Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 122.

onsdag, 9. september 2009, 02:32

Forfatter: TWinther

Køler til HD4890

okay. hvordan er støjen fra denne køler så?

onsdag, 2. september 2009, 13:07

Køler til HD4890

Hej jo det er det rigtig godt bud. men jeg har haft fundet præcist den samme køler inde på Coolerkit.dk og der står den kun passer op til 4870... er det samme mål eller passer det slet ikke?

tirsdag, 1. september 2009, 15:19

Køler til HD4890

Hej Tweak.. Jeg har haft købt to Asus EAH4890 HD "TOP" da jeg satte det ene i syntes jeg det lød mærkeligt i forhold til det første jeg satte i og tog det ud igen. det viser sig så at den lille blæser af dem der er på kortet mangler 2 vinger. jeg sender så kortet tilbage til Komplett.dk hvor jeg havde købt det fra. og får det så tilbage hvor de påstår at jeg selv har brækket det af. jeg prøver så at ringe til dem og forklarer dem at det er noget pis at fyrer af for hvordan fanden kan man brække ...

søndag, 23. august 2009, 18:05

Ydelsestællestrengen

okay tak ebo. men det hjalp heller ikke. jeg har læst mig frem til at man kan gå ind i kommandoprompt og skrive lodctr / r så skulle den slette de filer som der er problemer med og så geninstallere dem automatisk. det gør den så også men det hjælper nada. og det var et tip fra microsoft support. som svar på mit fejl nummer 3011 og 3012

søndag, 23. august 2009, 18:03

Ydelsestællestrengen

tja bare for at være sikker på det ikke var det. men har installeret det igen.

søndag, 23. august 2009, 00:51

Ydelsestællestrengen

nej har ikke prøvet med 1 kort endnu da jeg har læst mig frem til at det skulle være noget med nogle filer eller sådan noget harddisken ikke kan læse. fandt inde på microsoft support side at man skal gå ind i kommandoprompt og skrive lodctr / r så skulle det automatisk afinstallere og geninstallere det. det gør det så også men det hjælper nul og en skid. jeg havde et gtx 260. og ja jeg har slettet alle drivers fra før. incl. physx.

lørdag, 22. august 2009, 21:38

Ydelsestællestrengen

Hej Tweak jeg har lige installeret 2 nye Asus EAH4890 HD kort. men når jeg prøver at gå ind i WoW eller CS 1.6 eller nogen andre spil så får jeg bare et glimt at spillets opstart og skærmen går så i sort. kan dog komme ud af CS ved at minimere det og skrivebordet kommer fint frem. men med WoW kan jeg intet gører det bliver ved med at være sort skærm, man kan hører musiken fra spillet kører fint.... får dette af vide når jeg går ind i computeradminstrationen. Lognavn: Application Kilde: Microsoft...

lørdag, 22. august 2009, 12:29

Hændelse id 7000

Hej Tweak. Jeg har lige smækket 2 Asus EAH4890 HD Top i min computer og tænker det virker sku perfekt. efter at have surfed på nettet og installeret world of warcraft har der stadig ingen problemer været. jeg prøvede så at gå ind i WoW men skærmen bliver bare sort. og der sker ikke noget. mit logitech G19 viser på displayet at den er igang med at gå ind i wow men der sker intet herfra. har prøvet at trykke CTRL+ALT+DELETE men intet sker. har fundet ud af at i computeradministrationen bliver fejl...

lørdag, 22. august 2009, 12:27

Fejl 3011

ps. når man går ind i counter-strike 1.6 får man lige et glimt af spillet når man åbner det men skifter hurtigt over til sort skærm. man kan bare minimere spillet og lukke det ned så det er ikke fordi grafik kortet står af. har lige gen installeret de nyeste drivers og DX 9.0c

lørdag, 22. august 2009, 10:52

Fejl 3011

Hej Tweak. Jeg har lige smækket 2 Asus EAH4890 HD Top i min computer og tænker det virker sku perfekt. efter at have surfed på nettet og installeret world of warcraft har der stadig ingen problemer været. jeg prøvede så at gå ind i WoW men skærmen bliver bare sort. og der sker ikke noget. mit logitech G19 viser på displayet at den er igang med at gå ind i wow men der sker intet herfra. har prøvet at trykke CTRL+ALT+DELETE men intet sker. har fundet ud af at i computeradministrationen bliver fejl...

fredag, 21. august 2009, 03:39

Bedst mulige grafikkort

jeg ville nok vælge at offre lidt mere på et kort og købe et 4890 (de er enda bluray) jeg har selv 2x Asus EAH4890 HD "Top" i mit system

fredag, 21. august 2009, 03:34

NY psu...

hvis du selv vil have noget nyt som er fremtid sikret (hvilket jeg selv har det på samme måde) så kan jeg klart anbefale en Coolermaster Real Power M1000 den leverer sku varen og du har de modulære kabler også. plus den er støjsvag på en dba på 16>

fredag, 14. august 2009, 19:18

Sound proof Tower?

undskyld min fejl havde formuleret mig forkert det jeg mente var hvor meget plads der er fra blæseren på siden og så til motherboardet. for min noctua cpu køler er 15.8 cm høj ville være lækkert hvis der er plads til den i enden cosmos s (helst) eller cosmos 1010 ja det der med at male det sort tror jeg ikke ville holde. selv om man kan male det med noget bestemt maling så det ligner det er lavet fra frabrikken, (har en ven der er maler som kan ) men det er måske bare cosmos S jeg skal ud i og s...

fredag, 14. august 2009, 15:37

XFX 4980 xxx, virker ikke

undskyld jeg siger det og det måske er lidt off-topic men dette er endnu en grund til at HADE xfx.... jeg have XfX black edition gtx 260 først de 3. kort virkede kunne godt se ud som om de har nogle problemer med deres hardware fortiden hvis du spørger mig. plus deres x58 bundkort prøvede jeg også var virkelig kun til at lukke op at skide i. hvis jeg var dig ville jeg kontakte forhandleren lave en RMA sag og så et kort fra en anden producent. dem som tester deres hardware mest og bedst muligt pl...

fredag, 14. august 2009, 15:27

Sound proof Tower?

tja tror jeg køber cosmos 1000 så må man ven selv male det udvendige sort selv om det ikke ligefrem er optimalt..

fredag, 14. august 2009, 15:24

Lydkort? hvilket?

ja Selvfølgelig har jeg blu-ray planer

torsdag, 13. august 2009, 00:55

Gamerbærebar 10k

Hej jeg kan kun råde dig til at gå ind og kigge på Toshiba de laver nogle virkelig gode bærbare og hvis du finder den rigtigt combo kan du også nemt finde nogen af dem der er pæne. en af mine kammerater har lige købt en i piano sort.

torsdag, 13. august 2009, 00:51

Touchpad og Tastatur virker ikke på bærbar

Hej Min far har haft oplevet det samme på hans bærbar og da jeg skulle lave det endte jeg med til sidst at lukke den helt ned tage alt hvad der er tilkoblet den fra. og så tage batteriet ud. vent 25 sec. så alt strøm er løbet igennem systemet og sæt så batteriet i igen. det virkede og vi fandt så ud af at min lille søster havde rodet med noget hun ikke skulle

onsdag, 12. august 2009, 16:20

Lydkort? hvilket?

nice det havde jeg ikke set det må jeg da ha så tusind tak.

onsdag, 12. august 2009, 14:48

Sound proof Tower?

nå okay nice. jeg troede at den kig ind imod hardwaren inde i kabinettet men ser ud til at den flugter med lågen.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.