Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 767.

fredag, 28. august 2015, 12:56

Forfatter: Ra66it

S: BenQ 21'' skærm, Logitech tastatur og bordmikrofon

Sælger følgende BenQ E2220HD 21'' Full-HD Skærm. 350,-, eller BYD. Logitech K120 Tastatur: 25,- Logitech bordmikrofon: 25,- Tastatur og mikrofon kan følge med skærmen til køb nu prisen. Står i Aarhus og kan ikke sendes. /DMT

lørdag, 22. august 2015, 11:51

V: Stationær uden HDD og Laptop

Har følgende up for grabs: PSU - afventer svar fra Triple1.6 LAPTOP D-link wifi-dongle BenQ Skærm Logitech mikrofon Logitech K120 Tastatur

fredag, 21. august 2015, 13:24

Citeret fra "matx2008" Hvad forventer du for din lenovo? Er den i god stand? Batteritid (cycles)? ram? hdd? Jeg har ikke rigtig nogen idé. Tænker minimum 1k. Standen er rimelig god. I det forgangne semester har jeg flere gange kørt en batteritid på 6-8 timer, men der har wifi også været slået fra. JanVen: Det er standardkøler. Jeg er ikke interesseret i at sende, da jeg ikke har kasse og poser til tingene mere og så synes jeg simpelthen, at det bliver for risikabelt at sende bundkort og så vide...

torsdag, 20. august 2015, 16:32

Citeret fra "JanVen" Hvis #2 er interesseret i PSU, kunne du jo sælge: CPU: Intel i5 2500K Bundkort: ASUS P8Z68-V Pro Ram: G.Skill RipjawsX 2x2GB, PC-12800 GFX: HIS Radeon HD6950 2GB (Shaders Unlocked) Til mig - så er der ikke så meget tilbage jo Hvad vil du give? Triple1.6: Hvad vil du give for PSU? Og kan i hente i Aarhus?

torsdag, 20. august 2015, 09:35

Citeret fra "Triple1.6" Kan ikke give en egentlig vurdering, men skulle du ende med at sælge i dele er jeg interesseret i PSU Hvis jeg skal sælge i dele skal jeg være 100 på, at det hele bliver solgt. Men skal nok skrive mig det bag øret.

tirsdag, 18. august 2015, 13:28

Hej Tweak Hvad vil i mene, at jeg kan få for min stationære, der er uden HDD, men med tilbehør, samt Laptop: STATIONÆR: CPU: Intel i5 2500K Bundkort: ASUS P8Z68-V Pro Ram: G.Skill RipjawsX 2x2GB, PC-12800 GFX: HIS Radeon HD6950 2GB (Shaders Unlocked) Strømforsyning: CoolerMaster Silent Pro Gold 700w Case: Fractal Design R3 med 3 Fractal Design blæsere Skærm: BenQ E2220HD Tastatur: Logitech K120 Mikrofon: Logitech skrivebordsmikrofon LAPTOP (Win7 64-bit): Lenovo Thinkpad x121e (E-300) På forhånd ...

torsdag, 6. august 2015, 12:49

Macbook Pro eller Air?

Ha! Nej, det kan man sige. Jamen så ender det nok med Pro'en

torsdag, 6. august 2015, 12:25

Macbook Pro eller Air?

Hej alle I forbindelse med Humacs studiestarts tilbud overvejer jeg at købe en Macbook. Jeg skal bruge den til at arbejde på farten og redigere billeder, samt spil a la CS GO eller Civ-V. Jeg har kig på disse to: Macbook Air 8GB ram, 256 SSD, 2,2 Ghz i7: http://www.humac.dk/produkt/macbook-air-13-22ghzcore-i7 Macbook Pro 8GB ram, 256 SSD, 2,7 Ghz i5: http://www.humac.dk/produkt/macbook-pro-13-27ghz-i58gb-0 Hvad vil i mene egner sig bedst. Billedredigering taler jo for i7, men ved Pro'en får jeg ...

lørdag, 21. marts 2015, 08:47

LUKKET! Vind Corsair H110i GT med Tweak.dk

Altså når det nu skal være, så kunne den da være meget fed

mandag, 10. november 2014, 21:03

Zorpia???

Ok. Også det jeg selv er nået frem til. Ville bare høre om der var nogen, der havde formået at stoppe lortet. Har aldrig hørt om nogen Kurt Christensen, så synes det er meget mærkeligt. Men tak for svar. /DMT

torsdag, 6. november 2014, 14:04

Zorpia???

Hej Er der nogen, der kender Zorpia.com? Jeg begyndte at få nogle mails fra sitet om at en Kurtbchristensen havde sendt mig en "personal message". Jeg er generel skeptisk overfor sådan noget, så har ikke "frameldt" mig mails fra dem eller noget, men blot markeret det som spam, men kan se, at der stadig popper mails om "beskeden". Derfor ville jeg høre om der var andre, der havde modtaget lignende? /DMT

mandag, 23. juni 2014, 15:26

Kan ikke installere battle.net app/diablo 3 :(

Afinstallerede mit antivirus helt og pludselig gad den. Problemet var at jeg ikke engang kunne komme ind i selve battle.net app'en. Den ville ikke installere... Men nu lader det til at køre /DMT

mandag, 23. juni 2014, 14:40

P2P delen? Jeg har prøvet at slå alt sikkerhed fra på pc'en. Jeg har en standard router fra Stofa. Nogle problemer den kan lave? /DMT

mandag, 23. juni 2014, 13:51

Hej Jeg har nu flere gange forgæves forsøgt at installere battle.net app og diablo 3. Jeg har testet alt fra denne tråd: https://us.battle.net/support/en/article…_content=090613 Desuden har jeg prøvet at slette battle.net mappen i programdata uden det hjalp. Den står bare ved 'updating battle.net agent' Nogen der kan hjælpe? /DMT

onsdag, 7. maj 2014, 12:39

Wifi til stationær

Wifi skal række fra stuen og ind til soveværelset/kontoret, hvilket er ca 3-6 meter (dog gennem en 30 cm tyk murstensvæg, hvor pc'en står lige bag). Vil 5 GHz kunne klare det? Men jeg kigger både på wiki og Powerline så. Har i nogle forslag til nogle gode Powerline adapters? Synes det er svært at finde reviews af dem jeg kigger på. /DMT

onsdag, 7. maj 2014, 09:35

Wifi til stationær

Hvad er forskellen på 2,4 og 5 GHz? Er det udelukkende båndbredden? Og hvis jeg skal investere i Powerline har i så nogle forslag? Fandt selv det her: https://www.komplett.dk/tp-link-tl-pa411…rter-kit/764471 eller http://www.elgiganten.dk/product/pc-tabl…etwork-extender eller https://www.komplett.dk/av500-powerline-…10078#!tab:info Komplett har da også fri retur, har de ikke? /DMT

tirsdag, 6. maj 2014, 15:28

Wifi til stationær

Tak for svarene. Ved ikke lige, hvordan elnettet er trukket i hytten, så tør ikke rigtig investere i Powerline, hvis det ikke virker. Men må lige se på om jeg kan låne en dongle et sted. Jeg tror lige jeg kigger på det med kabel igen og ellers køber jeg en lille wifi-dongle. Men jeg gamer ikke så meget mere - dyrker triatlon i stedet - så reelt set er det mest opgaver og så et spil (oftest one-player) i ny og næ, den stationære bruges til. /DMT

tirsdag, 6. maj 2014, 13:08

Wifi til stationær

Hej Tweak Efter jeg er flyttet i lejlighed med kæresten står min stationære i et andet rum end routeren. Derfor skal jeg have "konverteret" min stationære til trådløs internet forbindelse. Det jeg primært spiller spiller på min stationære til er Skyrim, Witcher, Assassins Creed og lignende, og somme tider et lille spil BFBC eller BF3. Optimalt skulle der trækkes kabel, men da det vil gå tværs igennem stuen er det ikke optimalt Har i forslag til, hvad jeg kan købe af kort, USB-modtagere eller lig...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.