Søg i resultater

Søg i resultater 1-12 af 12.

torsdag, 1. marts 2018, 14:08

Forfatter: Bazzo

K: DDR3 2x8 16GB på 1066/1333mhz

ej hvor fedt hvor meget. vil du af med kan du klare på 200? og hvor befinder du dig. Citeret fra "Devinum" Jeg har et sæt på 2x8 de kører dog 1866mhz. Skriv hvis det har interesse. Citeret fra "HerrMansen" Jeg mener der er flere der på det seneste har sat DDR3 stænger op til salg i vores Facebook gruppe. Kunne være et kig værd? https://www.facebook.com/groups/1582464221969327/ jeg giver lige et kig. ellers vil jeg lige hører Devinum hvad han tilbuder

tirsdag, 27. februar 2018, 14:04

K: DDR3 2x8 16GB på 1066/1333mhz

hej alle sammen. jeg ville hører om. der var nogen der havde nogen extra ram liggene der hjemme og som der virker og tested. søger nemlig nogen ram. til min nevø computer. den den har 2 ram slots på motherboarded, hvis det kan lad sig gøre. 2x8gb på 16gb ialt. ellers er 8gb iorden men helst 16gb, de må helst være på 1066/1333mhz. tak for venligheden

torsdag, 15. februar 2018, 09:04

PLAYSTATION VR ( CUH-ZVR2 ) Version 2 hvor kan man købe den henne ?

hej alle sammen. jeg ville hører om i kendte til ver. 2 til VR jeg ved der er en Ver. 1 men ville heller have Ver. 2. er der nogen der ved hvor man kan købe den henne. jeg har søgt lidt over alt og i de fytisk butikker ser ud som om de har kun Ver. 1, så helst i danmark. jeg har være i Elgiganten,Power og nogen af de andre kan virkelig ik fidne den. også ville jeg gerne have den i den Bundle med VR + camara, nogen der kan give nogen forslag.

tirsdag, 13. februar 2018, 11:53

Færdigt bygget computer til gaming

hej alle sammen. jeg havde tid på at købe en ny computer til gaming men nu har jeg ikke rigtigt spille i lang tid. og har miste computerverden hvad der godt hvad der er ikke er godt. nu har jeg selvføling haft min gamle gaming computer fra 2008 yes den gamle DDR2 ram hihi.. så jeg tror lige det er tid til en opgrading. jeg har kigge lidt på topdata og mm-version men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge. så man kan få noget godt for pengene. jeg satser nok på 12 13000kr på en gaming jeg skal købe. me...

mandag, 20. juni 2016, 10:51

anbefalde konfig computer?/butik

hej alle samme. jeg leder efter en god butik hvor jeg kan konfig en computer da jeg har et budget på 15 -16k også sparer jeg op til det. jeg er lidt bange for at bygge en selv. fodi er bange for at det går galt. så tænker lidt at købe en gaming computer der kan klare de nye spil der udkommer. jeg bruger min computer til photoshop, gaming og musik/synger jeg har kigge lidt på komplett på en af de computer der inde også på lidt i7cpu og 1080gtx men jeg ved ikke hvad er bedst for tiden jeg har haft...

onsdag, 6. april 2016, 10:53

saml selv eller købt samle computer

Hej alle samme. Nu har jeg haft min computer fra 2008 min far samle den samme med mig den gang Gamle pc fra 2008 er på: CPU: Q9450 2.66 QUAD CORE RAM: DDR2 4GB GRAFIK: EVGA 570gtx MOTHERBOARD: EVGA 750SLi FTW OS: windows 10 nu har jeg tænkte på at få en ny computer i mange år og nu tror jeg det er tid på at få en ny. Men nu har eg ik samle i flere år min er ret bange for det hvis jeg gør noget forkert. Men jeg ved ikke hvad er bedst at gøre at købte en eller byg en selv Jeg bruger min computer t...

søndag, 28. juni 2015, 15:27

byg selv eller færdig købt

jeg har kigge lidt på en consair 110i køler men ville sådan en kunne være i et midi kabinet ?

søndag, 28. juni 2015, 14:20

jeg spiller i 1080p har det noget betydning hvis jeg et fulll tower eller et midi tower er det ik meget sværter at bygge i en midi tower ? hvad for en side bruger i for at finde computer delene ?

søndag, 28. juni 2015, 02:00

måske overclock men kender ikke særligt noget til det... nogen af de nyer spil hvis jeg kan komme til det og tak fordi du gider

søndag, 28. juni 2015, 00:09

ca 9 til 12 måske er buget er det en god ide at skifte til DDR4 nu eller skal jeg vente ? kan i anbefalle nogen butik steder hvor man kan købte delene?

lørdag, 27. juni 2015, 23:32

Hej alle samme. jeg stå her. finder ud af om jeg skal bygge en helt ny computer eller en en købt en. hvad er enlig bedste for prisen nu om dage? jeg ved ikke rigtigt hvordan man bygger en computer men er det svært, jeg bruger hvis min computer til at streame spil som second life,og lave musik,skype og spille spil og photoshop.. her er min gamle jeg bruger lige nu. og den går. har haft den ca 7 år tror er ikke helt sikker Windows Windows 7 Home Premium Edition (64-bit) Service Pack 1 (Build 7601)...

torsdag, 16. april 2015, 19:13

Køb eller selv byg compter. ???

Hej alle samme. Jeg kigger lidt efter en helt ny computer. men jeg ved ikke rigtigt om jeg skal selv byg den (første gang) eller købte en. hvad er enlig billgest jeg tænker lidt at bruge den nye computer, til de nyer spil der kommer ud nu. og bruge photoshop, også streamer jeg også på twitch. lige nu har jeg en 7 år gammel computer CPU: Q9450 Grafkkort: evga 570 2gb tror jeg jeg tænkte lidt på om jeg skulle beholde det grafik kort jeg har nu hvis jeg skulle bygge en. RAM, 4GB DDR2 OS: window 7 j...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.