Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 201.

onsdag, 25. februar 2009, 11:35

Forfatter: Wind Diesel

PCI-E grafikkort

Ønsker PCI-E 16x grafikkort Skal være hurtigere / bedre end nVidia 7900GT OC ed. Gerne lysløs' eller kan laves lydløs ved at skifte blæser Helst ikke over 1000,- kr. Er det do'able ?

mandag, 3. september 2007, 20:13

Købes : 2 GB DDR ram

Har 2 stk.1 GB G.Skill F1 DDR moduler, og vil gerne have fordoblet kapasiteten. F1 Dual Channel 2x1024 MB PC3200 DDR400, CAS 2-3-2-5 - F1-3200PHU2-2GBZX Har du et godt tilbud til mig ?

onsdag, 13. juni 2007, 17:50

Flere boot partitioner på samme drev ?

haster... er ved at omformatere og overvejer på et 320 gb sata drev at lave 4 partitioner á 20 GB hver 1 stk til XP 1 stk til Vista 1 stk til OS X 1 stk til Linux Men kan det overhovedet lade sig gøre ? Eller skal det laves på 4 forskellige fysiske drev ?

tirsdag, 27. februar 2007, 09:50

Erstatnings S939 Mobo ?

Asrock 939dual bundkort XFX 7900GT grafikkort AMD 64 3800+ X2 @ 2200 Mhz. 4 ATA diske 1 SATA disk 1 CD Rom brænder 1 DVD Brænder 1 floppy PSU: Enermax 620 Watt. Får BSOD 4-5 gange om dagen, med mindre jeg kører i fejlsikret tilstand, og jeg gider det ikke mere, det er vidt forskellige ting der fejler scsi.sys og ... ja kan blive ved me at nævne alle de fejlmeldinger jeg ikke kan huske. Ønsker et nyt socket 939 mobo' da jeg ikke vil bruge penge på anden ram og cpu' for at skifte til AM2 eller Cor...

fredag, 15. december 2006, 19:47

att MX Revolution ejere (Logitech mus)

Endeligt fik jeg købt en selv, har haft den på arbejdet i nogle måneder nu.. SKØN mus... MEN.. Jeg kan ikke forstå det.. helt.. På arbejde og lidt herhjemme bruger jeg musen på en Mac' og der kan jeg i kontrolpanelet til musen sætte zoomknappen på siden (hjulet) til at have en funktion når jeg trykker på den, men på PC'en er den ikke i kontrolpanelet, der kan jeg kun sætte en funktion for dokument skift eller zoom / frem og tilbage funktionen. Har jeg et problem, eller må vi alle leve med det ?

tirsdag, 12. december 2006, 17:38

Alternativ software til Hauppauge Hybrid tv tuner

Har fået smugkigget lidt på dem i løbet af dagen, men er det ikke korrekt at ingen af dem undestøtter EPG ?

tirsdag, 12. december 2006, 10:22

Alternativ software til Hauppauge Hybrid tv tuner

Jeg har købt en Hauppauge HVR-900 - eller rettere, jeg har Købt en Elgato Hybrid TV tuner med EyeTV2 til min mac... men.. vil faktisk hellere have min PC til at stå og optage. problemet er ... WinTV der kan downloades til Hauppauge tuneren er stort set ubrugeligt, billedet er dårligt, den kan ikke både bruget til Digital og analog TV og kan ikke hente EPG på hverken digital eller analog delen. Alt det virker PERFEKT på Mac’en med EyeTV Så mit spørgsmål er, findes der alternativer til software de...

tirsdag, 5. december 2006, 19:36

Mangler en multi SATA boks.

til.... 1400-1800 kr... Doooh....

tirsdag, 5. december 2006, 19:25

RE: Mangler en multi SATA boks.

Citeret Originally posted by Zulu Der skal side ét SATA-kabel pr. disk: Æv.... så har jeg svært ved at se fordelen i "dimsen"

tirsdag, 5. december 2006, 15:23

Mangler en multi SATA boks.

Nu døede strømforsyningen i min 2. Lacie eksterne USB boks, og venter så bare på at den 3. så også døer' Har kig på denne her som en mulig effektiv erstatning til at få nogle flere harddiske i maskinen Cremax Multi SATA MEN.. Jeg kan ikke gennemskue hvordan den tilsluttes, om det blot er en SATA kanal den optager på bundkortet, eller den sluger 5 SATA kanaler til 5 diske ? Kan du ?

onsdag, 29. november 2006, 23:43

Har DU haft fat i Steam / Valve support ?

Citeret Originally posted by Zjapper World of Warcraft @ Gamemasters (Support) @ Normalt 3 dages ventetid. DEt første GTR spil brugte starforce... Starforce SUCKS.. men.. de gange man har haft behov for at skulle få noget fixet har der været svar inden for MAX 10 minutter, nogle gange 5 min.. DET sytes jeg er fedt !

onsdag, 29. november 2006, 23:31

Jammen hvor er det da dejligt at høre.... endeligt et firma man kan hade mere end skat.dk.....

onsdag, 29. november 2006, 23:09

Købte i går en brugt spil, som den forrige ejer jo havde registret på sin Steam konto.. fint, skrev til Steam supporten.. at titlen skulle slettes fra den tidligere bruger, vedhæftede digitalfoto af CD key'en med CD'en.. Nu 24 timer senere, stadig ingen respons.. JEg er dybt forundret over at det tager dem SÅ lang tid at svare på en request ? men har aldrig brugt dem før, så jeg ved ikke om de bare altid er så langsomme ? Hvad er dine erfaringer som Steam / Valve bruger ? Ja, jeg er lidt sur.. e...

onsdag, 8. november 2006, 14:26

v: mobo, cpu, køler og ram.

Det kunne blive aktuelt... ! Jeg skal lige finde en værdig afløser ! Krav socket 939 og dualcore.

onsdag, 8. november 2006, 11:25

Jeg tror jeg vælger at opgradere processoren, og derved genbruge ram, mobo og processor - kan ikke rigtigt retfærdiggøre det over for mig selv at sælge og købe nyt, der er for lille en forbedring for alt for mange penge !

tirsdag, 7. november 2006, 14:38

Lyder da ikke helt ved siden af ! Jeg skal lige trække mig tilbage og regne lidt på, hvad jeg skal have samlet for at kunne holde mine harddiske kørende :-)

tirsdag, 7. november 2006, 14:23

Kunne overveje... men syntes det gør for smerteligt ondt, for må indrømme det er jo ikke performance der mangler i det setup, og som skrevet er der 1 års garanti på alle dele, og med en nypris på 2500 på processoren, og 400 på køleren, 2000 på rammen, og ? 650 på mobo'et gør det MEGET ondt at sælge til de penge, men giv dit bud, så vil jeg overveje !

tirsdag, 7. november 2006, 13:00

Hvad kan dette sælges for ? G.Skill F1 DDR400, 2x1024MB - 2-3-3-6 ZX ASrock 939Dual-SATA2 ULi M1695 bundkort Kan tage både AGP og PCI-E grafikkort ! Athlon64 X2 3800+, 2.0 GHz, Dual Core, 2x512KB Cache, Socket 939, med VapoChill Micro Ultra Low Noise For AMD K8 (Socket 754 / 939 / 940), Up to 28 db (Speed Controller Included) Der er minimum 1 års garanti tilbage på alle dele !

lørdag, 28. oktober 2006, 23:15

Lave bootable CD - som bootable HD ?

Jeg har en dejlig CD med en miniPE installation, som jeg meget gerne vil smide på en partition på min harddisk, og når det er nødvendigt kunne boote op fra via' bios'en at jeg så vælger den harddisk den nu ligger på, men hvilken proces skal man igennem, for at lave en partition bootable, så den .. ja.. kan boote op, som om det var CD'en. Jeg er helt blank desværre. Jeg har ikke behov for at den er i listen over bootable diske i XP's bootloader, men blot vælge drevet i bios den sjældne gang jeg s...

fredag, 20. oktober 2006, 22:00

Artifacts... igen..

Det var også ca. grunden til mit første spørgsmål, for jeg har aldrig oplevet en pixel der står og flimrer på den måde på mine CRT skærme. Anyhow... 20" skærmen virker normal lige pt.... slog den hårdt ovenpå, og Zapp... alt normalt... betryggende... eller... den bliver ihvertifald fejlmeldt, så snart symptomerne kommer igen.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.