Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 70.

mandag, 7. november 2016, 23:05

Forfatter: AtotehZ

K: i7-2700k el. i7-3770k el. i5-3570k

Vil lige melde ud at han har valgt at købe nyt i stedet. Han mente godt han kunne få penge sammen til i5-6600k + ram + mobo. Jeg er stadig interesseret i at høre hvad i mener en LGA 1155 high end CPU er værd.

mandag, 7. november 2016, 20:13

K: i7-2700k el. i7-3770k el. i5-3570k

Hey Tweakers, Jeg er ved at hjælpe en kammerat med at opgradere hans computer. Hans CPU er det svageste punkt. Derfor vil jeg høre om nogen af jer har en brugt i7-2700k, i7-3770k eller i5-3570k liggende. Hvis hans computer bliver opgraderet med en sådan CPU vil han kunne holde sin computer ud til han har fået sparet op til en ny. Dette er dog naturligvis kun relevant hvis han kan få en god pris og kun hvis han beslutter sig for at opgradere brugt midlertidigt. Håber at få nogle bud.

søndag, 3. juli 2016, 07:14

Råd til køb af brugt stationær(4000,-)

Hey Tweakers, Jeg er ved at finde en brugt stationær til en ung knægt i et andet forum og har fundet denne: i5 4670k GTX 770 16GB DDR3 120GB SSD 1000GB HDD 4000,- Nogen der er interesseret i at matche denne med noget bedre eller skal jeg sige til ham jeg har fundet det han leder efter?

onsdag, 8. april 2015, 17:32

Vurdering af brugt GTX690

Hey Tweakers, Jeg har tænkt mig at sælge mit GTX690, men er ikke sikker på hvad jeg skal sælge det for. Prisen er faldet på det sidste, hvad vil i tro er en realistisk pris? NB: Jeg lavede en lignende tråd nogle måneder tilbage, men markedet har ændret sig siden.

onsdag, 28. januar 2015, 17:11

Brugt Asus Nvidia Geforce GTX 690 anslået værdi?

Tak for jeres svar. Jeg tror den bliver sat til salg for 2000kr inden længe.

onsdag, 28. januar 2015, 00:51

Brugt Asus Nvidia Geforce GTX 690 anslået værdi?

Hej Tweakers, Jeg overvejer at skifte mit grafikkort ud. Det gamle er et Asus Nvidia Geforce GTX 690, og jeg vil have fundet ud af ca. hvad det er værd. Det ligger stadig fornuftigt på charts over grafikkort og udfordrer GTX 980 hvis nypris er 4300kr eller mere. GTX 980 har en klar fordel når det kommer til strømforbrug, men det er det hele. [TEST: GTX690 vs GTX980]

onsdag, 16. april 2014, 09:23

K: G19 spacebar 50kr. + fragt

Hej Tweakers, Jeg mangler en space-bar til mit G19, så hvis i sidder med et defekt G19 keyboard med en funktionel space-bar og vil tjene lidt penge vil jeg gerne købe den. Metalbøjlen på bagsiden af tasten skal medfølge. Håber at se nogle bud det er træls at have det liggende med en defekt tast.

tirsdag, 15. oktober 2013, 10:45

total utilregnelig sassy / kingkooong / dabzedas / Henrik Wiuff Gørløse

Citeret fra "hmm" den 4/7-2013 blev jeg også snydt. af en person som udgiver sig for kim willumsen og en magnus willumsen. kim willumsen lovet at overføre 6500kr til min konto. som aldrig blev til noget. og hans søn magnus willumsen afhentet computer samme dag som kim willumsen lovet at overføre de 6500kr. jeg har aldrig set hverken penge eller fået min maskine tilbage igen. jeg har politi anmeldt dem begge to. så hvis der er andre som støder ind i en kim willumsen eller magnus willumsen så lad...

fredag, 21. juni 2013, 05:12

GFX GTX 580 el. lign.

Tak, Nu ved jeg hvordan jeg kan regne med priserne er.

onsdag, 19. juni 2013, 18:49

GFX GTX 580 el. lign.

Hey tweakers, Jeg er på udkig efter et GFX til min kammerat. Han har ikke ret mange penge, men hvis der er nogen der har et GTX 580, eller et kort der yder tilsvarende til salg, vil jeg gerne høre hvad i forventer at få for det. -Kenneth

tirsdag, 28. maj 2013, 21:54

Køb af USB Mini 8-pin kabel

Der er stor forskel på de 2, der står ikke micro i overskriften Det skal bruges til at oplade et sæt bluetooth in-ear høretelefoner. http://www.jaybirdstore.com/s.nl/it.A/id.326/.f http://www.halfnutdevelopment.com/wp-con…-Headphones.jpg

mandag, 27. maj 2013, 19:43

Desværre. De har ikke den rigtige. Ellers tak for hjælpen. Andre bud?

mandag, 27. maj 2013, 17:17

Hey Tweakers, Jeg mangler et USB Mini 8-pin til USB kabel. Det er ikke til at få fat i. Det ser sådan her ud: Har i en idé om hvor jeg kan købe et?

onsdag, 8. maj 2013, 22:07

Netflix mister indhold fra Warner, MGM og Universal

Det bedste svar jeg kan give dig er at det er det "misreported information" de snakker om. Medmindre du altså har et Amerikansk abonnement. Snapshot af en anden gren af samtalen: http://www.mediafire.com/convkey/12f7/vl…g.jpg?size_id=5 Deres Twitter side: https://twitter.com/WarnerArchive (samtalen er stadig på første side)

onsdag, 8. maj 2013, 19:29

Netflix mister indhold fra Warner, MGM og Universal

Nyheden her er baseret på ukorrekt information. Jeg har snakket med WarnerArchives på twitter og de afkræfter det fuldstændigt. Min samtale med dem er her nedenunder. --- (...) Mig: "Referring to pulling Warner Bros content from other services. It makes it tough for consumers with several services." Warner Archives: "You can look at this feed from last week for more details on how that story was completely untrue." Mig: "Then I apologize. I had understood it like this was something up and coming...

onsdag, 8. maj 2013, 01:10

Buffalo WZR-600DHP

Citeret fra "emilpapis93" Nu har jeg ikke lige tjekket det men prøv på en tysk eller engelsk hjemmeside. De har gerne et større udvalg og du kommer af med det samme som her i DK. Problemet er at hvis den købes i udlandet har jeg ikke samme forbrugerrettigheder og fragten er en del dyrere.

tirsdag, 7. maj 2013, 17:59

Buffalo WZR-600DHP

Hey tweakers, Hvor kan jeg købe en Buffalo WZR-600DHP i Danmark? Jeg har ledt længe, men det ser slet ikke ud til at den bliver solgt herhjemme. Håber i kan hjælpe med at finde ud af det.

tirsdag, 12. februar 2013, 08:58

Udskifter Intellimouse Explorer 3.0

Jeg har bestilt en G700 og en Roccat Kone+ nu. Så får vi at se hvad der passer bedst

mandag, 11. februar 2013, 20:55

Udskifter Intellimouse Explorer 3.0

Hey tweakers, Jeg skal have skiftet min Intellimouse Explorer 3.0 ud da den er slidt. Jeg er meget glad for musen og overveje at erstatte den med en mus af samme model, men ville lige høre hvilke alternativer der er. Det jeg godt kan lide ved Explorer 3.0 er at den er stor, men stadig god at holde om. Jeg bryder ikke om de muse der smutter ud af hånden på én med mindre man holder godt fast. Jeg har prøvet et par SteelSeries muse og de var bestemt ikke noget for mig. Jeg led under førnævnte probl...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.