Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 707.

torsdag, 21. juni 2007, 17:56

Forfatter: b34tz0r

Problem med at installere vista

Hejsa, jeg har lige købt Vista Home Premium, men jeg kan ikke få det installeret. Jeg prøver og installere vista på en sata hdd som bios godt kan læse. Mit problem er at første gang jeg booter fra cd, så åbner den en skærm med de ting jeg nu kan gøre (installere vista og se alle de der tools) men hvis jeg trykker OK til og installere vista, så kommer der først en skærm hvor der står "windows is loading files...", og så kommer der en load skærm, men derefter genstarter den bare. Hver gang jeg så ...

torsdag, 14. juni 2007, 20:27

VF700-CU og et X1900 ?

Hejsa jeg vil hører om det er muligt og montere en Zalman VF700-CU på et ATI Radeon x1900 eller x1950 ? Jeg har været lidt runt på Zalman's hjemmeside, og der står ikke noget om, at man ikke kan, dog heller ikke om man kan. Det skal helst være sådan at jeg ikke skal begynde og borer nye huller og sådan.

tirsdag, 12. juni 2007, 21:00

Socket 939 og DDR2 ?

Citeret Originally posted by Svan Findes ikke desværre... Du skal over i AM2 for at bruge AMD og DDR2 ram sammen... Ok, det var dog surt. tak for det hurtige svar

tirsdag, 12. juni 2007, 20:39

Socket 939 og DDR2 ?

Hejsa jeg skal til og købe et nyt mobo, og jeg har kigget lidt rundt, jeg har en 939 processor som jeg helt ikke vil udskifte, derudover har jeg også nogle DDR2 Ram liggende, jeg har ikke kunne finde nogle mobo's med den kombination, altså med en socket 939 og til DDR2 Ram. Nogle som ved om det er muligt og få ? hvis det er muligt og få det, så giv gerne et link

søndag, 27. maj 2007, 20:30

Problem med lotro

Hejsa, jeg har fået anskaffet mig lotro, som jeg i øvrigt synes er vildt fedt, mit problem er så bare at det lagger i alle film i spillet, også den film hvor producentens logo kommer frem. Det lagger ikke inde i spillet, kun i de film der nu kommer. Jeg har prøvet og sætte gfx sættings ned, men det hjælper ikke

fredag, 11. maj 2007, 23:02

Jewelcrafting +75 ? (horde)

Hejsa, da jeg er en meget erfaren wow spiller, så piner det mig at skulle spørge, men jeg kan ikke finde Jewelcrafter traineren som kan lærer en skills +75 (Expert) den træner i Silvermoon City siger ikke hvor jeg kan gå hen for og få træning og jeg kan ikke finde det i nogle af de ande byer.

fredag, 3. november 2006, 20:48

hvilke prffesioner giver mest guld?

Jeg vil helt sikkert sige mining og herbalism, det er bare surt at man kun kan have 1 tracker på, på en gang. Hvis du finder de rigtig områder så kan du tjene kassen på ingen tid, som herbalist.

lørdag, 12. august 2006, 18:27

Instal. af drivere på en Pavilion t3000

Nu har jeg så prøvet lidt af hvert. Men stadig uden held.. Når jeg installere AC 97 stopper den midt i installation og siger at driveren ikke kan installeres Jeg ved ikke om det kan være fordi jeg kun kører med win Xp pro SP1, og ikke sp2 ? Edit : Jeg har formateret igen og det virker stadig ikke. Jeg tror bare jeg køber et nyt lydkort.

fredag, 11. august 2006, 21:55

Instal. af drivere på en Pavilion t3000

Hej jeg har formateret en HP Pavilion t3000 og er ved at installere drivere. Det er gået rimelig nemt med at installere det meste men onbord lydkortet vil bare ikke installeres. Jeg har hentet driverne på HP.dk (det er det eneste sted jeg kan finde drivers til maskinen). Når jeg installere dem fra den exe fil jeg har downloadet, så udpakker den en masse filen og siger at jeg skal bruge Enhedshåntering, til og installere driveren og vælge det dir. som den har udpakket filerne til. Men den siger a...

søndag, 11. juni 2006, 20:07

Full-screen Glow Effect

Jeg spiller også med det, jeg synes nu at være fuld og have det på er et godt mix

søndag, 11. juni 2006, 19:17

RE: Fed Ide

Citeret Originally posted by MPS8210 Har selv købt lige købt ny pc. og har købt alt over bla. Ebay i tyskland. og sparede en del. har bla. købt disse ram http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=350938 Til 1100 kr. Så tag den. (og det er fra en PC butik i tyskland.) Købte også nyt kabinet til 720 kr. med 550 W strøm. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=130984 Købte denne skærm. http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=610661 stod den gang til 2788 kr. jeg fik den for 2170 Se e...

torsdag, 1. juni 2006, 21:17

Zulu rocks

Jeg kommer også sammen med KarGa. Jeg glæder mig til og hører alle sammen, jeg ved at Karga er vild med Mew.

torsdag, 25. maj 2006, 11:16

Skift fra ATI til nVidia = Total Krampe!

ellers prøv og installer driverne igen og så slette dem, så du ikke kun skal slette nogle rester. kunne måske være derfor den fucker.

torsdag, 18. maj 2006, 11:05

ASRock 939Dual-SATA2 godt eller dårligt?

Citeret Originally posted by Simon Bay Jo man kan vel os bruge en cd ja sry er lidt noob på det område, men skal jeg så bare gøre det samme med en cd som med med diskette ?

torsdag, 18. maj 2006, 10:01

Ok, er der ikke en måde at gøre det på uden at skulle bruge diskette ?

torsdag, 18. maj 2006, 08:07

Citeret Originally posted by Fragman Citeret Originally posted by b34tz0r Kan man ikke OC uden at hente den bios update ? Edit: Det er kun Cpu jeg tænker på. Hvis man skal installere OCWBETA bios, skal man så updatere sin standart bios først ? Er OCWBETA bios en form for mod til ens bios eller er det en "rigtig" bios version? man KAN godt oc uden at flashe sin bios..men ofte bliver de ustabile hurtigere og mangler muligvis nogle funktioner. og ja...det er en bios for sig selv....der findes ikke...

onsdag, 17. maj 2006, 09:03

Kan man ikke OC uden at hente den bios update ? Edit: Det er kun Cpu jeg tænker på. Hvis man skal installere OCWBETA bios, skal man så updatere sin standart bios først ? Er OCWBETA bios en form for mod til ens bios eller er det en "rigtig" bios version?

tirsdag, 9. maj 2006, 19:31

RE: Wow filmatiseres

hehe ja lyder godt, elsker e3's overraskelser men håber da det bliver til noget, kunne være fedt.

tirsdag, 9. maj 2006, 10:44

RE: Dit erhverv - Hvad består det af

Jeg er blikkenslager, jeg laver badeværelser og radiator ænlæg

fredag, 31. marts 2006, 14:44

Figthers guild (oblivion)

Ok tak for det, det vil jeg lige tjekke ud. Og karga du kan jo bare se på det kort du fik med spillet da du købte det...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.