Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 9. juni 2008, 17:06

Forfatter: bublegum

Nyt kvalitets kamera

Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Citeret Oprindeligt indlæg af bublegum Citeret Oprindeligt indlæg af dna Jeg vil også anbefale at snuppe forbi biblioteket og låne et par bøger om emnet. De 2 som What nævner er rigtig gode til nybegyndere. Du kan få en masse grundlæggende begreber på plads vedrørende blænde lukkertid osv. Og ellers er det jo bare at komme igang med at eksperimentere. Anders Prøver at hjemlåne dem asap. Kameraet skulle lande i morgen, men måske skulle jeg have erhvervet mig ...

mandag, 9. juni 2008, 15:38

Nyt kvalitets kamera

Citeret Oprindeligt indlæg af dna Jeg vil også anbefale at snuppe forbi biblioteket og låne et par bøger om emnet. De 2 som What nævner er rigtig gode til nybegyndere. Du kan få en masse grundlæggende begreber på plads vedrørende blænde lukkertid osv. Og ellers er det jo bare at komme igang med at eksperimentere. Anders Prøver at hjemlåne dem asap. Kameraet skulle lande i morgen, men måske skulle jeg have erhvervet mig den dyre link 1 ?

mandag, 9. juni 2008, 15:35

SV: SV: SV: Nyt digicam - Hvad skal man vælge?

Citeret Oprindeligt indlæg af JuiCe Citeret Oprindeligt indlæg af bublegum Står i samme vogn http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=100216&sid= Egentlig ikke, da du har valgt noget der koster over det dobbelt af mit budget Sandt nok, men måske er de givet godt ud. Går udfra du skal bruge det til billeder når du tester ?

mandag, 9. juni 2008, 15:26

SV: Nyt digicam - Hvad skal man vælge?

Står i samme vogn http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=100216&sid=

mandag, 9. juni 2008, 08:46

Nyt kvalitets kamera

Jeg valgte løsning 2, så takker mange gange. Er der råd til en nybegynder ?

søndag, 8. juni 2008, 20:35

Nyt kvalitets kamera

Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Du har fået masse gode rod du kan vel selv finde ud af at lave en google søgning eller tage den på edbpriser Det er for ikke at bestille det forkerte for aner intet om dette!

søndag, 8. juni 2008, 18:56

Nyt kvalitets kamera

Kan I ikke lige prøve og linke

søndag, 8. juni 2008, 18:29

Nyt kvalitets kamera

Kan du linke til "sættet"

søndag, 8. juni 2008, 15:50

Nyt kvalitets kamera

Citeret Oprindeligt indlæg af celfa Citeret Oprindeligt indlæg af bublegum Er der markant forskel på 400 og 450, og kan du evt linke til et "sæt" du mener kunne dække mine behov. Linket til macro linsen er et jeg fik af en kammi. Hvis vi ser på huset er der ikke den helt vilde store foreskel. Der hvor du henter mest er klart objektivet. Godt så bliver det 400, men hvilket objektiv skal jeg tage med

søndag, 8. juni 2008, 13:41

Nyt kvalitets kamera

Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ En macro linse er en jo en special optik og ikke en jeg vil anbefale at starte med, medmindre du ved 100% at du kun skal tage macro. Det er ikke nogen allround optik. Hvis du køber et Canon 450D og for den medfølgende kit objektiv med IS for du et super godt stykke glas, især til pengene. Mange siger det er ringe, men er nok mest fordi de ikke helt har tjek på hvad de snakker om. Det er klart det ikke kan måle sig med et stykke L glas, men det koster så også...

søndag, 8. juni 2008, 13:19

Nyt kvalitets kamera

Søger gode råd indenfor et område, hvor min viden er marginal, så derfor håber jeg på gode råd til en kommende amatør fotograf. Efter at have nærlæst utallige tests, er jeg kommet til et Canon EOS400 eller 450 med denne http://www.canon.dk/For_Home/Product_Fin…o_USM/index.asp Af andre kilder har jeg hørt, at den medfølgende linse på EOS er noget bras.

søndag, 8. juni 2008, 08:47

Nvidia® GeForce™ Go 8700M GT

Citeret Oprindeligt indlæg af tikigods det er fordi at jeg er ved at købe ny bærbar hos alienware.... og valget er mellem 512MB Nvidia® GeForce™ Go 8700M GT og 512MB Nvidia® GeForce™ Go 8700M GT og da den ikke er helt billig ville jeg lige vide om det var et sted jeg kunne tilade mig at spare lidt... Indenfor meget kort tid lanceres 9xxx serien fuldt ud, og her kommer 9800GTX. 8600 og 8700 er okay spillekort, men stadig "kun" en middelkort. Husk irritationsmomentet med Alienware ved RMA til udl...

lørdag, 7. juni 2008, 19:23

SV: SV: SV: SV: SV: hjælp til valg af bærbar

Citeret Oprindeligt indlæg af krol146 ok så tror jeg at jeg køber den hvis tilbuddet ikke udløber ellers kommer jeg tilbage i næste uge og leder efter mere hjælp Tjekket anmeldelser på Laptopworld.dk?

torsdag, 5. juni 2008, 08:58

Findes denne "Bot"

Citeret Oprindeligt indlæg af Braindead Burger says: Mikkel says: Det var vist kodeordet for LUK

torsdag, 5. juni 2008, 08:50

Forslag til lille bærbar PC

Citeret Oprindeligt indlæg af pedefup Citeret Oprindeligt indlæg af boon Asus lamborghini vx2se har selv 1 og den er utroligt lækker Oooog det er så en 15" maskine, ikke sandt? Pede 15.4"

onsdag, 4. juni 2008, 07:08

SV: Pædagoger... mere i løn?

Citeret Oprindeligt indlæg af Simonthk http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1015671.ece lolololo.lolol Har det relevans for problemet "mere i løn"

tirsdag, 3. juni 2008, 16:02

Findes denne "Bot"

Skulle vi ikke lade det ligge nu

tirsdag, 3. juni 2008, 15:56

Citeret Hvis du nu havde læst hele tråden så spørger jeg også til hvor kraftigt eksempelvis 8400GS er i forhold til Intels integrerede chipsæt. 8400GS er bedre end en integreret grafisk chip, og der er markant forskel mellem de 2 du omtaler. Men men men - 8400GS er ikke et "spillekort" men kan sagtens afvikle spil. Det handler om krav til opløsninger.

tirsdag, 3. juni 2008, 15:55

Citeret Oprindeligt indlæg af pedefup Jeg skulle selvfølgelig ikke have quotet sidste sætning. Men det var mere at små maskiner og høje specs ikke harmonerer Hvis du nu havde læst hele tråden så spørger jeg også til hvor kraftigt eksempelvis 8400GS er i forhold til Intels integrerede chipsæt. Det her drejer sig ikke om at jeg skal have en gaming maskine, for det har jeg min stationære til, men jeg vil gerne have en maskine der i det mindste kan starte et 3d spil uden at miste pusten i løbet af ...

tirsdag, 3. juni 2008, 07:22

Citeret Oprindeligt indlæg af pedefup 14,1" kunne måske gå an... Hmm, jeg checker Zepto ud. 15,1" er for stort, desværre... den skal være mobil, meget mobil. Pede Du får ikke kraftige specs på få tommer. 14" er ikke stort, og omtalte Znote vejer kun 2.3kg og dermed meget mobil. Denne er verdensklasse http://www.laptopworld.dk/Anmeldelser/Ba…-pa-farten.html men ikke en kraftig maskine set udfra specs. Det samme gælder http://www.laptopworld.dk/Anmeldelser/Ba…forforende.html http://...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.