Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 315.

torsdag, 23. november 2006, 15:12

Forfatter: Mutantos

Battlefield 2 Crash problemer...?

hmmm desværre blir der ved med at være problemer... Måske defekt hardware??? Starter med en ny installation og ser derfra....

onsdag, 22. november 2006, 10:51

Nej den er ikke oc´et og prøver lige at se det med hotfixen... tror måske det er det'

tirsdag, 21. november 2006, 22:30

Er der nogen der har en ide om hvorfor min kammerats battlefield 2 blir ved med at crashe? og enten gå ud af spillet eller genstarte computeren....? Har opdateret hans grafik, lyd og nforce drivers.....men det sker stadig

torsdag, 3. august 2006, 23:36

Hvor stor strømforsyning?

well har lige bestilt en enermax liberty 620w.. syns bare det mange watt

torsdag, 3. august 2006, 23:26

well har haft det ene længe og har lige bestilt det andet....

torsdag, 3. august 2006, 23:21

620w er det ik ret voldsomt? Computeren kommer jo til at køre næsten i døgndrift, og Barsebæk lukker jo snart

torsdag, 3. august 2006, 23:10

Hey udbygger lige min lille computer, for er træt af min shuttle... Så nu ska der trækkes 2 bfg 7900gt og en 200gb hd, dvd brænder, tvkort, asus bundkort og lidt vandkøling Spørgsmålet er hvor stor en strømforsyning ska jeg købe og nogle forslag til model?

lørdag, 27. maj 2006, 15:32

X2 3800+ og resten af mit system?

Der sku vidst ikke være nogle problemer i det! Windows finder selv ud af den er ny og indstiller sig til det... Du vil dog ikke få nogen effekt ved at skifte vil jeg mene....

tirsdag, 16. maj 2006, 18:29

Forstærker til bil ?

Prøv dansk autohifi (www.autohifi.dk) eller carsound (www.carsound.dk) De plejer at have noget for en hver smag og pris... har selv en dhd 1400w 6kanals til at trække 2 sæt rockford 6,5" combosæt og en boxter bas og det lyder både rent og højt

fredag, 5. maj 2006, 21:53

Sælges AMD64-4400X2

2600 afhentet

tirsdag, 18. april 2006, 08:23

vandkøling i SN25P

Sidder selv med en sn25p og samme ide, min plan er at tage: en 80mm radiator og montere bag strømforsyningen og så en laing pumpe og lægge den ovenpå strømforsyningen (der er jo ca h8/d10/b15cm) og måske finde et lille reservoir ved siden af eller lige ude på bagsiden bag de 2 60mm blæsere kølehoveder har jeg ik tænkt nærmere over endnu

fredag, 14. april 2006, 15:08

K: AGP Grafikkort helst med 256mb

6800 kører til dagligt(uden problemer) i min anden maskine, men tror du ska skaffe dig en anden køler til det da det ser farligt ud med en 80mm blæser og samtidig fylder en del det kan du få for 800kr Og det x800 virkede bare ikke en dag, ville ikke start skærmen op så tror de har sendt mig et nyt!?! hvis det tilfælledet vil jeg gerne ha 1000kr for det

fredag, 14. april 2006, 11:21

K: AGP Grafikkort helst med 256mb

Har et gainward 6800gt og et madmoxx x800pro@xt liggende Begge med kvit men Gainwardet er desværre uden garanti alligevel da jeg har ødelagt originalkøleren og derefter monteret en 80mm blæser på! Og madmoxx (oc´et fra fabrikken) er på vej hjem fra Rma i tyskland og lander nok tirsdag..... smid et bud....

torsdag, 13. april 2006, 14:38

Hvor gammel er du i virkeligheden?

Hmmmm jeg er 29 med den sagde jeg var 16.... Snak om at være barnlig

onsdag, 12. april 2006, 01:51

S:HTPC byg selv videre! SUPER pris!

Tænk det tænkte jeg os... Sølv så havde jeg snuppet den for har nemlig købt HD, bundkort og har så os cpu til så´n en sag(har os ligekøbt mig et 40"alfaview lcd tv) og det jo alu/sølv..... Trist Undskyld for OT

onsdag, 12. april 2006, 01:40

Opgradering - Shuttle Vs. Bærbar

Jeg har lige købt en Sn25p Shuttle og den kører nu clocket til 2500mhz på en x2 3800+ uden det mindste problem, Standart køleren i den er fantastisk og kan ik anbefale at prøve noget andet og jeg har heller ingen bios problemer..... Så selvom du ville køre den standart uden oc er det en dejlig lille maskine

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.