Søg i resultater

Søg i resultater 1-8 af 8.

fredag, 29. januar 2016, 00:07

Forfatter: UmBrax

OC budget pc

Vigtigt! Var lige ved at bestille. Tror jeg tager i3 istedet for pentium. Tak Er der mere jeg lige skal være obs på, inden jeg køber?

onsdag, 27. januar 2016, 00:09

OC budget pc

Spændende læsning om g3258 her: http://www.tomshardware.com/reviews/pent…ing,3888-3.html

tirsdag, 26. januar 2016, 23:57

OC budget pc

Tak for jeres kommentare @Renegger, god pointe med at skifte PSU ud. Men hvis den failer kan det så gøre skade på systemet?. Så vidt jeg har forstået så påvirkes ram ikke ved OC af den CPU, man indstiller vist CPU ratio og volt. @QuintusP, Ja jeg bør nok smide lidt flere penge efter et bedre MB med bedre chipset. Kan du anbefalet et motherboard? Jeg har ikke overblik over alle de features der findes Det lader til at G3258 er godt kørende selv imod high-end CPU: https://www.youtube.com/watch?v=b6...

tirsdag, 26. januar 2016, 12:16

OC budget pc

Kære medmennesker, Jeg har brug for jeres hjælp Jeg overvejer stærkt at bygge en pc op omkring Intels G3258, som er en billig CPU der kan overclockes for vildt. Jeg ved den har nogle begrænsninger da der kun er 2 core osv., men til prisen synes jeg den er fin. Jeg har ikke behov for at spille high end Crysis på über setting. Witcher 3, Far Cry 4, osv. skal bare køre med 50+ fps på en high setting Lad mig høre hvad I synes, bør jeg overveje andre kompenteter? Er der noget jeg har overset? CPU: Pe...

torsdag, 8. oktober 2015, 17:59

Ud med noget af det gamle, ind med det nye

Vil gerne primært bruge den til gaming: Fallout 4, Far Cry 4 og lignende titler. Det er ikke et must med Ultra grafik, men det skal kører flydende. Har prøvet OC lidt, men det var et preset og det var min pc ikke glad for , den crashede. Alle dele pånær GPU er 5-6 år gammelt, GPU er ca. 2 PSU er model: rs 620 asaa a1 cooler master

onsdag, 7. oktober 2015, 19:41

Tak for dit svar. Det har jeg faktisk ikke overvejet, det vil jeg undersøge, tak Men kan det virkelig betale sig at købe brugt? Der er vel ingen garanti og chancen for at hardwaren dør er højere hmm..?

onsdag, 7. oktober 2015, 16:29

Kære alle tweakers, Har tænkt mig at erstatte min gamle GPU, CASE og RAM med nyt og købe en SSD. Jeg vil have valuta for pengene, så det bliver ikke en high end pc jeg får. Ideen er at jeg løbende opgradere min pc, alt efter behov Budgettet er max 3000 Vil købe: Radeon r9 207, men er i tvivl om min PSU kan klarer det?? og hvordan mit Motherboard håndtere det ny når den kun kan kører PciE: 2.0 SSD, Samsung 850 EVO MZ-75E250: Er ikke sikker på at mit Motherboard kan trække det fuldstændigt, er det...

lørdag, 13. juni 2015, 21:04

Døende pc...

Kære medmennesker, Jeg overvejer kraftigt at opgradere min 5 år gamle PC. Den larmer for meget og er blevet langsom, selv når det bare er til desktop og surfing. Den skal kunne game, men ikke nødvendigvis grafik tunge spil. Jeg overvejer at udskifte rammene til en 8 GB stick, 250 GB SSD og få fat i en ”lydløs” case. Og måske et bedre grafikkort. Jeg overvejer at købe delene når Windows 10 udkommer i starten af august. Men kan det overhovedet betale sig at opgradere en døende pc? Kan det betale s...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.