Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 22. maj 2018, 11:48

Forfatter: HerrMansen

Hjælp til fastsættelse af pris

Mit udgangspunkt er 50% af markedspris som udgangspunkt, så man har lidt folk kan byde op på.

søndag, 20. maj 2018, 18:17

Intel CPU NC7300

Hvis hvad Acer skriver på deres hjemmeside er korrekt, kan du skyde en pind efter den ide. Der er godt nok den påkrævede 16 PCI-Express port på selve bundkortet, MEN det første du skal bide fat i, er at kabinettet er bygget såkaldt i "low" profil (Det er ikke bredt nok til at et "full" size grafikkort kan sidde i det), så det bedste du kan smide i den er et 1050(TI) i en Low Profile udgave (Se link nedenfor) Et mere alvorligt problem er strømforsyningens størrelse (Acer skriver 65W, men jeg tviv...

lørdag, 19. maj 2018, 09:53

Hvilken ssd M2 disk 2018

TLDR: 970 er den helt nye generation af Samsung's consumer NVME'er, som erstatter 960 serien. Pro kører typisk lidt hurtigere end Evo, og jeg mener Samsung tilbyder lidt bedre 5års garanti betingelser på dem end Evo? Jeg ville bare nappe den WD Black og komme videre med livet, medmindre du har planer om video redigering i den nærme fremtid. Den ekstra hastighed er så svært at lægge mærke til i praksis ved spilbrug, at jeg stadigvæk ikke har været helt tilfreds med at bruge ekstra på en 960 Evo t...

fredag, 18. maj 2018, 19:45

køling til m.2 drev

"7-21 dage" lyder ærlig talt som om at de bare bestiller hos EKWB selv ved behov (for at sige de har varen på siden) og sender videre til kunden.

fredag, 18. maj 2018, 15:49

køling til m.2 drev

Det er desværre helt normalt for alt der hedder Vandkøling og diverse tilbehør fra samme producenter. Du kan eventuelt høre Coolerkit om de kan skaffe dem, hvis du ikke gider forbi EKWB's egen hjemmeside - Tvivler dog på de kan hive dem hjem hurtigere end hvis du selv bestiller. Men igen - De dør ikke af at sidde uden en heatsink på kort sigt. Det er mest de lidt dyrere/hurtigere NVME baserede drev der har varmeproblemer over tid - specielt hvis de monteres i M.2 slots lige under grafikkortet.

fredag, 18. maj 2018, 13:51

køling til m.2 drev

De behøver det ikke strengt taget, men de lever nok lidt længere på sigt hvis du sætter en på. De lidt dyrere NVME stænger har også en tynd kobber køler monteret under klistermærket - Og de store der sidder på PCI-E kort som et grafikkort er typisk 90% Køleblok i forvejen. Men som udgangspunkt vil jeg foreslå EKWB's M.2 kølerhoveder hvis du skal have noget. https://www.ekwb.com/shop/water-blocks/s…ks/m2-heatsinks

fredag, 18. maj 2018, 12:11

Hvilken gaming Chair (Stol)

En mand (og stol) efter mit hjerte.

mandag, 14. maj 2018, 23:16

Sort skærm

Er EPS kablet koblet i? Det er et 4+4pin kabel der typisk skal monteres helt oppe til venstre ved siden af bagportene på bundkortet. Tag grafikkortet helt ud samt alt undtagen en RAM klods (Placeret i den port der er længst mod fronten) - Stadigvæk intet billede?

lørdag, 12. maj 2018, 15:52

8700k og varme

Hvis du planlægger at presse CPU'en så meget som muligt på OC siden uden at betale en formue, så er Z370 Taichi det bedste bud. Det er den stærkeste strømstyring i det prisområde.

lørdag, 12. maj 2018, 07:41

Manglende CPU PCIe lanes

Nu er jeg ikke en haj til lanes, men er det ikke fordi at lydkortet æder 2 lanes inden den sidste SSD har noget at sige? 8 til GPU 4 til SSD1 2? til Lydkort 4 (eller 2 rettere) til SSD2

fredag, 11. maj 2018, 19:17

Spørgsmål til billig selvbygger gamer

Det er en fin kombination af dele du har der - Og som du selv pointerer er Ryzen ikke helt prisdygtig her (Og så skal du også overclocke for at indhente en smule, og du opnår aldrig helt den samme rå-spil ydelse)

tirsdag, 8. maj 2018, 16:01

Stresstest og crash.

Jeg kan sagtens melde mig på holdet over Ryzen ejere der ikke får fuld hastighed af RAM. Mine Hynix baserede 3200Mhz TridentZ vil simpelthen ikke over 2933Mhz (med XMP settings ellers) så snart CPU'en er oppe at overclocke. Samsung's moduler skulle klare presset bedre, men det er sgu lidt af en jungle at finde data om.

søndag, 6. maj 2018, 16:44

(ultra) bred gaming skærm? (løsning, LG 32GK850G)

Windows 10 og HDR er stadigvæk ikke to ting der rimer - Der er konstant problemer med det ene eller andet, og jeg opgav selv til sidst at bruge det efter ugers frem og tilbage med alle mulige fixes.

fredag, 4. maj 2018, 17:15

8700k og varme

Den samlede volumen er nok meget det samme, men jo. En 212X fylder self. en del mere ovenpå CPU'en end en AIO. Og H60 er også en udmærket køler (Der lander en anmeldelse af 2018 refresh'en lige om snart. )

fredag, 4. maj 2018, 09:09

8700k og varme

Jeg ville personligt nappe 8600K til gaming i stedet for, da de ekstra hyperthreads ikke giver dig noget i praksis i langt, langt de fleste spil. Jeg kan dog se at Komplett kun har den pakke med en 212X køler - Hvilket ikke er en dårlig køler til stock ydelsen, men den er ikke helt så stille som H60'eren.

torsdag, 3. maj 2018, 22:31

8700k og varme

Der er ingen tvivl om at Coffee Lake CPU'erne bliver varmere end Kaby og Skylake - Mest fordi at du pludselig har flere kerne og dermed tråde der kan belastes. Det er også derfor at delidding er blevet så populært, da man ofte kan smide en 10-20 grader når man går efter et højt overclock (det giver ikke meget ved et lavt eller ingen overclock)

torsdag, 3. maj 2018, 19:37

Edbpriser har fået en grafisk overhaling

De har en del vej endnu. Bare prøv LGA1151 uanset producent og se hvor rodet oversigten er.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.