Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 132.

lørdag, 19. maj 2018, 14:14

Forfatter: Ronin2300

køling til m.2 drev

Med de priser er der jo heller ikke nogen grund til ikke bare at bestille direkte fra EK. Hver gang jeg har skulle bruge dele fra EK så har jeg bare brugt deres shop direkte. Fungerer uden problemer

onsdag, 9. maj 2018, 13:53

I tvivl om jeg kan have 4 blokke?

Du kan sagtens bruge alle frie RAM slots i dit kort uden problemer. Bare husk at få RAM af samme mærke og model for at være sikker på at de snakker bedst sammen.

onsdag, 9. maj 2018, 13:49

Stresstest og crash.

Citeret fra "nitan" Lige en update. Jeg har brugt AIDA64 til stresstest, jeg kan med XMP 1866Mhz få den til at teste 15 minutter før den crasher. Men kan se at der er en gradvis kurve i forhold til stabilitet desto længere ned jeg sætter den i hastighed. Lige pt. tester jeg med CPU og Ram på Default, hvilket gør at jeg kun kan køre 1066Mhz på mine RAM. Men må nok ærligt indrømme at jeg da efterhånden overvejer at gå tilbage til Intel, eller tilbage til mit Core i5 4460 og DDR3 system. Igen så b...

tirsdag, 8. maj 2018, 15:00

Stresstest og crash.

Citeret fra "nitan" Det er eddermane en god post du fik skrevet der Jeg vil forsøge at sætte clock hastigheden ned på rammene. Så må jeg lige læse lidt om Ryzen 2 evt. har løst dette problem, for så kunne det være værd at skifte ud selvom systemet er forholdsvis nyt Men igen, 1000 gange mange tak for den grundige og gode forklaring. Min erfaring er ihvertfald at det er blevet noget bedre med Ryzen 2 men Ryzen og Zen er bare lidt mere følsom med RAM end Intel desværre så det kan også afhænge af ...

tirsdag, 8. maj 2018, 13:21

Stresstest og crash.

Der kan være mange forskellige årsager til at det crasher for dig med lige netop det program og ikke andre. De forskellige stresstests belaster tingene på forskellig måde og det lader til at netop RealBench rammer et eller andet som får det til at gå ned. Nøjagtigt hvad det er og ikke mindst om der kan gøres noget ved det kan være noget af en jungle at finde ud af. Men det er også vigtigt at have i tankerne at de fleste syntestiske stresstests belaster systemet MEGET mere end du typisk vil oplev...

mandag, 23. april 2018, 07:24

1080p vs 1440p?

Nu svarer jeg primært baseret på mine oplevelser og ikke fordi jeg har nogen hårde tal på nøjagtig hvor stor pixeltætheden er hvilket formodentligt også varierer en del. Jeg har dog i LANG tid haft en 27" 1440 skærm som min primære og en 27" 1080 som min sekundære. Imellem de to var der en tydelig forskel i hvor klart og "sprødt" billedet stod så helt klart en fordel til 1440p. Generelt synes jeg at 1080p som PC skærm begynder at lide når størrelsen kommer over 24". Nu ved jeg du specifikt spurg...

mandag, 2. april 2018, 23:29

BUILDVLOG: EKWB vandkølet high-end mini Gaming PC - DEL 2

Citeret fra "HerrMansen" Røvfedt system - Men jeg græmmes ved tanken over at skulle skifte noget i det fremafrettet. Kunne være fedt med noget Orange Cryofuel, hvis EK en dag får taget sig sammen. Heldigvis er der jo en drain port i som letter opgaven lidt Og ja jeg synes virkeligt også det mangler i deres sortiment!

mandag, 26. marts 2018, 12:16

Selvbyg problemer

Prøv lige det som pAzquee skriver og ellers så kan du pille den helt fra og så i stedet prøve med en lille skruetrækker eller andet metal lige at kortslutte de to ben til power button stikket. Så skulle maskinen gerne starte op helt som hvis du trykkede på knappen. Hvis den ikke gør det kan det tyde på et fejl et andet sted eller i værste tilfælde et defekt kort. Men det er ihvertfald en måde at finde ud af om det evt. kan være en fejl i din power knap eller kablet fra den

fredag, 16. marts 2018, 23:34

Grafikkort OC

Absolut ingen grund til at betale mere for et med en fabriks OC. Køb den billigere og overclock selv. Jeg vil også næsten garantere at den af sig selv clocker højere via GPU Boost 3.0 hvis du har fornuftigt airflow i dit kabinet. Der er heller ikke noget der skulle forhindre dig i at overclocke selv hvis det er... Den guide som jeg har lavet som Uber linker til er et godt sted at starte

fredag, 16. marts 2018, 16:08

VINDEREN ER.... MSI GTX 1070ti Konkurrence

Så er vinderen af konkurrencen om vores GTX 1070ti fra MSI fundet! Stort tillykke til vinderen og tak til alle jer andre der deltog. Læs mere: GTX 1070ti VINDER!

lørdag, 3. marts 2018, 22:54

Hardware hjælp - Gaming setup

Det er værd at have i tankerne at mange der arbejder med grafisk arbejde ser en kurvet skærm som et minus. Kruven kan give lidt problemer når man arbejder med grafik fordi de lige linjer bliver fordrejet lidt. Det er ikke noget man ligger mærke til i spil osv men i arbejdssituationer er det noget andet og jeg har aldrig hørt en der arbejder med grafisk arbejde der ville vælge en kurvet skærm efter at de har prøvet dem. Tænk også over i forhold til det grafiske arbejde kontra gaming hvad du bruge...

mandag, 19. februar 2018, 09:35

Hjælp! Min computer fryser fast.

Er det i forbindelse med bestemt aktiviteter på computeren eller kan det ske når som helst? Er det kort eller lang tid efter du starter op eller kan det også være lidt random?

søndag, 18. februar 2018, 17:12

TEST: GUIDE: Overclock dit grafikkort med MSI Afterburner

Cool... Fedt du melder ind med dine fund Jeg synes bare heller ikke jeg har set meget fremgang i det andre kort i Pascal familien men jeg vil da ved lejlighed teste efter og så hvor stor forskellen er.

torsdag, 8. februar 2018, 09:58

Tastaturt skifter sprog.

Citeret fra "adennehy" @ Igel det er meget muligt. Jeg har lige skiftet til win 10. @ dwmc ved du hvor jeg finder jeg disse instillinger under win 10? Hvis der er flere layouts installeret så kan man som regel se det med et icon sammen med de andre nede ved uret i statusbaren. Hvis du højreklikker på den burde det få dig til indstillingerne.

lørdag, 3. februar 2018, 12:15

System buildvlog: Crystal RGB Build - Årets første system build på Tweak.dk

Citeret fra "JLAdk1" Hejsa Den "strøm-skinne" du bruger på grafikkortet, følger den med grafikkortet eller skal den tilkøbes ? EVGAs Power Link skal købes ved siden af. Ved ikke om den måske følger med til nogen af deres kort men ikke til det kort jeg brugte i maskinen her Den kan bl.a. findes HER

fredag, 2. februar 2018, 08:50

Skal jeg opgradere eller købe ny computer?

Citeret fra "Igel" Ja, din computer kan godt køre med det hardware jeg anbefaler. Nej, jeg mener ikke DDR4, men DDR3 ram. Du skal have en 6000, 7000 eller 8000 serie CPU fra Intel, for at have et system der understøtter DDR4 ram. Så Skylake, Kaby Lake eller Coffee Lake. Eller Ryzen og Threadripper fra AMD. Som jeg forstår det, så har du 4000,- i hånden, som du kan købe hardware for? Og så resten op til de 7000,- kommer fra dit gamle system som du overvejer at sælge? Det er muligt at bygge nyt f...

torsdag, 1. februar 2018, 08:24

TEST: Corsair Hydro H150i PRO RGB CPU AIO køler

Citeret fra "Palle_DK" PS. Ang. Kablet..som han vil pille af..hvorfor ??..det skal ! laves sådan til styring af flere propeller ! Det mangler bare en sort strømpe.. Nu er jeg jo inde på at det ville være rart at have muligheden HVIS man ville foretrække at styre sine blæsere via bundkortets PWM stik. Det er der jo nogen der kunne tænkes hellere at ville eller måske endda via en Fan Hub. I de tilfælde ville det jo være rart ikke at skulle forholde sig til det brede lidt uhandy kabel

tirsdag, 30. januar 2018, 10:34

Tweak News - Uge 4 - fede giveaways på menuen

Citeret fra "dwmc" det er vel på youtube man skal kommentere ??

tirsdag, 30. januar 2018, 09:12

Tweak News - Uge 4 - fede giveaways på menuen

Citeret fra "bloke" må ærligt erkende jeg ikke aner hvor man skal kommentere men here goes, fedt indslag. ville dog ønske man vidste mere om det kære gpu marked, og hvad amd og nvidia egentligt gør ved det( hvis de da overhovedet gør noget) Det er i kommentarfeltet på YouTube under videoen

tirsdag, 30. januar 2018, 09:11

TEST: Corsair Hydro H150i PRO RGB CPU AIO køler

Citeret fra "Palle_DK" Kablet til de 3 blæsere er ikke ens forbundet ,på alle 3 De får alle 3 et pwm signal (ben 4) men sence .. (ben 3),er kun forbundet til en af blæserne ! Så styrer alle 3 efter denne ene blæser smart ! Desuden så spørgsmål med en meget stor radiator Kørende passiv Vil der så være forskel på temperaturen ,om den står på højkant, eller ligger ned. Så luft kan komme op i den nede fra ?? V.h. Palle Jeg tror helt sikkert det vel betyde noget hvis det er en eller anden form for l...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.