Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 19. maj 2018, 10:58

Forfatter: noxon

8700k og varme

Skidtet er jo konstrueret til at køre varmt, så om min CPU er 40 eller 95C load er mig ligemeget, så længe det kører stabilt. Hvis i gerne vil have det højeste OC til 24/7, så er der selvfølgelig en smule at hente ved en lavere temperatur, men ellers såe...

fredag, 23. marts 2018, 21:49

Kan jeg overclock min cpu

Ja det kan du, https://www.youtube.com/watch?v=lJuhhtrdwlg.

torsdag, 8. marts 2018, 21:52

Hurtig SSD (Edit: Er nu blevet til ny pc)

Hvis du vil over i noget hurtigere skal du kigge på noget alla Samsung 960 EVO M.2. Alimindelig SATA er ikke hurtigt nok længere, heller ikke i RAID. Men nu ved jeg ikke hvad du bruger din computer til, for til almindelig brug vil du nok ikke mærke nogen forskel. *Edit Her kan du se den mod din nuværende SSD. http://www.storagereview.com/samsung_960…nvme_ssd_review

søndag, 18. februar 2018, 12:25

Min router bliver ved med at koble til og fra internettet....Hjælp!!!

Tyder på du har fået dig en mandags model, så opret en reklamation på den. Selvfølgelig sikre du dig lige at: Alle kabler er ok og sidder korrekt, evt skift dem ud med andre for at udelukke fejl. Samme problem på flere enheder, fx din mobil eller bærbar. Det ikke hjælper at genstarte router og modem.

fredag, 16. februar 2018, 20:52

TEST: GUIDE: Overclock dit grafikkort med MSI Afterburner

Testede lige benchmarken på et R9 380 kort. Hvor du får 0,3% højere FPS, får dette kort 8% højere FPS med et RAM overclock på 300MHz. Et GPU overclock på 100MHz, som er meget på det kort, giver en 6% forøgelse. Så det kan klart anbefales at overclocke RAM på de fleste grafikkort

fredag, 16. februar 2018, 19:49

TEST: GUIDE: Overclock dit grafikkort med MSI Afterburner

God gennemgang Dog lige en bemærkning omkring RAM overclock, så afhænger det af kortet. Citeret Klarer grafikkortet den længere stress test, er man klar til at overclocke RAM. Her er der dog, som jeg tidligere var inde på, som regel meget lidt reel gaming ydelse at hente. Generelt vil jeg faktisk ikke anbefale, at man overclocker sine RAM, hvis det udelukkende er til gaming, man bruger sit kort. Der er som regel så lidt ydelse at hente, at tiden det tager at indstille tingene, og den ustabilitet...

tirsdag, 3. oktober 2017, 13:15

MSI 1080 maks gpu og memory clock

2 x 5508 MHz = 11016 DDR, begge er altså korrekte. Kig på grafen i GPU-Z eller Afterburner, kortet skulle gerne være i de forskellige P-States afhængig af det aktuelle load. Ellers har du måske noget SW der konflikter.

fredag, 1. september 2017, 10:34

Gamle Tweak.dk brugere

Længere siden end jeg troede Onsdag, 29. oktober 2003

mandag, 12. september 2016, 13:14

Vind med Tweak.dk - MSI og Ubisoft

1. Airflow Control Technology 2. 22%

torsdag, 26. maj 2016, 09:55

RYGTE: GeForce GTX 1080Ti skulle have 50 % bedre ydelse end GeForce GTX 1080

50% ? Der er snak om 33% ekstra CUDA cores, ikke 50. FP64 er som omtalt i jeres kilde, ikke brugbare for gamere. Desuden vil de ektra CUDA cores nok ikke tillade lige så høje clockfrekvenser, da det vil give for meget varme til Nvidias standart køleløsningen kan håndtere det. Hvis kortet får flere RAM, vil bussen ligeledes ændres fra de 256 til 384bit. Så ender vi måske med 35-38% mere ydelse clock for clock i bedste fald.

tirsdag, 24. maj 2016, 08:48

TEST: DDR4 2133MHz til DDR4 4000MHz = +11% performance!

Er jeg blind, eller har de brugt samme høje timings hele vejen igennem? For så er testet jo misvisende, og ret ubrugelig.

tirsdag, 17. maj 2016, 09:20

Colorful er klar med deres NVIDIA GeForce GTX 1080 bæst

Bæst? Skal det ikke som minimum have et custom PCB og køling, for at kunne tilegne sig en title som bæst?

torsdag, 21. april 2016, 07:46

Tænde PSU resultere i strømmen går

Det er set før at en halv eller helt død PSU, nedlægger strømmen i hele hytten. Du kan jo lige prøve at tage alt fra PSUen, og så sætte den til, du tænder den ved at kortslutte grøn og sort.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.