Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

fredag, 30. marts 2018, 19:40

Forfatter: BPM

CS:GO - For få fps.

Citeret fra "nitan" Synes at mindes, tilbage fra CS 1.6 eraen, at hvis man kom op på 120 FPS, så kunne du tømme dit magasin dobbelt så hurtigt som en der kørte 60 FPS, hvilket gav dig den ultimative fordel i en duel. Men fandt dette svar på Reddit, som giver en lidt dybere forklaring. Citeret It's a question of how old the frame is. With vsync and 144 FPS, the frame is ~7ms old. Without vsync and ~300 FPS, the frame is ~4ms old. If games would predict how long the next frame will take and only ...

torsdag, 29. marts 2018, 15:36

CS:GO - For få fps.

jeg kommer aldrig til at forstå den FPS hunt, det giver ingen mening... ligger din fps stabilt på 100 så der jo intet problem overhoved, du kan alligevel ikke se forskel på 100 fps og 300 fps... sorry for men ellers som HerrMansen, der er en million forslag til hvordan det kører "bedst" men så længe det kører stabilt må det vel være sagen...

torsdag, 18. januar 2018, 23:22

udskiftning af sata HD?

køb en ny HDD, smid den i, formater den, GO ! jeg er endnu ikke støt på en HDD som ikke bare er plug'n'play, lige formater den også start som nyt drev også skulle den gerne være der

søndag, 14. januar 2018, 15:38

Selvbyg sælges!

lørdag, 13. januar 2018, 10:32

Selvbyg sælges!

hvilken SSD og HDD ? og hvor befinder den sig henne i DK ?

fredag, 5. januar 2018, 13:53

S: Evga Sc Gtx 970 #solgt

hvor i landet ?

fredag, 22. december 2017, 19:29

Tweak.dk ønsker alle en Glædelig Jul

GLÆDELIG JUL til alle Tak for en masse gode artikler, anmeldelser både her og på Youtube

lørdag, 16. december 2017, 23:24

Lyd setup til pc hvad bruger i?

af headset har jeg Razer Blackshark og Sennheiser PC333D anlæg er et Onkyo A-9211 med 4 stk B&W 685

onsdag, 29. november 2017, 20:25

Min Cpu Er For Varm....

temp er på ingen måde høj som de andre er inde på, så ingen bekymringer der. dog vil jeg lige indskyde at spillet jo stadig er i beta indtil den endelige udgave bliver udgivet om måske en lille måned, du er ikke den eneste der har problemer med lag i spillet, så det må man leve med til den endelige udgave kommer og forhåbentligt har fikset det. jeg ville nok også genstarte min pc lidt oftere end hva du gør

søndag, 26. november 2017, 17:24

Hvilken Mus har i ?

er nu på min nr 3 Roccat Kone også har jeg selvfølgelig en MX510 liggende som backup

mandag, 30. oktober 2017, 16:46

Opgradering af min pc ... (Graffikort)

hvis du skal vælge noget ud fra de 2 du har linket til skal det være GTX 1050... at opgraderer ram til 2x8gb er skam ikke en dum ide bare du sætter dem i samme channel men når det så er sagt hvor meget har du så kørende i baggrunden ? jo mere der kører jo mere belaster du jo også din cpu...

tirsdag, 24. oktober 2017, 19:45

Samsung Galaxy S9 Koncept - hvad synes I?

tja den minder jo lidt om S8, men syntes faktisk S8 er noget pænere, men igen det er jo også kun et koncept indtil videre så vi må se hva de finder på

søndag, 22. oktober 2017, 17:27

Ny High-end gaming pc

Citeret fra "RootDen" Hvorfor købe en outdated CPU? Til den pris???? Ryzen 1600 har 6-cores / 12-threads og koster halvdelen. Vidste ikke der var folk i 2017 der stadig købte quad-core CPUs hvorfor ikk og lidt sen tjek ind på den når delene er købt tilbage i slut september men det vel i sidste ende smag og behag hva man køber

tirsdag, 19. september 2017, 22:51

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

er der gang i blæseren på det ? hvis ja så prøv evt nogle af de andre HDMI/DVI/DisplayPort stik inden da... har du fået sat det rigtigt i så det sagde klik, jeg ved godt det er lidt lang håret men nogle gange er det slet ingenting der skal til...

tirsdag, 19. september 2017, 20:59

er du sikker på du har sat Power kontakten i de rigtige stik ? bliver nød til at spørge... din maskine skulle gerne boote op selvom dit grafikkort evt skulle være dødt du for bare intet billede på skærmen...

mandag, 18. september 2017, 19:55

Vis os din seneste købte vare i 2017

er kommet til at købe den ny Samsung Galaxy S8 og et sæt Black Widow Hexagonal Carbon Fibre Silencers som er knapt så stille og et stk Shoei GT-Air og har forudbestilt Assassins Creed Origins Gods Edition

fredag, 15. september 2017, 17:10

jeg tror hvis du for sat det hele rigtigt til så kan du være heldig at det hele stadig virker... ud med bundkortet og læg det på kassen til bundkortet og se om du ikke kan få liv i det derefter tjek om du har fået sat alle afstands skruer på i kabinettet, hvis du har det og alt virkede så det bare stille og roligt i med tingene igen, ingen stres og gerne dobbelt tjekke ellers hvor bor du i landet kunne være der var en som var flink til at komme ud og hjælpe

torsdag, 7. september 2017, 14:34

Erfaringer med harddiskfabrikanter efterlyses…

Jeg har både kørt med WD, Seagate, Hitachi og Samsung og jeg har aldrig oplevet nogen problemer med nogen af dem... Jeg tror i sidste ende at det er et personligt valg hvilket mærke man bedst kan lide da dem du nævner jo alle er fine gode mærker, nogen har eksisteret længere end andre og har derfor større erfaring mens andre nyere sagtens kan hamle op med dem uden problemer... De har jo alle deres "specielle" ting de gerne vil fremhæve som være hvorfor du skal købe lige præcis deres HDD... Jeg h...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.