Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 12:06

Forfatter: AT0MAC

DEADLINE 24-05-18 Killer Panda - Z370 X Code

LOADING....... Just kidding, but bare with me - im post processing the pics I just took, just a few more minutes and you will see

tirsdag, 22. maj 2018, 21:44

Today I passed by Ikea and picked up 4 boxes of tiny little mirrors, I think there is 8 mirrors in each box and first of all it took forever getting trough that huge store, it's quite far from where I live and lastly, god damn they are heavy little things! I'm totally exhausted from that trip.... But ir's part of the plan, so everything should still hold up I'm going to be super busy tomorrow, there is a lot to do before the reveal: * Make a hole in a shelf for my closet cooling solution. * Moun...

søndag, 20. maj 2018, 01:10

I have lately resorted to post minor updates on the facebook page dedicated to my alias. https://www.facebook.com/at0mac I'ts just little bit easier as I only have to post one place and can do it all from my phone. Don't want to reveal too much so sorry if I have been quiet. Now I can see the end of the tunnel and am ready to put a deadline on the big reveal: Thursday 24th of May 12:00am GMT+1 midday Danish time ------------------------------------------------------------------------------------...

tirsdag, 15. maj 2018, 16:21

Citeret fra "dwmc" nej det var den gang ram var til fornuftige priser XD måtte smide omkrin 1700 for mine 16 gb 3200 mhz i begyndelsen af årte XD så er det sgu et ret godt OC du har fået på dem :-) Det ville klart være nemmere bare at købe nye ram, har taget mig 5 dage at nå til det her resultat! Taget i betragtning af det tager 8-9 timer for at teste 4 fulde passes igennem i memtest så er det rigtig mange timer brugt på den her ene opgave og ret godt tilfreds med resultatet... Et par dage mere...

tirsdag, 15. maj 2018, 11:20

Citeret fra "dwmc" er der en grund til at du ikke valgte hurtigere ram til at begynde med ? Lol, ja - prisen Købte det her 16gb sæt for 750 kr som nyt for over 2 år siden, det kan man ikke slå idag

tirsdag, 15. maj 2018, 06:51

Success!! I have overclocked my DDR4 2400 to 3000 Mhz with reasonable tight timings @1.4Volt A few days more and all this is over and I can start enjoying the fruits of my work.

søndag, 13. maj 2018, 22:39

LØST

Jeg har lige bestilt en LG 32GK850G. Tråden er nu løst, tak for alt hjælpen og den gode ro og orden. Måske det her kan bruges som grundlag for andre der sidder med de samme tanker.

søndag, 13. maj 2018, 19:54

Hey - Im still at it! Whats holding me back is I don't have total success yet in my overclocking attempts. I'm so close to have OC'd my DDR4 2400 to 3000Mhz. Have now readjusted timings and trying again, a full set of 4 passes takes about 9 hours so sometime tomorrow I will know. In other news, I received the parts I need to finish! Just have not yet had time to actually mount them, due to OC going wrong, garden work, kids, wife, job and having a life next to being the biggest nerd in town. It's...

søndag, 13. maj 2018, 16:00

(ultra) bred gaming skærm? (løsning, LG 32GK850G)

https://www.youtube.com/watch?v=iSE_AAIF744&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=rwYxXrbcJUg&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=Pn_9Y9pdkIg&feature=youtu.be Jeg har lige set lidt video om emnet og kan se der er forskellige proplemer med 4K. Dertil kommer at Acer skærmen er en IPS med mulighed for bleeding, maks 60hz og at jeg egentlig har det minimums kort der er anbefalet for gaming på den, et 1070. Så jeg er tilbage til 32" LG skærmen som stadig ser ideal ud. Til stre...

søndag, 13. maj 2018, 14:48

På grund af 1080p-problemet ved streaming ser jeg i øjeblikket på 4K i stedet - jeg kan få en bedre oplevelse, når jeg spiller på egen hånd, og jeg kan skifte til 1080p, når jeg streamer, på samme skærm - med en 1: 4 ratio vil alt stadig se godt ud. Der er ikke mange muligheder for en stor skærm, 4k og g-sync, så jeg kigger primært på Acer Predator XB321HK Den ser ret godt ud og bliver ret godt anmeldt, er meget interesseret! Skulle også være ok ved 60hz på mit GTX1070, og den har g-sync. Nogen ...

søndag, 13. maj 2018, 10:30

Jeg tror jeg lige har fundet svaret på mit egetspørgsmål. Mit elgato hd60pro kan maks optage 1920x1080 så sætter man større opsning til fanger den ikke signalet. Så det betyder hvos jeg vil streame må jeg bruge min nuværende skærm eller må købe et bedre grabber kort på et tidspunkt. Umtrawide er igen attraktiv! Kigger på det senere idag, skal snart have bestilt.

søndag, 13. maj 2018, 01:00

forresten, jeg streamer på twitch engang imellem så kommer da lige til at tænke på at jeg nok ikke skal køre med en sindsyg mængde pixels for at kunne få det hele til at løbe rundt, samt at samme størrelses forhold da nok er en god ide (16:9). Jeg har godtnok en selvstændig optage pc, men alligevel, tænker den bliver ret forvirret over at skulle spytte et ultrawide og et 16:9 ud på samme tid, samt det at størrelserne jo ikke er de samme, på streamet vil jeg komme til at gå glip af noget af oplev...

søndag, 13. maj 2018, 00:56

Citeret fra "MasterBl4ster" Der sker meget på skærm markedet nu, så lidt tricky at købe nu, men målet for mig ville være 3440x1440 også 100 plus hz, har selv haft lg 34 utra wide curved ips 60 hz, eneste negative var de lave hz og lidt light bleed i hjørnerne. Laverere opløsning er ikke værd at bruge så mnge penge på, sweet spoot ift hvad grafikkort kan levere i dag er 2k. er ikke helt med på hvad du mener med sweet spot er 2k, 2k er jo 1920x1080 som jeg har nu (2.073.600)

søndag, 13. maj 2018, 00:55

Citeret fra "SenZer" Af dem du selv vælger går du jo lidt imod dig selv når du siger at predator skærmen er for "god" til dig. ROG skærmen er samme indmad som Predator. og omen vil jeg aldrig købe. den er bare ikke så god som ROG eller predator. Ja den kan man måske finde lidt billigere. Men når man er ude og smide så meget for en skærm, som skal holde i mange år! så køb noget som du ved er topline. Jeg må sige at jeg aldrig skal have en mindre skærm. og har aldrig fortryd mit køb af den Predat...

torsdag, 10. maj 2018, 17:20

En hjælpende hånd

Hey, hjælp mig med at vælge en ny skærm til projektet (ultra) bred gaming skærm? Smut der over og prik på den du ville vælge

torsdag, 10. maj 2018, 17:19

Citeret fra "MasterBl4ster" Lige set posten, /flex til dig, ser godt ud, sejt projekt. Tak, bliver endnu vildere når jeg meget snart er helt færdig, bare vent

torsdag, 10. maj 2018, 17:10

Citeret fra "Orbiteye the White" hej Atomac jeg her sat og kigget med i din tråd og kan se du her kikket som jeg på en ny skærm og har haft lidt og tænke over. her ved mener jeg både panel og hz osv. jeg kigge selv på flere skærme og har også selv haft snakken med nogle af de skarpe hjerner her inde: Skærm opgradering til 27"/ 32" 1440p / 4k. Og jeg er kommet til den slutning at jeg tog sådan en fætter: http://www.lg.com/us/monitors/lg-32GK850G-B-gaming-monitor jeg køre med et gtx 1080 kort og ...

onsdag, 9. maj 2018, 22:12

I'm still at it trying to find the perfect monitor upgrade... Today my new mousemat and mouse arrived, on friday I should get the new fan frame, sometime next week my pump speed adjusting thing should arrive and somewhere in between I should be able to get mirrors and mod my closet with better airflow. It has kind of turned into a whole-room mod, not just the case i'm modding anymore. To give an idea of what Im trying to build, without revealing too much: The closet.4x ML120 fans + 2xML140 fans ...

onsdag, 9. maj 2018, 22:11

jeg har stadig ikke bestemt mig, kan se der er mange problemer med udvaskede farver og baggrundslys på buede skærme, så måske det bare skal være en 2560x1440 istedet? Hmm vil jo gerne gøre det rigtigt men er meget i tvivl

mandag, 7. maj 2018, 20:40

Mens jeg venter på de sidste smådele kommer hjem og på jeg får ordentligt tid til at stress teste mit overclock, så får jeg andre ideer for at fuldende hele setupet. Har nu en ny mus og måtte på vej, samt går med tankerne om at opgradere min skærm. Arbejder også på et lille side projekt med noge aktiv køling i skabet hvor maskinen skal stå samt noget ekstra "bling" i form af nogen spejle, bare fordi den står i et skab behøves man jo ikke skamme sig over den. Vi er så tæt på målet men jeg vil ikk...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.