Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 15. september 2009, 01:00

Forfatter: mojn

Hader det når man står uden cykel!

Kender det alt for godt.. Igennem årene har jeg fået stjålet en Marin Indian Fire Trail, en Mongoose, en DiamondBack, en Cube og sidst min kære Klein attitude. Har ikke gidet at købe ny cykel siden min Klein blev stjålet for 4 år siden

torsdag, 16. april 2009, 10:40

hvad siger i om Mac ?

Har også en Macbook Unibody 2.4 og den er helt fantastisk. Har dog kun kørt spil som COD4, left4dead og trackmania, men dem æder den også uden problemer. I forhold til Macbook Air, ville jeg helt klart vælge Macbooken. Den er stadig yderst transportabel og man får en del mere ydelse for mindre penge end Air'en. Hvis du overvejer at opgradere ram og HD, kan du ligeså godt selv gøre det. Kræver ikke nogen særlige færdigheder at skifte det selv. Størrelsesmæssigt er 250 GB måske liiige i underkante...

søndag, 29. marts 2009, 13:25

Dine yndelings apps til Itouch / Iphone :)

Bruger mest: Flick fishing Tiki Towers Remotepad Tap Tap Tv.nu

mandag, 23. marts 2009, 11:06

Mac brugere HJÆLP!

Til hurtigt at danne mig et overblik over åbne vinduer, plejer jeg bare at bruge Expose. Ellers kan du højreklikke på dit firefox ikon i docken og der kan du skifte mellem de vinduer du har kørende. Hvis du vil åbne en mappe, billede, dokument eller lignende kan du bruge cmd+o. Og delete er cmd+backspace

tirsdag, 10. marts 2009, 12:29

Mac brugere - Software til spil af WAR

Bruger selv Parallels når det er nødvendigt, men har ikke rigtig prøvet at køre spil igennem det. Du kan eventuelt hente en trial og se hvordan det kører. Ellers har jeg hørt at Crossover skulle være at foretrække til spil, men har heller ikke selv erfaring med det.

lørdag, 7. marts 2009, 13:10

Hvad er det underligste du har set på Youtube

En batman on drugs mere: http://www.youtube.com/watch?v=T6mM7BeGjGE

mandag, 2. marts 2009, 11:46

Størrelsen af MacBook taster?

Ser umiddelbart ud til at størrelsen på knapperne er præcis samme størrelse på mb'en og keyboarded. De har også begge en lidt ru overflade modsat unibody der har helt glatte taster. Jeg er dog ikke sikker på at farven er præcis den samme. Det ser ud somom at tasterne er keyboarded er lidt mere grålige hvor mb'ens er mere en "blød" hvid. Lidt svært at forklare og det kan godt være at det bare er øjet der driller Har desværre ikke noget kamera så jeg kan illustrere det

mandag, 9. februar 2009, 21:30

"æ", "ø" or "å" i html? #2

Du skal sørge for at skrive dem inde i din kildekode, og ikke i en WYSIWYG editor eller lignende Prøv at paste noget fra kildekoden hvor tegnene burde være, så er det lidt nemmere at forholde sig til.

søndag, 8. februar 2009, 20:32

Compaq - Internet FART!

Hvis du mener 0,5 kb/sec og ikke 0,5 mb/sec, så kan jeg godt forstå din frustration. Men 0,5 mb/sec er da ikke helt dårligt. Har du prøvet at hente fra samme kilde på flere forskellige maskiner? Og hvor hurtigt er din opkobling?

torsdag, 5. februar 2009, 12:01

Quicktime eller MPC på Mac

Quicktime er vist ret begrænset hvad angår ekstra features, inkl muligheden for at lave en playliste. Du kan evnt kigge på Cellulo som bygger på Quicktime, men med de funnktioner som du efterspørger. Ellers er der også altid VLC

mandag, 2. februar 2009, 13:22

Brænderprogram til Mac

Burn http://burn-osx.sourceforge.net/ Det er open-source og dækker alle de behov jeg har. Når du skal brænde til PC vælger du bare Joliet eller "Mac + PC", så skulle der ikke være nogen problemer.

fredag, 30. januar 2009, 15:25

ang macbook dvale tilstand

Er ikke sikker på at macbooken har skide godt af at den bliver transporteret rundt i en taske i tændt tilstand Du kan hente et værktøj her, hvor du selv kan styre hvad der sker når du lukker den. Har ikke selv prøvet det, så ved ikke hvor godt det virker. Hvis du bruger en ekstern skærm og gerne vil have macbooken lukket, så du kun har den eksterne skærm aktiv, er et smart trick at smide en ekstern enhed(f.eks en usb-stick) i efter du har lukket låget. Når du gør det, så vågner den op fra vågebl...

mandag, 26. januar 2009, 19:21

5.25" opbevaringsskuffe

Noget i den stil her?: http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php…er=74846&type=0

lørdag, 24. januar 2009, 12:25

Gode blogs omkring webdesign og webudvikling?

Kan anbefale pdftuts og nettuts samt et par stykker af de andres sites der er med i envato netværket. Læser dem selv dagligt

tirsdag, 20. januar 2009, 12:51

Ny bærbar hvilken?

Citeret Oprindeligt indlæg af Svan Citeret Oprindeligt indlæg af mojn Citeret Oprindeligt indlæg af Svan Har aldrig brugt mac før, hvordan er det med Office? Nogen problemer man kan løbe ind i? Kører selv med Office 2008 på min macbook og det virker opåklageligt. Har endnu ikke haft nogen problemer. Okay hvad med støj niveau er der en blæser der larmer som en sindssyg ligesom i min nuværende? xD Min macbook er den nye unibody med 2,4 og den siger IKKE en lyd. Havde læst flere steder inden jeg k...

tirsdag, 20. januar 2009, 11:09

Ny bærbar hvilken?

Citeret Oprindeligt indlæg af Svan Har aldrig brugt mac før, hvordan er det med Office? Nogen problemer man kan løbe ind i? Kører selv med Office 2008 på min macbook og det virker opåklageligt. Har endnu ikke haft nogen problemer.

torsdag, 15. januar 2009, 17:47

Søger lidt hjælp til lidt mere Mac viden

I den nye version af firefox har de integreret teknologien i selve firefox. Kan du hente her: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html Og du har enda endnu flere muligheder end i safari. To fingre: Pinch: zoomer hele hjemmesiden Roter: skifter mellem tabs Tre fingre: Til siderne: skifter frem og tilbage i din historik Op: Går til toppen af siden Ned: går til bunden

onsdag, 10. december 2008, 19:38

Grafisk design site

Er langt hen af vejen enig med Macimuz De lyse nuancer og få kontraster er egentlig en meget god start. Jeg ville dog vælge en anden end den grønne(især med gradient i top-menuen), da den er lidt kedelig at kigge på. En anden grøn kunne sagtens fungere, det er bare lige den nuance af grøn der ikke lige tiltaler mig. Og som du selv påpeger så er der også lige voldsomt meget skygge på boksene. Skyggen falder også forskelligt på topboksen og indholdsboksen. Ved ikke hvordan det ville se ud, men med...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.