Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 326.

mandag, 13. august 2012, 20:58

Forfatter: Night_Hawk

Canon EOS 600D tele objektiv

Hej alle sammen Jeg har lige anskaffet mig et Canon EOS 600D som jeg er super glad for, vil dog gerne have et all round objektiv med mulighed for at tage billeder af børnene når de f.eks. Prøver et eller andet i Djurs Sommerland. Std kit kan ikke bruges til ret meget mere end billeder i haven og porttræt billeder. Hvad skal jeg vælge, godt med tele og og fuld understøttelse af canon 600d Gerne med link og evt erfaring

lørdag, 1. august 2009, 08:28

Ny bærbar til 5000,-

Citeret Oprindeligt indlæg af sENITY Ja, ville helt sikkert vælge HP. Fandt en billig, men fin til pengene fra laptops.dk http://www.laptops.dk/product_info.php?p…524e6f02614693d er faktisk ikke dum efter min mening - hvad med HDMI - kan ikke lige se den skulle have det, men er det ikke et HD kort der er i ??

tirsdag, 23. juni 2009, 17:36

Billigt bundkort søges

Mange tak for hjælpen. Jeg må hellere se om jeg kan få mit windows 7 RC på en cd inden

torsdag, 11. juni 2009, 19:05

Billigt bundkort søges

Mange tak for svar, er prisen virkelig omkring de 1000 kr? er der ikke noget der er nogenlunde og som opfylder mine krav til det halve - hvis ikke køber jeg sku det til 1000

onsdag, 10. juni 2009, 17:13

Billigt bundkort søges

Hej alle sammen Jeg har i tidernesmorgen postet dette emne ang. ASUS P5K Premium Wifi-AP black pearl Edition Jeg har stadig problemer med det board og gider ikke bruge mere tid på det. Jeg har derfor tænkt mig at købe et billigt bundkort der kan bruges sammen med mit andet hardware og så installere windows 7 på skidtet. Lige mit nuværende hardware som det skal passe med. 1 x Intel Core 2 Quad Q6600 / 2.4 GHz Processor 1 x Inno3D GeForce 8800GTS 640 mb 2 x Corsair TWIN2X2048-6400C4, 2x1024MB 1 x ...

mandag, 9. februar 2009, 15:00

WLAN printer - hvilken?

Hej alle sammen Overvejer at købe mig en WLAN printer og en bærbar computer, nogen der kender en stilfuld, ok billig, god og stabil printer med WLAN???? Takker på forhånd

søndag, 16. november 2008, 17:12

Bærbar til studiebrug

følger også med, håber der er en der kommer med en brugbar god computer til 6000/8000 der også er nogenlunde køn, helst med 13,1 skærm lytter

onsdag, 17. september 2008, 21:20

Nyt kamera

Citeret Oprindeligt indlæg af Night_Hawk Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Canon har lige offentlig gjort G10 i dag så om ikke andet må den være valget hvis det er. Dog vil jeg sige at hvis du ikke er overbevist om at du vil lege med det her så er jeg ikke sikker på at et dslr er en god ide. Det er alt andet lige et større kamera at slæbe med. Det er bedre med et mindre og lidt dårligere kamera hvis det betyder du for det brugt. Før du køber noget så tænk meget over hvad det egentlig er du v...

onsdag, 17. september 2008, 21:17

Nyt kamera

Citeret Oprindeligt indlæg af _WHAT_ Canon har lige offentlig gjort G10 i dag så om ikke andet må den være valget hvis det er. Dog vil jeg sige at hvis du ikke er overbevist om at du vil lege med det her så er jeg ikke sikker på at et dslr er en god ide. Det er alt andet lige et større kamera at slæbe med. Det er bedre med et mindre og lidt dårligere kamera hvis det betyder du for det brugt. Før du køber noget så tænk meget over hvad det egentlig er du vil med det og ikke mindst hvad du gerne v...

onsdag, 17. september 2008, 20:06

Nyt kamera

Hej alle sammen Hvad skal man vælge, er total nybegynder - overvejer et 4 GB eller 8 GB mem. kort, uanset hvilket kamera jeg vælger. Canon powershot G9 Canon 450D Canon 400D Kan nu godt lide spejlreflex idéen, men til fest billeder og opdagelse af ny måder at tage billeder på er G9 så ikke sagen? Fortæl fortæl

lørdag, 26. januar 2008, 17:48

Alle resterne(Geforce 8800GTX, 20" Samsung LCD mm)

Citeret Oprindeligt indlæg af ZalastaQuikos Link til skærm: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388411 Tak - havde lige håbet det var en 204B, kunne godt have brugt en mere

lørdag, 26. januar 2008, 17:40

SV: Alle resterne(Geforce 8800GTX, 20" Samsung LCD mm)

Citeret Oprindeligt indlæg af ZalastaQuikos Jeg har haft en tråd på dette, men det blev lidt uoverskueligt...så laver en på resterne... Nvidia Geforce 8800GTvar solgt med køber svarer ikke) FAST PRIS 1600Kr(i hurtig handel i dag)(ligner et ASUS...) Resterne sælges for 2000Kr, DVS: Asus P5N32-e SLI bundkort(1130Kr) FAST pris 500Kr Kabinet og PSU(400W) FAST pris:200Kr SB x-fi extreme audio (269Kr) (PCI) FAST pris:150Kr 20” samsung skærm(næsten ny og med kvittering…) FAST pris: 1300Kr Ellers kan m...

lørdag, 1. december 2007, 12:52

P5K Premium/WiFi-AP: SATA controller

Hej alle sammen Grundet de mange problemer med SATA/RAID og alt det der, der er sku godt nok mange problemer med SATA relaterede fejl på dette bundkort, har jeg købt et SATA II RAID 1220SA controller kort. Jeg har allerede 2 x WD 320AAKS i RAID med den org. SATA controller fra bundkortet og jeg har installeret windows på dem samt alle andre programmer. Information om hvilken hard- og software jeg har installeret: CPU: Q6600 P5K Premium/WiFi-AP 2 x 320 WD AAKS SATA II disc (i RAID mode – SATA 150...

fredag, 19. oktober 2007, 12:43

ASUS P5K Premium Wifi-AP black pearl Edition SATA problem?!

Citeret Oprindeligt indlæg af Johnny Citeret Oprindeligt indlæg af Night_Hawk Citeret Oprindeligt indlæg af Johnny ØHH, jeg har asus p5k-e wifi og kører raid0 med to raptordiske og det spiller bare men det er så i win xp. Så det må da være lorte vista igen igen Aner det ikke, men nu vil jeg forsøge lidt npr jeg kommer fra job. Jeg vil tage strømmen fra mine diske og putte en ekstra i og ændre til IDE i bios - se hvad den siger og alt går godt, så ved jeg i hvertfald at det er noget med bios og ...

fredag, 19. oktober 2007, 11:47

Citeret Oprindeligt indlæg af Johnny ØHH, jeg har asus p5k-e wifi og kører raid0 med to raptordiske og det spiller bare men det er så i win xp. Så det må da være lorte vista igen igen Aner det ikke, men nu vil jeg forsøge lidt npr jeg kommer fra job. Jeg vil tage strømmen fra mine diske og putte en ekstra i og ændre til IDE i bios - se hvad den siger og alt går godt, så ved jeg i hvertfald at det er noget med bios og ikke et hardware problem (tror helt sikkert det er en crappy bios og en crappy...

fredag, 19. oktober 2007, 07:54

Citeret Oprindeligt indlæg af dMITIj er der ikke noget med man skal trykke alt/ctrl F4 for at oprette RAID0 og bagefter ind i BIOS og sætte sata til bagefter?. om ikke andet så hop ind på ASUS forum og kig undere jeres mobo. De er oprettet i RAID det er desværre bare problemer med at holde den i RAID eller på anden måde at få controleren til at virke ordenligt - overvejer at geninstallere

torsdag, 18. oktober 2007, 15:16

Citeret Oprindeligt indlæg af snow kunne ikke engang få installeret xp da jeg lavede raid0 på mit p5k deluxe, og det samme var tilfældet på mit p5w64, endte med at jeg købte en pcie raid controller og det kører bare derud af Har vi link til sådan en og hvad koster sådan en satan - har du ellers samme bundkort?

torsdag, 18. oktober 2007, 14:33

bumb Ønsker lige at der er flere der hjælper - jeg har virkelig brug for hjælp

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.