Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 108.

fredag, 22. december 2017, 00:03

Forfatter: brisen

K: Bærbar til sønnike

Hejsa! Jeg leder efter en laptop til sønnike. Er interesseret i en hurtig handel (på Sjælland), så han kan få den i julegave :-) Forventninger til specs.: · SSD disk · FuldHD skærm 1920*1080, gerne IPS · > 4 GB RAM · miniDisplayPort udgang · Let · Med dansk OS · God batteri-levetid · Gerne en Lenovo. Pris-leje 2.000-2.200,-. Kom frisk! :-)

fredag, 5. februar 2016, 15:28

For lav opløsning med ekstern tilsluttet monitor (Dell U2711) til Lenovo T450s laptop

mm... Har lige prøvet, at køre DVI (dual link) fra min stationære del både DVI-1 og DVI-2 på monitoren. Og det går fint med 2550x1440 på begge indgange. Så må jeg (indtil videre) konkludere, at det enten er kablet der er noget med, eller at miniDP udgangen på laptoppen ikke kan følge med. For T450s specs, se https://www.reddit.com/r/thinkpad/commen…e_an_hdmi_port/ => Platform Specifications: Graphics Intel HD Graphics 5500 in processor only, or Intel HD Graphics 5500 in processor and NVID...

fredag, 5. februar 2016, 13:59

For lav opløsning med ekstern tilsluttet monitor (Dell U2711) til Lenovo T450s laptop

Citeret fra "puma99dk|" Jeg har næsten samme kable læggende blot med normal DP stik og den køre ikke med min Yamakasi Catleap Q270 men sætter jeg den til min Philips WLED 1080p så viser den fint fuld-hd opløsning. Så tror måske det er kablet som kun virker til specialle modeler. Hvor høj opløsning kan du så opnå på din Yamakasi Catleap Q270? 1680x1050?

fredag, 5. februar 2016, 13:51

Citeret fra "Blackbrizz" Er der en special grund til du ikke bare har købt et mini-dp til dp kabel? https://www.av-cables.dk/displayport-til…abel-2-m-4.html Ja, det er der. Fordi DP indgangen på monitoren er "optaget" af kablet fra min stationære (og der kører den fint 2560x1440). Jeg vil bare gerne have et "løst" kabel liggende (der sidder permanent i monitoren), jeg kan plugge i min laptop, og så køre noget ordentlig opløsning.

torsdag, 4. februar 2016, 20:33

Jeg har lige fået en Lenovo T450s laptop (på arbejde). Når jeg arbejder hjemme, vil jeg gerne benytte muligheden for at tilslutte den til min eksterne monitor (en Dell U2711), mens laptoppen blot er lukket (dvs. hverken duplikering af desktop eller extended desktop). T450s har en miniDisplayPort v. 1.2 udgang, som bør understøtte en opløsning helt op til 3840x2160 (4K). Monitoren understøtter 2560x1440 (nativt), i DVI-indgangene (hhv. #1 eller #2) samt DisplayPort-indgangen (siger Dell Support)....

mandag, 21. november 2011, 11:12

K: Asus LGA775 MB

Bum-ti-bum! Leder stadig efter et Rampage Formula eller P5E Deluxe.

mandag, 14. november 2011, 13:48

Bump! Leder med lys og lygte efter et Rampage Formula (x48 ), alternativt et P5E Deluxe (også X48 ). God (men ikke urimelig) pris gives! Stand skal være god, de fleste dele skal gerne være med og må helst ikke have haft for mange ejere.

tirsdag, 8. november 2011, 08:32

Stort hardware salg - Hel computer sælges i dele.

Nå, endnu intet svar fra sælger... Hvis MB ikke er væk, byder jeg gerne kr. 401,- + porto.

onsdag, 2. november 2011, 00:35

Hejsa! Mit Asus P5E WS Pro MB er stået af, så jeg mangler et nyt MB. Har kig på et Asus P5E Deluxe (x48 ), alternativt et P5Q Deluxe. Er der nogen der har et sådan kort, de gerne vil af med? Det skal selvfølgelig fungere, alle dele skal være med, kvittering er ikke vigtig. Andre kort har også interesse, skal dog opfylde følgende krav: LGA775 (CPU er en Intel Q9450).DDR2 (har 4 x 2 GB G. Skill PC2-8800 CL5).Skal kunne bruge EnzoTech MST-81 profiler på MosFets.Skal kunne bruge EnzoTech CNB-S1 på S...

lørdag, 29. oktober 2011, 21:32

Pc starter, slukker, starter og ingen POST

Hejsa! Har lige givet min PC en efterårsrengøring, sat andre køleprofiler på MosFet's og SB, monteret vandkøleblokke på GFX og NB samt skiftet vand på vandkølesystem. Men den vil ikke starte bagefter....?!?!? PC'en starter op i 9 sek., hvorefter den slukker i 5 sek. og starter så op igen. Og bliver bare stående uden billede, men med aktive blæsere, HDD, osv. Men under al dette, er der intet billede, og ingen fejl bip-lyde. Dioden på bundkortet lyser grønt hele tiden, lige så snart der kommer spæ...

torsdag, 27. oktober 2011, 09:54

Nye 120 mm blæsere til WC og kabinet

Citeret Oprindeligt indlæg af Ebo Du har en hel stribe her http://www.coolerkit.dk/bl%C3%A6sere_120x25mm-c-152_157.html Mvh Sam Jow jow, men jeg spør' om, hvad der ville være "bedst" til mit setup?

onsdag, 26. oktober 2011, 09:37

Nye 120 mm blæsere til WC og kabinet

Hejsa! Jeg vil have skiftet de 2 stk. 120 mm blæsere jeg har i mit kabinet/WC ud - de har efterhånden nogle år på bagen (= slidte), og der må være kommet noget bedre (mere/samme flow og mere støjsvagt). De gamle blæsere, er nogle som engelske Marci anbefalede for nogle år siden - kan ikke huske producent/modelnr. Jeg har et Lian-Li p2000 kabinet, hvor der i fronten/bunden sidder en ThermoChill PA160 radiator med "shrouds" og med én 120 mm blæser (pull konf.) der blæser ind i bunden af kabinettet...

fredag, 29. juli 2011, 14:48

K: EK full-cover acetal blok til Asus DirectCU 5850

Jeg leder stadig efter en blok til mit GFX. Er der ikke nogen der har en EK FC5870 Asus V2 køleblok?

fredag, 27. maj 2011, 14:20

K: EK full-cover acetal blok til Asus DirectCU 5850

Hep! Leder efter en full-cover acetal vandkøleblok til et Asus DirectCU 5850 GFX. Med eller uden nikkel-belægning - tjah, lad mig høre, hvad du har. \brisen

mandag, 11. april 2011, 09:05

S: ASUS 5850 TOP

Doh! Beklager

fredag, 8. april 2011, 14:12

S: ASUS 5850 TOP

Er kortet solgt?

torsdag, 31. marts 2011, 17:23

K: Ati 5850 med EK full-cover acetal blok

Hep! Jeg søger et Radeon HD 5850 kort, gerne med en EK full-cover acetal blok. GFX-kortet skal enten være i referencedesign, eller Asus' lidt mere specielle model, hvor EK's ver. 2 blok passer. Samt det skal gerne have et godt strøm-design (link). Kort fra XFX, VisionTek, Sapphire, Diamond, MSI eller Asus' DirectCU har stor interesse. Hvis du kun har den ene del (GFX eller vandblok), vil jeg dog gerne høre om det - så må jeg undersøge, om det er kompatibelt med den anden del.

tirsdag, 22. juni 2010, 09:34

PSU: OCZ Tech PowerStream 520W

Hejsa! Jeg har fået sådan en OZC PowerStream 520W PSU til overs efter indkøb af større PSU, og sælger den derfor. Specs. kan ses på OCZ's hjemmeside og test kan ses her, her og her. PSU'en har tjent mig tro i nogen år efterhånden (ingen garanti), men har sikkert nogen år tilbage endnu. Den er rimelig støjsvag, har mulighed for spændingsjustering af de enkelte linjer og er super-stabil. Kom glad og giv et bud! Jeg forbeholder mig ret til at afvise bud. Køber betaler porto - eller kan afhente PSU'...

tirsdag, 22. juni 2010, 09:05

K: Maxtor Atlas 15k II SCSI-disk, 73GB, 68-pin

Opsedasse! Mangler stadig sådan en disk....

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.