Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 410.

tirsdag, 9. februar 2016, 12:38

Forfatter: chrizl

K: Western digital WD1200VE 2,5HD

Wow det er længe siden jeg har været her.. Jeg fandt lige min gamle ødelagte WD harddisk i en skuffe, hvor jeg ved der er alt muligt godt på. Jeg kunne nu godt tænke mig at hive alt ud fra den.. Derfor søger jeg en ny som jeg kan rode lidt med og skifte delene fra.. Ved godt det er et "long shot", men synes det er forsøget hver. Nogen der ligger inde med sådan en? Jeg er villigt til at betale Tror serienummeret er: wd1200ve 00kwt0 På forhånd tak Christian

torsdag, 2. oktober 2014, 18:21

V: i7 920 D0 setup

Citeret 1000-2500 kommer an på om du sælger samlet, i dele og om det er på DBA eller herinde. Det er meget forskelligt hvad folk får for deres hardware men vil du have mest muligt, gå på dba Det var ikke meget det får jeg ikke meget MacBook Air for. Men sådan er det jo med hardware. Men tusind tak for svaret.

onsdag, 1. oktober 2014, 23:54

Til info Kan ikke huske købsdato. Har kun kvit på ram af en eller anden årsag

onsdag, 1. oktober 2014, 23:47

Da jeg ikke rigtig gamer mere pga arbejde, kæreste og familie overvejer jeg stærkt at sælge min stationære hvis jeg kan få nok for den. Komponenter: CPU: Core i7 920 D0 - KØLER: Coolermaster Hyper 212 evo MOBO: Asus Rampage Extreme II RAM: Kingston HyperX 3x2GB 1600MHz GFX: ASUS EAH5870/2DIS/1GD5 PSU: Corsair HX750 CAB: Corsair Graphite 600T White (Uden HDD) Den er jo lidt gammel. Men har original indpakning til mange af delene. Hvad kan man få for sådan en? (Virker upåklageligt) Vh Christian

torsdag, 22. maj 2014, 19:19

V: 2x HP AT492AV

Hej Gutter... Længe siden jeg har været her inde... Men ved at i er de bedste til det her Jeg har netop fået 2 stk HP AT492AV af mit arbejde. Hvor meget kan jeg få for sådan to? Lidt specs: RAM: 2x 2GB Samsung M378B5773CH0 - CH9 CPU: Celeron ...... Andet ved jeg ikke lige i øjeblikket. HDD: Seagate Barracuda st3250318as 250GB Skal i bruge mere? Krammer Chriz L

søndag, 29. december 2013, 21:59

V: Samsung Galaxy Note 3 + Galaxy Gear

Fik 5000kr for begge dele samlet Det er jeg sgu godt tilfreds med

tirsdag, 17. december 2013, 22:52

SOLGT: Mad Catz S.T.R.I.K.E.7 keyboard

Super Jeg krydser alle 10 fingre

tirsdag, 17. december 2013, 20:06

SOLGT: Mad Catz S.T.R.I.K.E.7 keyboard

900kr hvis jeg kan få arrangeret noget kørsel til Odense d. 1.

tirsdag, 17. december 2013, 20:02

5k ville jeg nu gerne have for den Kan jeg få 5k for begge dele eller kun telefonen? EDIT: Det lød forkert. Kan jeg få 5000kr for det hele samlet?

tirsdag, 17. december 2013, 12:08

Jeg har netop fået en Samsung Galaxy Note 3 og en Gear.. Begge i sort Jeg iPhone fanboy så jeg kan slet ikke holde den ud. (Elsker uret, Virker rigtig fedt) Jeg har kun lige åbnet den og prøvet dem nogle timer. Hvor meget kan jeg sælge den for? Kys Chriz L

lørdag, 21. september 2013, 21:11

SOLGT**iPad 4 16 gb u. 3G/4G sælges**SOLGT

Citeret UDEN 3G/4G. Sælger min iPad 4, som er købt d. 7/2-2013 - dvs. godt ½ år tilbage. Fejler intet og har altid haft (har stadig) skærmbeskyttelse på. Ud over dette samt originalt tilbehør, kasse og kvittering medfølger: - Helt ny org. Apple oplader med UK-standart adapter (dvs. en ekstra oplader ud over den danske) - Org. Targus cover med magnetlås og mulighed for vinkling af iPad'en (skrå stilling). Desuden holder til stylus pen. - Org. Targus stylus pen til touch skærm Og så er den selvfø...

lørdag, 21. september 2013, 14:03

Bærbar død/Harddisk død

Så..... 30 sek boot Det bliver ikke bedre.. Har lige købt en Samsung 840 EVO 120GB .... Danm alt går så stærkt..

torsdag, 19. september 2013, 20:36

Bærbar død/Harddisk død

Citeret Citeret fra "chrizl" Citeret Citeret fra "chrizl" Citeret http://support.wdc.com/product/download.…2&sid=3&lang=en Prøv det dér. "Too many bad sectors detected" Havde jeg ikke ret? Det er harddisken den er gal med? Jo. Det er harddisken, der er ved at dø. Super. Eller ikke super Kan i anbefale at købe en Samsung 840 120GB ? Når nu ingen svarer: Jeg har selv 830'eren og er virkelig glad for den. Jeg ved dog ikke så meget om hvilke harddiske er gode osv, men er rimelig sikker på at...

onsdag, 18. september 2013, 22:09

Bærbar død/Harddisk død

Citeret Citeret fra "chrizl" Citeret http://support.wdc.com/product/download.…2&sid=3&lang=en Prøv det dér. "Too many bad sectors detected" Havde jeg ikke ret? Det er harddisken den er gal med? Jo. Det er harddisken, der er ved at dø. Super. Eller ikke super Kan i anbefale at købe en Samsung 840 120GB ?

onsdag, 18. september 2013, 16:51

Bærbar død/Harddisk død

Citeret http://support.wdc.com/product/download.…2&sid=3&lang=en Prøv det dér. "Too many bad sectors detected" Havde jeg ikke ret? Det er harddisken den er gal med?

tirsdag, 17. september 2013, 00:19

Film program?

Du skal bare bruge VLC. Du skal bare højreklikke når du ser filmen. "Lydenheder" -> "SP/DIF" tror jeg det er så skulle den kunne sende 5.1... VLC kan afspille ALT. Har endnu ikke høre om et format den ikke kunne afspille

mandag, 16. september 2013, 21:20

Bærbar død/Harddisk død

Så fandt jeg ud af hvilket drev der sidder i. Det er en WD3200BEVT Er du måske nogen der kan hjælpe med at finde et program til at checke disken igennem?

søndag, 15. september 2013, 18:57

S: **SOLGT** Stationær (965BE, 16GB RAM, ny SSD, 2x 5870) og tre skærme + Eyefinity adapter

Citeret Sælger min stationær da jeg ikke bruger den mere. Kan spille BF3 på højeste grafik i 1920x1080, og vel også de fleste andre nyere spil. Har været overclocket til 3,9 GHz, men kun et par gange til LAN i weekender. CPU: AMD 965BE 3,4 GHz, kølet af Corsair H50 m. push pull fra 2x Cooler Master Excalibur (26.4 - 85.6 CFM) GPU: XFX HD 5870, kølet af Zalman VF3000 og Sapphire HD 5870 Vapor-X Mobo: ASUS Crosshair IV Formula RAM: G.Skill Ripjaws 4x4GB 1333 MHz CL9 PSU: Corsair HX750W SSD/HDD: S...

søndag, 15. september 2013, 17:12

Bærbar død/Harddisk død

Citeret De fleste producenter har et værktøj til test af deres disks. Kan du ikke finde et sådan og køre det? Vil forslå at du sætter den til en stationær, men som 2. Disk så du ikke booter fra den og så får den testet igennem. Hvis den melder fejl, så er det bare at få lavet backup af din data og kassere disken. /ask Jeg har alle mine vigtige dokumenter og billeder i Google Drive. Jeg har haft den til min stationære via ESATA Har dog ikke kørt andet en Windows egne CHKDSK Jeg kan lige skrive h...

søndag, 15. september 2013, 00:29

Bærbar død/Harddisk død

Citeret fra "Spixe" Citeret fra "chrizl" Citeret fra "sajo" Hvis jeg husker rigtigt, burde det bare være at slutte den til en stationær med to kabler, som man normalt ville gøre det. Om det er den bedste metode skal jeg lade være usagt, måske der er andre som ved mere om det end mig Har haft den til stationær.. Den er stadig langsom og opfører sig mærkeligt Så ville jeg skaffe mig en ny. Men ville gerne teste en inden.. Er der måske en fra Søborg/København området der har en jeg kan låne. Måske...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.