Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 10:44

Forfatter: Tunfisk

Netværk - Hvor fra?

Citeret fra "Uber" 20 cm er alt for lidt. Det viser bare YouSee ikke har deres kompetencer på supporten Dog skal det siges at hun ville spørger teknikeren, så han kunne komme med det rigtige svar når han kom ud (lidt træls hvis jeg gerne vil grave hullet til at han kommer) Hun gik også ind og ville se om hun kunne finde nogle regler for det, og ændrede så sit svar til 35, efter en der havde skrevet et eller andet på et forum

I går, 10:04

Netværk - Hvor fra?

Citeret fra "Uber" Jeg er ikke bare gammel, men også gammel fiberteknikker. Så vidt jeg husker, er COAX kablet med en gravedybde på 45 cm, og el omkring 80. Okay, hende fra yousee mente omkring 20 cm, den skulle bare lige ned i jorden Vil dog gerne have det gravet ordentlig i til en start, så plæneklipperen ikke får fat i det jeg tror bare jeg graver rigelig dybt med en stikspade, så må det være fint, overvejer at ligge det i noget rør, så det altid lige kan trækkes ud igen! - Mathias

I går, 09:02

K: Retro - (super)Socket 7 bundkort / Beige ATX kabinet

jeg har desværre smidt dem jeg havde af socket 7 ud jeg har en socket 462, eller en socket 775

fredag, 15. juni 2018, 13:04

Netværk - Hvor fra?

Jeg har nu haft en snak med yousee, og ja de kan tilbyde coax på min adresse, jeg skal dog selv stå for etablering fra den lille grønne boks og ind til mig! Heldigvis står den under min postkasse Er der nogen her, der ved hvor dybt det skal graves i jorden, for at det er lovligt? Jeg får så det til samme pris som jeg hidtil har givet, nu får jeg bare større tv pakke Tak for hjælpen alle sammen - Mathias

tirsdag, 12. juni 2018, 01:35

Mikrofon fejl

Har du afprøvet med en anden mikrofon?

mandag, 11. juni 2018, 22:15

Netværk - Hvor fra?

Tak for gode svar alle sammen Jeg bor i lejlighed, i Svendborg / sydfyn Det er testet med kabel, direkte fra router Der blev trukket nyt kabel nede fra fordeler boxen på huset (der er 2 lejligheder), hele vejen op ad væggen igennem væggen og hen til mit telefonstik Ifølge tjekditnet.dk burde jeg kunne få igennem coax Så det vil jeg da prøve at undersøge i morgen!

mandag, 11. juni 2018, 12:40

S/V: I5 4690k, Z97-k, 16gb corsair I kabinet

jeg kunne godt være interesset i bundkort med cpu

mandag, 11. juni 2018, 09:34

K: Retro - (super)Socket 7 bundkort / Beige ATX kabinet

Jeg har en masse hardware liggende hjemme ved mine forældre, tjekker lige næste gang jeg kommer derhen // Tunfisk

søndag, 10. juni 2018, 21:51

Netværk - Hvor fra?

Hej Tweak! Beklager på forhånd det lidt lange indlæg, men håber i vil læse med Jeg er i den situation at mit netværk er fra yousee, som er købt som 25/5 ((min. 20/2) det var maks jeg kunne tilvælge) Kun kan brilliere på en speedtest med 5.50/1.07 Når jeg logger ind på yousee står der at min forbindelse hedder 14/0.88 Jeg vil nu gerne ud og finde et alternativ til det her, da det kører ad "#€%& til! Dog kan jeg ved at teste hvad jeg kan få af forbindelse ved andre selskaber kun opnå omkring 14, o...

torsdag, 7. juni 2018, 20:35

V: Ældre computer

Hvis du vil sælge i dele kunne jeg godt være interesset i noget af det

onsdag, 30. maj 2018, 13:57

update 10/6 Killer Panda - Z370 X Code

Vauw, den er blevet fin Men er nødt til at høre, de kabler der stikker ud bagpå, kan de på ingen måde være inden i kabinettet? - Mathias

onsdag, 30. maj 2018, 08:20

Rate my setup.

Er der andre der vil vise sit setup frem? mangler lidt inspiration!

tirsdag, 27. februar 2018, 12:37

Forfatter: tunfisk

Rate my setup.

Citeret fra "Dopess" Citeret fra "Dopess" mangler bare et nyt skriverbord samt en ny gaming stol. Tænker en Noble-chair white PC: Case: Nzxt S340Elite Mobo: Asus x Hero z370. CPU: Intel 8600k (5,1Ghz) GPU: Nvidia Gtx 1080 Ti Fe Ram: G.skill Trident z Rbg 3200 (16GB) Cooler: Captain Deepcool Ex 240 AIO M.2: Samsung 960 Evo 256BG SSD: Corsair Force en gt 12BG HDD x3 WD digital 3Tb Keyboard: Corsair Stafe Rbg (Charry Mx red) Mouse: Roccat Nyth Mousepad: 40x90 xxl ClothPad Mousepad: Razor firefly R...

tirsdag, 27. februar 2018, 10:36

Slangudtryk!

Hey! Faldt lige over diverse slangudtryk for forskellig mad Kan i komme på flere? på indrømme at jeg grinte af flere af dem https://www.maduniverset.dk/leksikon_vis.php/5520

tirsdag, 27. februar 2018, 08:02

Ny mus - Grafisk arbejde

Citeret fra "HerrMansen" Jeg mener fruen har bedt om et USB kabel til at lade den en enkelt gang siden vi fik den tilbage i ... efteråret? Hun bruger den dog ikke hele tiden, da hun primært læser til eksamen og scrolled med touchpad. Det lyder absolut lovende Tror at valget falder på mx masteren!

torsdag, 22. februar 2018, 12:25

Toilet humor når den er bedst!

Citeret fra "FlyingHippo" Når jeg klikker på linket downloader Chrome bare en download.gz? Er det min pc den er gal med eller er der noget malware på linket? Fungerer fint i chrome her

torsdag, 22. februar 2018, 12:24

Toilet humor når den er bedst!

Det er virkelig en sjov tråd, er faldet over den før

torsdag, 22. februar 2018, 09:26

Lenovo T470 Sælges 5000,-

Er der evt. nogle der har noget mere kontakt information på Millarz? eller kender ham? Jeg har skrevet til ham herinde, samt på hol.dk - Tunfisk

tirsdag, 20. februar 2018, 12:19

Ny mus - Grafisk arbejde

Citeret fra "HerrMansen" Er selv svært glad for Logitech's MX Master serie til seriøst arbejde. Den er relativt tung, men føles utrolig naturlig at køre rundt i flere timer. Den er trådløs og lader nemt og hurtigt igennem usb. Sjovt, den har min sidemakker også Hvordan oplever du ladetid / brugstid? Til min mac har jeg magic mouse, og den kan jeg snildt bruge en måneds tid, hvis jeg slukker den, efter endt skoledag

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.