Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 40.

søndag, 12. august 2012, 03:26

Forfatter: Zeph^

Windows 7 Random Bluescreens

Det ser ud til mit Bluescreening er stoppet. Prøvede alt mellem himmel og jord! Og kunne ikke få dit program til og virke.. Men tror jeg har løst problemet nu! Tog mit trådløse nærværks kort ud og det ser ud til det er fixet nu. Der har ikke været en Bluescreen i 1,5 time nu hvilket er MEGET usædvanligt. Vil vende tilbage hvis problemet opstår igen!

lørdag, 11. august 2012, 21:26

Bruger den nyeste dvs 301.42 Har gjort som du har sagt. Det ser ud til og ske når jeg ser en youtube video/Livestream i det her tilfælde. Ved ikke om det er til nogle hjælp. Her er flere billeder: http://imageshack.us/photo/my-images/841/2blue.jpg/

lørdag, 11. august 2012, 21:13

http://imageshack.us/f/40/unavngivetoy.jpg/ Har lige haft 2 bluescreens mere

lørdag, 11. august 2012, 20:40

Citeret fra "puma99dk|" download BlueScreenView den kan fortælle dig hvilken/hvilket filer som fejler ved BSOD: http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html men du kunne jo os liste hardware info på computeren, det vil os kunne hjælpe og gi ideer Har kigget lidt på det program. Og har ingen idé om hvad den prøver og fortælle mig. (er ikke den helt store computer nørd.) Specs: Intel i7 2700k Geforce GTX 470 ASUS P8Z68-V LX Kingston Hyber X 8gb Det var lige hvad jeg kunne huske.

lørdag, 11. august 2012, 20:27

får mw3 til at ligne cod4 (FOV)

Citeret fra "HerrMansen" Jeg kan også sige at det vil regne grise imorgen - det gør det ikke mere sandt. Men anyway - "I" er advaret. Har Brugt dette program siden det kom ud. Er aldrig blevet banned! Flere 1000 Mennesker bruger dette program og er aldrig blevet banned. Sansynligheden for at det regner med grise en dag er nok større end at blive banned for at bruge dette program. Just sayin.

lørdag, 11. august 2012, 20:09

Hey Tweak. Har et kæmpe problem. Min computer bliver ved mig og bluescreen! Har geninstalleret windows 3 gange efter at windows ikke kunne startets igen efter en bluescreen. Nu er den dog istand til og genåbne windows efter bluescreen. Det sker meget random og har prøvet og opdatere windows via windows update. Det rasultere så i at den bluescreener når den er igang med og installer updates. Det er dog lykkes at få updateret lidt men nu har opgivet at prøve igen på en ny update efter som jeg er b...

tirsdag, 7. september 2010, 17:01

Brok jer endelig over produkter...

Citeret Oprindeligt indlæg af ^Genzo^ købte engang noget færdig lavet pasta ret i kvickly, og mens jeg sad og spiste det fik jeg lige pludselig en 20'er på gaflen, retten kostede vidst kun de 9-10 kroner så jeg blev da lidt kompenceret En af mine venner har engang fundet en nøgle i sin cocio Gad vide hvor den har været sidst

mandag, 23. august 2010, 14:13

Kan det virkelig passe?

Jeg havde mit cpr-nummer som kode den gang. Hvilket er utroligt dumt. Men det var noget som jeg altid kunne huske. Så hvis i prøver at skrive jeres mail og adgangskode på google så prøv og se hvad der sker. Held og lykke

mandag, 23. august 2010, 11:53

Kan det virkelig passe?

Sad og havde IT idag i skolen, og vi havde om internet sikkerhed. Da vi skulle prøve at skrive vores CPR-nummer på google. Da jeg gjorde det skete der ikke så meget. Men da jeg skrev både mail og cpr nummer kom denne side frem! Har prøvet en af dem og ja, Det virker! (har fået ny mail og pass efter jeg fandt denne side). LINK: http://pastebin.com/jeBR1umV

onsdag, 11. august 2010, 14:57

Hold nallerne fra min Nintendo DS:-)

Syntes det er klasse! At tage en min computer fra mig, ville være som at tage mit andet liv Så jeg ville osse væse og vise klør

mandag, 14. juni 2010, 09:52

Hvad server spiller DU på?

Så fik jeg lige flyttet min mage fra Darkspear til Azjol-Nerub LINK: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.…erub&cn=Celinus

fredag, 11. juni 2010, 11:32

Kun en bruger?

Citeret Oprindeligt indlæg af SSDfreak Citeret Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko dagens ... theking (30), thekingthy (30), få dog en sundere hobby! Det er da kun godt, så admin kan få styr på det. Tror osse selv jeg har mere end en bruger efter min mail blev hacked og ikke kunne huske pass

søndag, 30. maj 2010, 14:30

Ingen fra samme server endnu, Keep them coming!

lørdag, 29. maj 2010, 12:05

Citat leg... play along..

Amarican pie?

lørdag, 29. maj 2010, 12:02

Hjælp

Ja, du burde bare gå ind i indstillinger og ændre opløsningen.

lørdag, 29. maj 2010, 10:38

Hey Tweak. Tror vi har haft den en gang før, men syntes vi kan have den igen. Som overskriften siger. Hvilken server spiller du på? og evt Cher name Jeg spiller på Azjol-Nerub - Cher name: Malerizó

fredag, 7. maj 2010, 08:41

Bogstaver kommer 2 gange ved tryk!

Hey Tweak! Min ven's bærbar er gået helt amok! Hver gang han trykker på en tast kommer bogstavet 2 gange. Genstart osv virker ikke. Nogle der har en idé til hvad der er galt? -Zeph^

mandag, 3. maj 2010, 14:36

Skriv på CSS Skins

Burger: Tråden er ikke lukket.

mandag, 3. maj 2010, 13:16

Open air svendborg skal i med?

Haha, Dine venner har god smag

søndag, 2. maj 2010, 21:56

Open air svendborg skal i med?

Tror det bliver totalt fedt! og ellers må man jo bare drikke sig i hegnet det er osse sjovt nok!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.