Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 27. august 2006, 17:57

Forfatter: Han$en

Paris Hilton i Guiness Rekordbog

Citeret Originally posted by GrillRotten Citeret Originally posted by Snuff Du har ret, der ikke noget i vejen med tråden, men det siger lidt om personen, at han starter en tråd (iøvrigt mindst nummer 2 ang Paris Hilton) og ulejliger sig med at lægge et billed ind oven i købet, ved ikke lige om det er Sun eller Grill der har mest ondt i røven Hvad siger det så om mig som person at jeg laver en tråd angående en nyhed jeg finder komisk ? .... og pas lige på dit sprog tak Hvis du kan finde andre t...

søndag, 27. august 2006, 17:55

Paris Hilton i Guiness Rekordbog

Nu må i da lige stramme ansigterne lidt op folkens.. Det kaldes en nyhed, og ikke andet! Jeg finder den også ret så morsom faktisk Men som nævnt tidligere i denne og utallige andre posts; Der er ingen der tvinger folk til at glo i tråden, når man kan se på overskriften at det ikke er noget man gider læse

søndag, 27. august 2006, 16:31

Model lastbiler?

Skal lige se om jeg kan finde den igen i aften.. Så får i da et flip En kranbil eller en Bulldozer = 11500 Euro.. Det er satme tæt på 100k

søndag, 27. august 2006, 14:56

Model lastbiler?

Citeret Originally posted by Marquis Citeret Originally posted by Han$en Marquis det var faktisk et farligt ink du sendte mig.. Kom lige til at bestille en Scania R164 Topline fra tyskerlandet til knap 4 kilo Haha fedt Tag lige og smid et par billeder når du får den hjem Skal jeg gøre, hvis jeg kan skaffe et cam

søndag, 27. august 2006, 04:07

Model lastbiler?

Marquis det var faktisk et farligt ink du sendte mig.. Kom lige til at bestille en Scania R164 Topline fra tyskerlandet til knap 4 kilo

lørdag, 26. august 2006, 21:19

Model lastbiler?

Citeret Originally posted by Marquis Har du kigget lidt rundt på http://www.rc-truckzone.com/ , de har hvertfald de sygeste lastbiler, kan være de kan hjælpe dig. Også en vild bane de her der i det der gamle drivhus eller hvad det er. Så gad jeg sku godt ha' sån en "bette" lastbil eller andet at trille rundt med Legebarnet kommer sku lidt op i en hehe Faldt også lige over http://www.rcmodeltruck.dk/phpBB2/index.php?sid= , men hvis du allerede har nogle RC'er kender du sikkert godt den side ? Go...

lørdag, 26. august 2006, 14:16

Model lastbiler?

Citeret Originally posted by Bubbi De har nogen her: http://www.scaniawebshop.dk/pages/shop/shop/category/37 Glemte at skrive det.. Har dem alle fra deres shop..

lørdag, 26. august 2006, 02:13

Model lastbiler?

Citeret Originally posted by hot_fifty hvad vil du med dem? Gammel hobby Samleobjekter

lørdag, 26. august 2006, 02:03

Model lastbiler?

Her kommer lige 2 billeder af modeller jeg er meget vild efter at få. Skulle nogen kende til et hvert sted i verden de kan skaffes, så skriv! Det er Large Scale model biler, dvs str 1:8 eller 1:5

lørdag, 26. august 2006, 00:53

Model lastbiler?

Hey.. Nogen der kender danske shops der forhandler model lastbiler? Scania er klart at foretrække, og selv-byg er ingen hindring.

fredag, 25. august 2006, 20:03

Torrents æder alt båndbredde

Det er jo lovligt at dele torrents til filer du har lov til at dele ud Jeg har heller ikke en eneste kb i overskud når jeg henter med Azureus, men har heller ikke lige sat mig ind i at opsætte min skod-router til det endnu

torsdag, 24. august 2006, 23:08

Rofl. Check lige side 9 pigen ;o)

Citeret Originally posted by Mikkel Citeret Originally posted by Carsten_DK Citeret Originally posted by Mikkel OMG.! Få det væk! Jaja, Så grim er hun da heller ikke ;o) Men, selvfølgelig. Hun er nok mere i min aldersgruppe, haha Siger heller ikke hun er grim, men når man har passeret de 40, bør man altså ikke lade sig udskeje på den måde, længere. Hun holder sig godt ja, men det kan en 70-årig jo også gøre, uden man gider at se hende i visse stillinger. Amen..

torsdag, 24. august 2006, 18:14

Køler E6600 SHG

Citeret Originally posted by XmuZz Citeret Originally posted by The_Unforgiven Den her:NorthQ Eller: http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=321209 The_Unforgiven Du linker til en Zalman Den fra NorthQ er også gfx køling

torsdag, 24. august 2006, 18:12

Køler E6600 SHG

Citeret Originally posted by The_Unforgiven Den her:NorthQ Eller: http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=321209 The_Unforgiven Hvad skal han med gfx kølere på en Conroe?? Men Zalman 9500 er en god køler, skulle de have på lager.. Og der er en fan-controller med

torsdag, 24. august 2006, 17:57

Citeret Originally posted by Symbol Har i da ingen smag ......i aner da ikke hvad der er godt. Jo vi har smag.. Netop derfor

torsdag, 24. august 2006, 17:54

k:AMD 64 3700+ SOCKET 754

Eventuelt en bedre overskrift? L giver jo ikke ret meget mening

torsdag, 24. august 2006, 13:47

Det ødelagde da godt nok lige fars frokost her..

onsdag, 23. august 2006, 21:07

Tyve kan åbne 90% af dørlåse med en nøgle

Citeret Originally posted by købkøb Dækker forsikringen ikke hvis de bryder ind hos dig? :/ Det er vel det tyveriforsikring er til? Og jeg kunne godt forstå det for 20 år siden men idag er det vel velkendt at sådan nogen findes? Det er jo næsten indlysende at forsikringen ikke vil dække.. Der er ingen beviser for at folk er brudt ind, så det kan jo lige så godt være en selv der tømmer hele hytten, og så melder det som indbrud. Det siges jo at låsen ikke tager nogen form for synlig skade af det

onsdag, 23. august 2006, 16:32

Tyve kan åbne 90% af dørlåse med en nøgle

Ja, det er da ikke en uge siden jeg blev tilbudt dem billigt Og jeg kan lige sige en ting: Jeg har set dem blive afprøvet (personen brugte den på sin egen dør) og de går OGSÅ gennem Ruko.

onsdag, 23. august 2006, 02:31

Lyn

Citeret Originally posted by Mikkel Citeret Originally posted by Han$en Citeret Originally posted by Zlinky Citeret Originally posted by Mikkel Nu er chancen jo temmelig lille for at lige netop JERES hus bliver ramt af lynet, men skulle uheldet være ude, så kan alle elektriske, tilsluttede apparater blive ødelagt af det. Ofte dækker forsikringen dog denne slags skader. Dog har jeg hørt om folk der boede i rækkehuse, ikke fik dækket noget, fordi det ikke var deres hus lynet slog ned i, men bolig...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.