Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 89.

mandag, 14. januar 2013, 15:28

Forfatter: Goffer

[S]iPhone 4S, 16 GB

Meget velholdt iPhone 4S Har lige fået skiftet front, så ser ud som ny, den har bare en fejl hvor den genstarter hele tiden som kom efter skærmskiftet. Derfor sælges den. Kr.2.000,- eller giv et bud Kan afhentes i Glostrup eller sendes med Tracking for 80Kr

mandag, 3. december 2012, 14:20

S: Halo 4

Køber det gerne hvis det ik er solgt

tirsdag, 28. august 2012, 15:48

Solgt

tirsdag, 28. august 2012, 14:27

S:iPhone 4S front/LCD (HVID)

Har sådan en i overskud fordi sælgeren sendte mig to 250,- pp.

tirsdag, 8. maj 2012, 14:06

Farvet iPhone kits

Citeret fra "Salty" Hvordan er kvaliteten på LCD'et? Det er jo et Kina-kit, så jeg tvivler stærkt på at der sidder et originalt LG Retina LCD fast på digitizeren? Hvor ville du ellers få dem fra udover Kina? Men ja, kvalliteten er fin, har ikke hørt noget fra dem der har købt tidligere.

mandag, 7. maj 2012, 00:17

Farvet iPhone kits

Den er solgt desværre Har kun De farver der billeder af.

søndag, 6. maj 2012, 22:46

Farvet iPhone kits

Citeret fra "chrizl" Puha. Det går vist ikke jeg bliver nødt til at have guldrammen også. :/ Hvis du vil have guldcover på, så ville jeg vælge en anden farve ramme, guldrammen er nemlig ikke helt samme farve guld som coveret, så ser ikke helt rigtigt ud.

søndag, 6. maj 2012, 17:22

Farvet iPhone kits

guld front og bagcover ja, har Kun den røde ramme dog.

fredag, 4. maj 2012, 15:01

Farvet iPhone kits

Har svaret dig for længst, men har ikke rigtig fået respons?

torsdag, 26. april 2012, 10:12

Farvet iPhone kits

Bump

torsdag, 19. april 2012, 08:24

Farvet iPhone kits

Citeret fra "Imamovic" Jeg tager gerne et sæt (dvs både for og bag). Har du evt et rødt sæt til 4s? Smider en PM Nej har ikke købt ind til 4S, ved ikke lige hvor meget salg der er i den slags, men der er en del der har spurgt efterhånden, så næste gang kommer der noget til den også.

onsdag, 18. april 2012, 19:47

Farvet iPhone kits

Farvet kits til iPhone 4G De farvede covers sælges for 450,- Den røde ramme sælges for 400,- bemærk at rammen er inkl. alle kabler osv. så du skal ikke sidder og tage dem ud af den oprindelige ramme (Som er en pain at gøre) Billede 2 og 4 ligner hinanden lidt, men nr.2 har lidt et rosa skær, og 4'eren er helt guldfarvet

torsdag, 12. april 2012, 20:48

Masse iPhone 4 dele sælges

Citeret fra "chrizl" Ja du skulle kan du ikke nå at bestille flere hvis de ikke har sendt dem endnu? Desværre, men afhængig af hvor hurtigt det hele blir solgt, går der ik længe før jeg bestiller igen.

torsdag, 12. april 2012, 16:50

Citeret fra "chrizl" Skriver lige imorgen, fredag, skal nemlig lige se om der er luft i økonomien når kæresten får penge i morgen Yes yes, men det er først hjemme i slutningen af næste uge, men du må meget gerne skrive hvis det har interesse, der allerede 2 andre der spørger efter det. Skulle fandme have bestilt flere.

torsdag, 12. april 2012, 07:36

Nårh det var dig, mente nok der var en der havde spurgt efter det 550,- +fragt, det er så uden værktøjet også, det tager jeg en 20'er for.

onsdag, 11. april 2012, 22:34

Citeret fra "Blackbrizz" får du dele igen? Jo, der er bestilt idag, dog kun hvide og sorte og et enkelt komplet i guld (Bagcover, front og midterramme)

mandag, 9. april 2012, 21:00

Bump Så skal det sidste sælges.

fredag, 6. april 2012, 15:31

Citeret fra "WoOki" Hey Goffer, Vil da gerne købe et sort cover og display glass til 3GS. Sender dig en PM

tirsdag, 3. april 2012, 10:14

Citeret fra "Blackbrizz" tror måske gerne jeg vil købe et sæt sort eller hvidt cover til iphone 4 Skal du være velkommen til, men skal lige vide hvilken farve du vil have

tirsdag, 3. april 2012, 10:03

Citeret fra "chrizl" Tak for tippet Har nemlig ikk kunne finde noget på nettet med guld front og back. Køber du eBay? Og køber du fra de sælgere? Nej, køber direkte fra en forhandler som jeg kender, men de plejer at være fine nok på eBay også. Du plejer at få værktøj med når du køber fra de sælgere derinde, har desværre ikke noget i overskud pt.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.