt(i midten) - den virker lidt medtaget og ser ud til ikke at dreje alt for godt rundt. Har dog ikke rigtig en playstati...

torsdag, 19. november 2015, 23:14

Min PC vil ikke finde min ene HDD

Citeret fra "ViktorB" Hej, I will respond in English as I got no clue how to describe this in Danish. Your problem is common and easy to solve. Check out this link: http://www.tomshardware.co.uk/forum/2771…omputers-folder You basically have to assign it a letter manually. It fucking worked, finally! Thanks a lot bro - you have no idea of how long i have been struggling with this shit!!!!

torsdag, 19. november 2015, 22:17

Min PC vil ikke finde min ene HDD

Hej Tweak Jeg er meget desperat efter at finde en løsning til dette problem! Mit system gider simpelthen ikke at "finde" min 1 TB harddisk "Seagate Barracuda" i mens den finder min SAMSUNG 850 EVO 120gb fint. Vedhæftet er mit moderboard BIO hvor der den godt kan se min både min SSD og HDD Men jeg får ikke lov at gemme noget på HDD'en?? Det er ret irriterende kun at have en 120GB SSD at arbejde med - I sær når man gerne vil spille det nye Bo3 som alene fylder 60gb På forhånd tusinde tak hvis der ...

mandag, 1. juni 2015, 20:51

Selvbyg til primært CS:GO + monitor

Hey boys (and girls ) Jeg har siddet og bikset noget sammen på computersalg som jeg meget gerne vil have noget feedback på! Jeg leder efter et build som egner sig bedst muligt til CS:GO og til den bedste pris! Desuden har jeg lagt en 144hz monitor med i indkøbskurcen(læste den havde fået gode anmeldelser osv) Er lidt i tvivl om jeg kan bygge noget bedre for pengene måske gå over til AMD i stedet for? desuden ved jeg ikke om den strømforsyning jeg har valgt (430W) har nok power?? - på forhånd tak...

onsdag, 20. maj 2015, 00:08

Forfatter: Olsson94

Træt af at spille CS på en Asus bærbar! tid til stationær

Citeret fra "chili" Citeret fra "Olsson94" Okay - så jeg sætter en ram klods i endnu, også skifter SSD'en? Hvis det er jeg ender med at købe et nyt gfx i stedet for brugt - ville R9 280 så være et godt bud? koster ca. 1500,- Det ville være fint, ja. AMDs næste generation af grafikkort bliver bare rehashes alligevel. Jeg ville personligt ikke give 800 kr for et 2 år gammelt GTX 660. Det er for meget imo. Så helllere et nyt R9 280 eller gtx 960. Ville du være træt af et købe grafikkortet et andet...

søndag, 17. maj 2015, 18:45

Okay - så jeg sætter en ram klods i endnu, også skifter SSD'en? Hvis det er jeg ender med at købe et nyt gfx i stedet for brugt - ville R9 280 så være et godt bud? koster ca. 1500,-

søndag, 17. maj 2015, 13:27

Glædelig søndag Jeg er godt træt af at spille på min lille 15.6" skærm også på en sølle Asus bærbar med i5 1.6gz og 740GT gfx. Jeg vil gerne bygge min egen stationær, men gerne så billigt som muligt - Komplett har superweekend og jeg har sammensat noget her, jeg tror kan køre CS:GO langt bedre end den rustbunke af en pc jeg sidder med nu! Som I kan se har jeg ikke lagt et GFX i indkøbskurven - det havde jeg tænkt at købe brugt? Fx. det her: http://www.dba.dk/evga-gtx-660/id-1015023498/ Hvad sige...

tirsdag, 24. marts 2015, 13:31

Vil gerne have mening på 5,5k build før bestilling

Nogle ideer til et godt og billigt mekanisk tastatur? behøver ikke være specielt fancy

tirsdag, 24. marts 2015, 12:28

Citeret fra "Ebo" du skal have nogle andre ram, du har valgt dem til en bærbar, som hedder so-dimm. Det skal være almindelige DDR3 ram. Resten ser fint ud. Mvh Sam Haha, det var rimelig vigtigt at jeg lige spurgte her først havde været en ordenlig fail. mange tak! Har smidt nogle HyperX Fury DDR3 1600MHz 8GB Black i kurven i stedet for, de er vel fine nok?

tirsdag, 24. marts 2015, 11:12

Ville meget gerne have kommentarer på dette build før jeg bestiller! På forhånd tak btw. pcen skal bruges til gaming, herunder mest CS:GO Mvh Mikkel Olsson

onsdag, 18. marts 2015, 18:28

Gamer-pc, evt. bygge selv

Smed lige noget sammen med brugt GFX.. dog med i5 processor til ca 6200,- .. i7 var en tusinde kroner dyrere

onsdag, 18. marts 2015, 17:44

Citeret fra "ShoutingSeeker" Det er en udbredt misforståelse at CS:Go kræver meget af et grafikkort. Det er ikke tilfældet - spillet er langt mere Cpu afhængig. Okay! så man burde i virkeligheden at snuppe en bedre CPU, evt. i7 uden overclock - også købe et brugt grafikkort? kunne fx være dette måske? http://www.dba.dk/asus-770gtx-directcu-ii-dc/id-1014312669/ Citeret fra "Igel" Synes du så skal gå efter et gtx960 + 144hz skærm. Især i hurtige FPS spil kan du drage en fordel af 144hz. Det kører...

onsdag, 18. marts 2015, 08:02

Citeret fra "Igel" En lille ting som jeg lige vil gøre opmærksom på er, at du ikke vil kunne udnytte meget mere end 144fps hvis du har en 144hz skærm.. Så du burde 100% kunne nøjes med et 960 hvad det angår. Men et 970 vil være bedre hvis du gerne vil være sikker på at du kan køre helt nye titler med gode indstillinger Ja okay, synes mit valg står i mellem gtx960+en 144hz skærm eller et gtx 970 og en 60hz... Svært fordi jeg kan skaffe en 60hz brugt meget billigt..

tirsdag, 17. marts 2015, 08:12

God dag! Jeg har nu længe gået med ideen om at bygge eller købe en stationær. Har bare lidt problemet med at finde ud af om det skal være med gtx 960 el. 970... Grunden til det er lidt svært er, at jeg for det meste bare spillet CS-GO LOL.. Så ved ikke om et 970 ville være pengene værd for mig. Der er vel en tusinde kroner at spare ved at tage 960'eren. Har pt 110-150 fps. På min bærbar på lave settings. Ville gerne have minimum 200-250 også på nogle højere settings, om en 960 vil kunne magte de...

søndag, 1. marts 2015, 14:17

GTX 960 vs 760 - er det pengene værd?

Citeret fra "emilpapis93" Linket du giver er til noget SSD sjov Personligt ville jeg gå efter 960 fordi, 760 hurtigt bliver for svag. Og 960 kan overclocke meget højt! Ellers hvis jeg var dig ville jeg kigge brugt, du får altid meget mere for pengende og de er ikke til at ødelægge alligevel Jeg har set 7990 gå for omkring 2000 ofte og det er altså en helt anden perfomance! hov. det er rettet nu. men problemet er bare at det er samlet i pcen, hvis jeg køber brugt grafikkort skal jeg samle selv. ...

søndag, 1. marts 2015, 09:38

GTX 960 vs 760 - er det pengene værd?

Goddag! Et hurtigt spørgsmål: Ved ikke om jeg skal købe GTX 760 udgaven eller 960: http://topdata.dk/product.asp?product=9194 http://topdata.dk/product.asp?product=10107 Som I kan koster GTX 960, 500 kroner mere end 760, er det pengene værd? Link til side hvor man kan se grafikkortene op mod hinanden: http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-960-vs-GeForce-GTX-760 Har selv svært ved at vurdere om det nu er de 500 kroner værd. På forhånd tak Mvh. Mikkel

lørdag, 28. februar 2015, 23:26

Gamer pc mest power for pengene

Citeret fra "ShoutingSeeker" Om det er 500 kr. Mere værd er svært at sige, men du kan selv se kortene her:http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-960-vs-GeForce-GTX-760 Okay, ja det er da ret svært at sige! Det jo ikke en vanvittig forskel!

lørdag, 28. februar 2015, 22:52

Citeret fra "ShoutingSeeker" Jeg ved ikke mht. Samsung Evo 850, men jeg ved, at der har været mange problemer med Samsung Evo 840, der bliver afsindig langsom efter et stykke tid. Men det er der sikkert andre herinde der kan fortælle om det også er tilfældet med netop den model. Men jo, 250 Gb SSD burde være nok. Og du kan altid tilslutte en USB 3,0 HDD. For er ikke sikker på at du selv må tilslutte internt hardware uden at garatien ryger, så det skal du lige undersøge hos Todata. Det ville jo ...

lørdag, 28. februar 2015, 22:03

Citeret fra "ShoutingSeeker" Ville vælge den fra Topdata, da den har et bedre grafikkort. Gtx 960 er det sidste nye fra nVidia. Gtx 760 er fra forrige generation. SSD'en fra Shark er en af de langsommste på markedet. Da den kom frem var den OK, men efterfølgende kom Kingston nogle langsommere og billigere controllere i, hvilket bevirker at den er en del langsommere. http://www.extremetech.com/extreme/18425…er-good-reviews Kan tilføje, at man i Sharks maskine har valgt at komme et Z97 bun...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.